19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Математичний турнір «Змагання розумів»

Про матеріал
Математичний турнір «Змагання розумів» . Мета: розвивати логічне мислення, кмітливість, винахідливість у нестандартних ситуаціях, вміння і навики мислити, відстоювати свою думку, робити висновки, розвивати цікавість до математики через гру, читання додаткової літератури; розширяти кругозір; виховувати свідоме відношення до здобуття знань, які допомагають перемогти, бути першими.
Перегляд файлу

 

Математичний турнір «Змагання розумів»

 

Мета: розвивати логічне мислення, кмітливість, винахідливість у нестандартних ситуаціях, вміння і навики мислити, відстоювати свою думку, робити висновки, розвивати цікавість до математики через гру, читання додаткової літератури; розширяти кругозір; виховувати свідоме відношення до здобуття знань, які допомагають перемогти, бути першими.

 

 

Хід проведення

 

Учитель

Сьогодні, любі мої діти, Ви зможете показати не тільки свої знання по вивченому матеріалу, а й вміння міркувати, співставляти, знаходити вихід із складних ситуацій. Поряд з Вами нехай крокують кмітливість, наполегливість, впевненість, довіра і повага один до одного. Всі ці складові допоможуть Вам отримати перемогу і подолати ще одну сходинку математичних знань.

 

1 конкурс ( 10 балів)

 

Задача

Відповідь

1

В одній сім’ї два батька і два сина. Скільки всього людей в сім’ї?

 

2

У семи братів по одній сестричці. Скільки всіх дітей

 

3

Два в квадраті – чотири, три в квадраті – дев’ять. Чому дорівнює кут в квадраті?

 

4

Трійка коней пробігла 30 км. Яку відстань пробіг кожен кінь?

 

5

На уроці фізкультури учні стали в один ряд на відстані 1 м один від одного. Весь ряд був завдовжки 25 м. Скільки було учнів?

 

6

На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?

 

7

У Мамеда було 10 овець. Всі окрім дев’яти повтікали. Скільки овець залишилося в Мамеда?

 

8

Щоб яйце стало крутим, його потрібно варити 8 хвилин. А через скільки хвилин по крутішають 6 яєць?

 

9

Садівника спитали: «Скільки дерев в твоєму саду?». Він відповів: «Половина всіх моїх дерев – яблуні, половина з тих, що залишилися, - груші, а решта шість - вишні». Скільки дерев в цьому саду?

 

10

Двоє підійшли до річки. Біля берега стояв човен, в який може поміститись лише одна людина, але вони обидва переправилися через річку. Як це могло статися?

 

 

 

 

2 конкурс (10 балів)

 

Задача

Відповідь

1

Чому дорівнює третина доби?

 

2

На яке число неможливо поділити?

 

3

Як називаються числа, які додають?

 

4

Фігура, що має 3 сторони, 3 вершини

 

5

Прямокутник з рівними сторонами

 

6

Чому дорівнює добуток всіх цифр?

 

7

Найменше натуральне число?

 

8

Скільки існує цифр?

 

9

Двоє грали в шашки 4:00. Скільки годин грав кожен з них?

 

10

Як називається сума довжин усіх сторін багатокутника?

 

 

 

3 конкурс  «Конкурс художників» (5 балів)

Час 2 хвилини.

Намалюйте малюнок використовуючи геометричні фігури: квадрат, коло,  прямокутник, трикутник

 

4 конкурс (12 балів)

  1. Вставити пропущене число:

 

                                   39                                                    ?

                            24             ?                                   1                15

                                                                                                               

                            18          8                                      3              10

                                   13                                                    6

 

  1. Вставити в квадрати цифри від 1 до 9 так, щоб виконувались нерівності:

 

 

                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’язати ребус (однакові числа записані однаковими буквами):

 

                 У Р А Н                         М О Р Е

                 У Р А Н                    Ш Т О Р М

             Н А У К А                    А В А Р І Я

 

  1. Використовуючи чотири дії (додавання, віднімання, ділення, множення) розмістити між сімома двійками знаки так, щоб одержати приклади з відповідями від 1 до 10:

2   2   2   2   2   2   2   2 =1                  

 

 2   2   2   2   2   2   2   2 =2                   

 

2   2   2   2   2   2   2   2 =3                   

 

 

doc
Додано
10 лютого
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку