Мета: формування навички швидких обчислень, закріплення умінь розв'язувати рівняння, закріплення знань табличних випадків множення і ділення; вдосконалення навички усних обчислень;вправляння учнів у записі розв'язання задач з буквеними даними, прищеплення любові до природи.
1
Ганно-Опанлинський НВК І-ІІІ ступенів
Урок з математики:
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на порівняння двох часток. Рівняння.
Підготувала вчитель
початкових класів
Хороняка О. В.
Мета: формування навички швидких обчислень, закріплення умінь розв’язувати рівняння, закріплення знань табличних випадків множення і ділення; вдосконалення навички усних обчислень;вправляння учнів у записі розв’язання задач з буквеними даними, прищеплення любові до природи.
Обладнання: таблиці, картки – завдання.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
Ми вам раді, люди добрі,
І вітаєм щиро вас.
І запрошуєм ласкаво
На урок у третій клас.
.
Душу і серце в роботу вклади,
кожну хвилинку в труді збережи.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
36, 35, 37, 82, 8, 4, 10.
- Чи виникли труднощі при виконанні домашнього завдання?
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми закріпимо знання табличного множення і ділення, повторимо порядок виконання арифметичних дій, будемо розв’язувати задачі, рівняння, вправлятимемося у записі розв’язання задач з буквеними даними.
Почнемо урок із уявної подорожі. Куди саме будемо мандрувати, дізнаєтеся, виконавши обчислення і заповнивши клітинки відповідними буквами:
8 |
48 |
7 |
5 |
21 |
|
|
|
|
|
3· 7=К
6· 8=І
64:8=Л
40:8=О
56:8=С
·
1. Усний рахунок.
Перевірка правильності маршруту. Визначення групи – переможця.
Ми потрапили на урок у лісову школу. Бурмило Михайлович веде урок математики. Учнями є звірята. Самостійно вони не можуть справитися із завданням. Допоможемо їм? (Виконання завдання учнями).
Математичні «ланцюжки».
2. Розвиток обчислювальних умінь.
- Повертаючись назад, ми отримали від мешканців лісу цікаве завдання. Це не просто вирази. Вони містять інформацію про вік деяких звірів. Цікаво? (Виконують письмово).
Лось Вовк Лисиця
48:8+12 32:8· 5 11+72:8
Косуля Заєць Кабан
28:4+9 24:6· 2 40:8 7
3.Робота з підручником (с.58).
І гр. 4д. – 24 пиріжки;
ІІгр. 5д. – 25 пиріжків.
Яка група працювала краще?
Вказівка. Щоб відповісти на запитання задачі, треба дізнатися, скільки пиріжків зліпила одна дівчинка в кожній групі.
Фізкультхвилинка.
Стільки раз ногою тупни: 24:8
Стільки раз в долоні плесни: 48:8
Ми присядем стільки раз: 16:4
І нахилимось в той час: 64:8
Підстрибнемо рівно стільки: 35:7
Ну й рахунок! Гра та й тільки.
Задача .
1к. – а л молока
2к. - ? на 3 л більше
а+(а+3)л молока
4. Робота з геометричним матеріалом.
ІV. Підсумок уроку.
Оцінювання учнів.