Урок з математики: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на порівняння двох часток. Рівняння.

Про матеріал

Мета: формування навички швидких обчислень, закріплення умінь розв'язувати рівняння, закріплення знань табличних випадків множення і ділення; вдосконалення навички усних обчислень;вправляння учнів у записі розв'язання задач з буквеними даними, прищеплення любові до природи.

Перегляд файлу

1

 

    Ганно-Опанлинський НВК І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з математики:

 

 Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8.  Задачі на порівняння двох часток. Рівняння.

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Підготувала вчитель

                                                      початкових класів

                                          Хороняка О. В.

 

 

 

 

 

 

 

Мета: формування навички швидких обчислень, закріплення умінь розв’язувати рівняння, закріплення знань табличних випадків множення і ділення; вдосконалення навички усних обчислень;вправляння учнів у записі розв’язання задач з буквеними даними, прищеплення любові до природи.

Обладнання: таблиці,  картки – завдання.

Хід уроку

 

І. Організація класу до уроку.

                             Ми  вам  раді, люди  добрі,

                            І  вітаєм  щиро  вас.

                            І  запрошуєм  ласкаво

                            На  урок  у  третій  клас.

.

  • Вашими вірними друзями на уроці мають стати уважність, кмітливість і винахідливість. Працюємо під девізом:

Душу і серце в роботу вклади,

кожну хвилинку в труді збережи.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  1. Виписати ті відповіді, які були отримані в домашніх прикладах

36, 35, 37, 82, 8, 4, 10.

- Чи виникли труднощі при виконанні домашнього завдання?

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми закріпимо знання табличного множення і ділення, повторимо порядок виконання арифметичних дій, будемо розвязувати задачі, рівняння, вправлятимемося у записі розвязання задач з буквеними даними.

          Почнемо урок із уявної подорожі. Куди саме будемо мандрувати, дізнаєтеся, виконавши обчислення і заповнивши клітинки відповідними буквами:

8

48

7

5

21

 

 

 

 

 

3· 7=К 

6· 8=І

64:8=Л

40:8=О

56:8=С

·

 

1. Усний рахунок.

  • Стежина веде нас туди незвичайна, математична. Добиратимемося двома групами, дорогу вказуватимуть нам відповідно два екскурсоводи. Чия команда швидше потрапить у лісок залежить від них. Тож, не спіткніться!

Перевірка правильності маршруту. Визначення групи – переможця.

       Ми потрапили на урок у лісову школу. Бурмило Михайлович веде урок математики. Учнями є звірята. Самостійно вони не можуть справитися із завданням. Допоможемо їм? (Виконання завдання учнями).

Математичні «ланцюжки».

 

2. Розвиток обчислювальних умінь.

     - Повертаючись назад, ми отримали від мешканців лісу цікаве завдання. Це не просто вирази. Вони містять інформацію про вік деяких звірів. Цікаво? (Виконують письмово).

 

   Лось                    Вовк                         Лисиця   

48:8+12                   32:8· 5                           11+72:8     

 

Косуля                  Заєць                        Кабан

28:4+9                     24:6· 2                           40:8 7

 

3.Робота з підручником (с.58).

  • Розвязування рівнянь 379.
  • Фронтальна робота над задачею 380.

        І гр. 4д. – 24 пиріжки;

        ІІгр. 5д. – 25 пиріжків.

       Яка група працювала краще?

  Вказівка. Щоб відповісти на запитання задачі, треба дізнатися, скільки пиріжків зліпила одна дівчинка в кожній групі.

 

Фізкультхвилинка.

 Стільки раз ногою тупни:      24:8

 Стільки раз в долоні плесни:     48:8

 Ми присядем стільки раз:     16:4 

 І нахилимось в той час:   64:8

 Підстрибнемо рівно стільки:    35:7

 Ну й рахунок! Гра та й тільки.

 

Задача .

 1к. – а л молока

 2к. - ? на 3 л більше

        а+(а+3)л молока

 

4. Робота з геометричним матеріалом.

  • З яких фігур складено клоуна?
  • Полічіть трикутники, чотирикутники.
  • На скільки менше квадратів, ніж трикутників?
  • У скільки разів більше кругів, ніж квадратів?
  • Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 7см, 7см, 6см.

ІV. Підсумок уроку.

  • Що нового дізналися?

Оцінювання учнів.

 

 

 

 

doc
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку