28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Властивості множення на 0, нуля на число: ділення нуля на число.

Про матеріал

І. Організація початку уроку
Вправа « Очікування»

ІІ. Контроль і корекція знань
1. Перевірка домашнього завдання
А) Усний рахунок
Б) Робота за індивідуальними картками

2. Актуалізація опорних знань
3. Каліграфічна хвилинка
4.Математичний диктант

Фізкультхвилинка

III. Вивчення нового матеріалу

1.Пояснення нового матеріалу
Бесіда

IV. Розвиток математичних знань

V. Підсумок уроку




Перегляд файлу

Дата:
Клас: 
Тема:Властивості множення на 0, нуля на число: ділення нуля на число.
Мета:

Навчальна – навчити учнів виконувати  ділення  з нулем.

Розвивальна - розвивати обчислювальні навики,  логічне і критичне мислення, уяву, увагу, постережливість, вміння аналізувати і робити висновки.

Виховна – виховувати акуратність, активність, вміння співпрацювати.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: таблиця для відтворення, індивідуальні картки, картки з формулами, смайлики.

 

Хід уроку

 

І. Організація початку уроку

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав!

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.


Вправа « Очікування»

- Запишіть на смайликах свої очікування від нашого уроку і наклейте  їх на дошці.

 

ІІ. Контроль і корекція знань

1. Перевірка домашнього завдання

 Завдання № 364

- Назвіть найменший корінь рівняння. (0)

Найбільший (68)

-Скільки рівнянь із результатом 1? (Три рівняння)

 

Завдання № 365

-Що визначили першою дією? Зачитайте її.

- Яку дію виконали наступну?

- Про що дізналися другою дією?

 

 

 

 

Б) Усний рахунок

 

54                                                                         36

220                                                                      140

80                                                                          70

500                 + 35                       58+                 207

17                                                                          59

137                                                                        26

В) Робота за індивідуальними картками.

(Весь клас, крім двох учнів які працюють за індивідуальними картками, розв’язують приклади.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 2 + 29= 31(л.)- разом в глечику і кастрюлі
  2. 31 - 3 = 28 (л.)- скл. молока залишилось
  3. 28 - 3= 25 (л.)- на скл. більш. ніж використ.

Відповідь: На 25 літрів залишилось ніж витратили.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 2+ 29= 31(л.)- скільки всього молока
  2. 31-3= 28(л.)- більше ніж використали

Відповідь: 28 літрів.

 

2.Актуалізація опорних знань

- Поставити такі знаки, щоб рівності були вірними:

0 □ 5 = 5                       7 □ 0 = 0

0 □ 5 = 0                       7 □ 0 = 7

 

Завдання № 366 с. 51 (усно)

5. Каліграфічна хвилинка

- Запишіть числа десятого десятка.( 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99.)

6.Математичний диктант

* Частку чисел 72 і 9 помнижити на частку чисел 36 і 9 (8 . 4= 32)
* Частку чисел 81 і 9 поділити на частку чисел 24 і 8  (9:3=3)
* До добутку чисел 6 і 2 додати добуток чисел 9 і 2 (12+ 18=30)
* Від одержаного результату відняти частку чисел 15 і 3 (30-5=25)

* Добуток чисел 0 і 2 збільшити на добуток чисел 7 і 1 (0+7=7)

* 1 помножити на суму чисел 6 і 6 (1. 12=12)

* Частку чисел 9 і 1 збільшити у 5 разів (9.5= 45)

*До добутку чисел 1 і 4 додати число 6 (4 + 6=10)
 

7. Фізкультхвилинка

Всі підняли руки-раз!

Став навшпиньки увесь клас.

Два – присіли, руки вниз -

На сусіда не дивись.

Раз!- і вгору.

Два!- і вниз.

Будь уважним, не крутись.

Будем дружно присідати,

Щоб ногам роботу дати.

Раз!- піднялись,

Два!- присіли.

Хай мужніє наше тіло!

Хто втомився присідати -

Хай сідає вже за парту.

 

III. Вивчення нового матеріалу

1.Пояснення нового матеріалу

Бесіда

  • Сьогодні на уроці ми ознайомимось з діленням числа на нуль. Використаємо для цього зв'язок дій множення і ділення.
  • Що таке дія ділення? (Це дія обернена до дії множення.)
  • Як знайти невідомий множник? (Треба добуток поділити на відомий множник.)
  • Розглянемо вираз 0 *4.
  • Чому цей добуток дорівнює ? (0 * 4 = 0)
  • Поділимо добуток 0 на другий множник 4, що одержимо ? (0 : 4 = 0)
  • Обчисліть: 0:5, 0:8
  • Зробіть висновки про ділення 0. (При діленні нуля на будь-яке число в частці одержимо нуль.)
  • Запишіть це правило у вигляді формули. (0 : а = 0)
  • Запамятайте ще одне правило. (Ділити на нуль не можна!)

 

Завдання № 367 (с. 51) – ланцюжком.

2. Первинне закріплення .

Завдання № 368 (с. 51)

 

IV. Розвиток математичних знань

1.Завдання № 369 (с. 52).

  1. Розв’яжіть іншими способами.

Колективне складання скороченого запису задачі.

I- 9 кн.

II- ? , у 2 рази більше

Залишилося - ?

I спосіб

  1. 9 . 2= 18 (кн.)- на другій полиці;
  2. 9 + 18 = 27 (кн.) – разом на двох полицях;
  3. 27 – 6 = 21 (кн.)

II спосіб

  1. 9 . 2 =18 (кн.) – на другій полиці;
  2.  9 – 6 =3 (кн.)- залишилось на першій полиці;
  3. 18 + 3 = 21 (кн.)

III спосіб

  1. 9 . 2 =  18 (кн.)- на другій полиці;
  2. 18 – 6 = 12 (кн.) – залишилось на другій полиці;
  3. 9 + 12 = 21 (кн)

Відповідь: Всього 21 книжка залишилася на одвух полицях.

  1. Завдання № 370 (с.52)

а) 1) 16 – 8= 8 (м.) – у другому сувої;

    2) 16 + 8 = 24 (м.) – у першому і другому сувоях разом;

    3) 24 : 4 = 6 (м.)

б) 1) 16 : 8= 2 (м.)- у другому сувої;

     2) 16 + 2 =  18 (м.)- тканини у двух сувоях
     3) 18 - 4 = 14 (м.)
Відповідь : 14 м тканини в третій сувої.

2. Складання задач про птахів – довгожителів за таблице.
(На скільки більше, менше? У скільки разів важче, легша?)

3. Завдання № 371 (с.52)

На домашнє завдання – сильнішим учням.

 

V. Підсумок уроку

- Що нового дізналися на уроці?

- Продовжить  речення:

Я навчився…

Мені сподобалося…

Мені запам’яталося…

Найцікавіше було….

 

Підсумки вправи «Очікування»

Учні зривають  смайлики, зачитують свої очікування і говорять чи справдилися вони.

docx
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
3529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку