Конспект уроку
з інтегрованого курсу «Мистецтво»
з теми:
«Мої улюблені тварини»
(1 клас)
Тема: Мої улюблені тварини
Українська народна пісня «Котику сіренький». Рухлива хвилинка Г. Чубач, «Черепаха-аха-аха». Гра-перевтілення «Моя улюблена тваринка». Зображення пухнастого котика у техніці штампування.
Мета: показати можливості мистецтва у роскритті світу домашніх тварин. розвивати творчі, театральні здібності, фантазію, уяву, емоційність учнів, виховувати інтерес до мистецтва, естетичні почуття, любов до тварин, народної пісні та творчої праці.
Очікувані результати: розпізнає життєвий зміст музики, вміє на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, характеризує настрій, характер музики, називає музичні інструменти, співає у відповідному настрої та характері, бере участь в інсценізації та колективних руханках; виконує зображення у техніці штампування, експерементує з кольорами, висловлює власні враження.
Поняття: штампування.
Обладнання: підручник Н.А.Лємешева «Мистецтво» 1 клас, картки із зображеннями свійських тварин, таблички для театралізацій (кіт, собака, теля, порося), шаблони котика, білий альбомний папір для основи, фарби, серветки,торбинка з музичними інструментами (маракас, трикутник, бубон), конструктор «Лего».
Музичний супровід: мультфільм «Черепаха-аха-аха», відео та аудіо записи пісні «Котику сіренький», аудіозапис пісні «Черепаха-аха-аха» (хор «Зернятко»).
Тип уроку: інтегрований.
Хід уроку
I.Організаційний момент
1. Перевірка готовності класу до уроку
Вже дзвінок сигнал нам дав,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок мистецтва починаймо.
2. Музичне вітання
3. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»
- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той колір світлофора, який відповідає вашому настрою, з яким ви прийшли на урок .
II. Актуалізація опорних знань
1. Бесіда з елементами гри
2. Виконання пісні «А у нашого Омелечка»
III. Повідомлення теми і завдань уроку
IV. Робота над новим матеріалом
1. Бесіда про домашніх улюбленців
2. Робота з підручником
1 – грайливі, веселі
2 – сонливий, лінивий, ніжний
3- уважні, допитливі
Рухлива хвилинка « А наш котик вміє так…»
3. Слухання пісні «Котику сіренький»
4. Гра «Так» чи «Ні» (визначення характеру пісні)
Відповідь «Так» - цеглинка зеленого кольору, «Ні» - червоного кольору.
Спокійна
Голосна
Тиха
Повільна
Швидка
Мрійлива
Лагідна
Танцювальна
5. Розучування пісні
6. Рухлива хвилинка Г. Чубач «Черепаха-аха-аха»
1) Перегляд мультфільму.
2) Розучування рухів під аудіозапис.
7. Практична робота.
Зображення котика на папері за технікою штампування
1) Аналіз зовнішнього вигляду котика.
2) Пояснення поняття шаблону.
3) Пояснення поняття «Штампування»
4) Пояснення послідовності роботи.
8. Театралізація
V. Закріплення вивченого матеріалу
1) Повторення пісні «Котику сіренький»
2) Малювання в повітрі лінії мелодії до пісні.
VI. Рефлексія
- Як називається спосіб, яким ми малювали?
3. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»
- Покажіть колір світлофора, який відповідає вашому настрою по закінченню уроку.
- У кого він змінився? Яка цьому причина?