Урок з Мистецтва для 1 класу на тему: «Мої улюблені тварини»

Про матеріал
Розробка уроку підходить до підручника "Мистецтво" 1 клас, Н. Лемешова. Матеріал розрахований на 2 уроки поспіль.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

 з інтегрованого курсу «Мистецтво»

з теми:

«Мої улюблені тварини»

(1 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Мої улюблені тварини

Українська народна пісня «Котику сіренький». Рухлива хвилинка Г. Чубач, «Черепаха-аха-аха». Гра-перевтілення «Моя улюблена тваринка». Зображення пухнастого котика у техніці штампування.

Мета: показати можливості мистецтва у роскритті світу домашніх тварин. розвивати творчі, театральні здібності, фантазію, уяву, емоційність учнів, виховувати інтерес до мистецтва, естетичні почуття, любов до тварин, народної пісні та творчої праці.

Очікувані результати: розпізнає життєвий зміст музики, вміє на елементарному рівні висловлювати враження від музичних  творів, характеризує настрій, характер музики, називає музичні інструменти, співає у відповідному настрої та характері, бере участь в інсценізації та колективних руханках; виконує  зображення у техніці штампування, експерементує з кольорами, висловлює власні враження.

Поняття: штампування.

Обладнання: підручник Н.А.Лємешева «Мистецтво» 1 клас, картки із зображеннями свійських тварин, таблички для театралізацій (кіт, собака, теля, порося), шаблони котика, білий альбомний папір для основи, фарби, серветки,торбинка з музичними інструментами (маракас, трикутник, бубон), конструктор «Лего».

Музичний супровід: мультфільм «Черепаха-аха-аха», відео та аудіо записи пісні «Котику сіренький», аудіозапис пісні «Черепаха-аха-аха» (хор «Зернятко»).

Тип уроку: інтегрований.

Хід уроку

I.Організаційний момент

    1. Перевірка готовності класу до уроку

Вже дзвінок сигнал нам дав,

                                            Працювати час настав.

                                            Тож і ми часу не гаймо,

                                                 Урок мистецтва починаймо.

     2. Музичне вітання

     3. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той колір світлофора, який відповідає вашому настрою, з  яким ви прийшли на урок .

II. Актуалізація опорних знань

     1. Бесіда з елементами гри

  • Діти, ми з вами вже не один раз виходили на вулицю і прислухалися до звуків. Скажіть, як називаються звуки, які можна почути в довкіллі? (шумові)
  • Як називаються звуки, які створюють музичні інструменти? (музичні)
  • Тож давайте знову пограємося з нашою музичною торбинкою і відгадаємо, які музичні інструменти в ній знаходяться. (маракас, трикутник (металевий), бубон).
  • Як називається музичний твір, який співають? (пісня)
  • Яку пісеньку вивчили на попередньому уроці?
  • Давайте її заспіваємо.

     2. Виконання пісні «А у нашого Омелечка»

  • Який настрій викликає ця пісенька?
  • Я бажаю, щоб протягом всього уроку у вас був такий же веселий настрій.

III. Повідомлення теми і завдань уроку

  • Сьогодні ми будемо говорити про наших улюблених тварин, і не лише говорити, а й співати про них, рухатися як вони, і, навіть, намалюємо одну з цих тваринок дуже цікавим способом.

IV. Робота над новим матеріалом

     1. Бесіда про домашніх улюбленців

  • Подивіться уважно на дошку. Давайте назвемо тварин, яких ви бачите.
  • Як ви думаєте, що їх об’єднує? З вигляду вони всі дуже різні, але…Люди тримають їх вдома, турбуються про них, бо вони приносять нам задоволення і на них кажуть домашні улюбленці.
  • Особливо, людям подобаються коти, їх заводять найчастіше.

     2. Робота з підручником

  • Відкрийте підручник на с.24. Подивіться на малюнки, скажіть:
  • Які почуття у вас виникають?
  • Яка тваринка повторюється на всіх трьох малюнках?
  • Давайте підберемо слова-характеристики до котиків на кожній картинці:

1 – грайливі, веселі

2 – сонливий, лінивий, ніжний

3- уважні, допитливі

Рухлива хвилинка « А наш котик вміє так…»

  • Котика люди дуже люблять. Про нього складено чимало віршиків, пісеньок. Давайте послухаємо одну дитячу пісеньку, яку спочатку виконає дитина, а потім хор.

     3. Слухання пісні «Котику сіренький»

  • Ви, мабуть, здогадалися коли люди співають цю пісеньку? (Коли вкладають дитину спати). Ця пісня відноситься до групи колискових пісень. В неї немає одного автора, вона називається українською народною піснею і виконують її, найчастіше, без музики, але гарно вона звучить і під гітару, фортепіано та ін..

     4. Гра «Так» чи «Ні» (визначення характеру пісні)

Відповідь «Так» - цеглинка зеленого кольору, «Ні» - червоного кольору.


Спокійна

Голосна

Тиха

Повільна

Швидка

Мрійлива

Лагідна

Танцювальна


     5. Розучування пісні  

     6. Рухлива хвилинка Г. Чубач «Черепаха-аха-аха»

1) Перегляд мультфільму.

2) Розучування рухів під аудіозапис.

  • Крім котика, серед домашніх улюбленців ми бачимо і черепаху. Відома українська поетеса Ганна Чубач написала про неї дуже гарний віршик, що став пісенькою «Черепаха-аха-аха». Про неї створили мультик. Діти люблять під неї рухатися. Давайте спробуємо вивчити рухи під цю пісеньку.

     7. Практична робота.

         Зображення котика на папері за технікою штампування

1) Аналіз зовнішнього вигляду котика.

2) Пояснення поняття шаблону.

3) Пояснення поняття «Штампування»

4) Пояснення послідовності роботи.

     8. Театралізація

  • Поки наш котик сохне, давайте трішки пограємося. Уявіть себе улюбленою тваринкою. Порухайтеся як вона та спробуйте заспівати її улюблену пісеньку.

V. Закріплення вивченого матеріалу

     1) Повторення пісні «Котику сіренький»

     2) Малювання в повітрі лінії мелодії до пісні.

VI. Рефлексія

  1.  Демонстрація дитячих робіт. Вербальне оцінювання
  2.  Бесіда:
  • Яку пісеньку вивчили?
  • Яку тваринку намалювали?

-    Як називається спосіб, яким ми малювали?

     3Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

           - Покажіть  колір світлофора, який відповідає вашому настрою по закінченню уроку.

           - У кого він змінився? Яка цьому причина?

 

 

docx
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
1049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку