Структурні компоненти |
Хід уроку |
Наочно-дидактичні засоби |
|
І. Етап орієнтації 1. Вітання
2.Психологічний настрій на заняття |
- Добрий день, добрий день, добрий день Вам діти! Добрий день,добрий день,Вам вчитель! -Мене звати Юлія Олексіївна і сьогодні заняття з музичного мистецтва ми з вами проведемо разом. Посміхніться один одному. Подаруйте тепло. |
2хв.
|
|
ІІ. Етап ціле покладання і повідомлення теми 1.Повідомлення теми, мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Етап проектування
1. Складання плану дій
IV. Етап організації 1.Розспівування А)виконання поспівки « Диби- диби»
Б)виконання поспівки «Паровоз» |
-Любі друзі! До нас прийшла телеграма з далекої казкової країни ДО-МІ-СОЛЬка. Зачитаємо телеграму: «Дорогі маленькі знавці й любителі музики 2-го класу, запрошуємо вас до нас у гості, в нашу чудову музичну країну ДО-МІ-СОЛЬку. У країні, де всі живуть у злагоді і повній гармонії. У нашій країні багато сонця, радості, красивих озер із білими лебедями. Нас чекають Семеро гномів, Пташка та Кицька. Разом з ними ми поговоримо про характер музики. Розучимо пісню «Сім гномів». І перше що нам потрібно зробити - це підготувати свій голос для співу.
-Наші гості підготували вам завдання, але поки вонимандрували до вас, все переплутали. -Вони просять вас допомогти, розташуйте завдання уроку у правильній послідовності. • Перегляд фрагменту мультфільму «Білосніжка» • Виконання пісні «Сім гномів». • Слухання та аналіз п’єси «Пташка та Кицька» • Розспівування.
Диби-диби, диби-би, Пішла баба по гриби, А дід по опеньки Внеділю раненько.
Паровоз гудок дав І вагончики помчав Чох-чох, чух-чух, |
1хв.
3хв.
3хв.
|
|
3.Вивчення нової теми. 1) АОЗ
2)Вивчення нового матеріалу
4.Перегляд та аналіз фрагменту мультфільму «Білосніжка та семеро гномів» 1)Підготовча робота
2) Перегляд фрагменту
3) Перевірка сприймання
5.Фізхвилинка
6. Розучування |
Я далеко вас помчу! Чох-чох, чух-чух, Я далеко вас помчу!
-Чим люди різняться між собою? -Чи однакові у вас характери? - Хто спокійний, а хто невгамовний? - Чи можна сказати що в людини поганий характер? - Чому?
-Погляньте на картини відомих художників. -Чи можна через картину побачити характер людини? Доведіть! -А чи може композитор, як художник, намалювати портрет людини, виразити в музиці характер людини? - Доведіть свою думку! - За допомогою чого? (темп, ритм, динаміка) - З якими характерами в музиці ви вже зустрічались? -Наведіть приклади. - У країні ДО-МІ-СОЛЬка, ми знайшли табличку характерів музики, яка допоможе нам протягом уроку. -Прочитайте, які можуть бути характери музики.
- Перегляньте відео та скажіть, що це за мультфільм? -Назвіть головних героїв. -Саме з ними ми розпочнемо подорож. - Пригадайте, що у кожного із гномів був свій характер.
-Зараз ми переглянемо фрагмент мультфільму про одного з гномів. -Поміркуйте, який характер цього гнома?
-Отже, про кого ми дивились фрагмент? -Який характер цього гнома? |
4хв.
7хв.
1хв.
9хв.
|
|
пісні «Семеро гномів» А.Житкевич 1)Вступне слово
2) Цільова настанова. Показ пісні, аналіз
3)Розучування пісні «Семеро гномів»
4)Вироблення навичок ансамблевого співу
7.Слухання та аналіз твору «Пташка та Кицька» М. Сильванський 1)Вступне слово
2)Цільова настанова
3) Перевірка сприймання
V. Контрольнооцінювальний етап |
-Нам потрібно перепочити. Підніміться, проведемо фізхвилинку.
- А. Житкевич написав музичний твір про всіх гномів з мультфільму. Він так і називається «Семеро гномів».
-Поміркуйте, який характер цього музичного твору? -Отже, про яких гномів А.Житкевич написав цей музичний твір? - Який характер? Темп?
- Розучимо цю чудову пісню (по рядках) Жили на світі семеро гномів, Семеро мудрих астрономів. Сіяли зорі в безмежнім саду, Радісно грали в чарівну дуду. Пр –в: Ла-ла-ла-ла,ла-ла-ла-ла_ Пісня пташкою летить. Ла-ла-ла-ла,ла-ла-ла-ла_ В серці музика дзвенить.
Семеро гномів вигравали, Зорі бадьоро крокували. Стали у коло веселі сім нот І закріжляв в небесах хоровод. Пр-в: Програш:
-Текст ми вже вивчили, тепер спробуємо заспівати цю пісню разом для жителів країни ДО-МІ-СОЛЬка.
-Погляньте на дошку. -Ви бачите портрет відомого українського піаніста, композитора, педагога Мико́ли Йо́сиповича Сильва́нського. -Більшість творів композитор написав для дітей. Твори Сильванського часто брали до постановки колективи, що обслуговували дитячу аудиторію. -Подивіться на ілюстрацію, та скажіть яких героїв ми зустріли? -Як ви гадаєте як буде називатись наступний музичний твір? -Поміркуйте, який характер цього музичного твору?
|
5хв.
2хв.
|
|
1)Заключна бесіда
2) Релаксація
VI. Завершальний етап |
- Куди ми подорожували? - Яких героїв зустріли? - Які бувають характери музики? - Музика з якими характерами сьогодні звучала? - Яку пісню ми розучили?
- У кожного з вас на парті є квіточка з цієї країни, ви повинні розмалювати її тими кольорами, яким відповідає ваш настрій по закінченню урока. - Чому ви обрали саме ці кольори?
-Ви сьогодні гарно попрацювали! Дякую за урок! -Наш урок закінчено. До побачення!
|
2хв.
1хв. |
|