Урок з музичного мистецтва в 7 класі
Тема: французький шансон.
Мета: 1) ознайомити з особливостями шансону, історією його виникнення, характерними ознаками;
2) розглянути творчість видатних шансоньє;
3) розвивати вміння учнів слухати музику в стилі шансон, надаючи характеристику музичним композиціям;
4) аналізувати виконання пісень і вміння виконувати пісню під акомпанемент інструмента;
5) виховувати інтерес до музики в стилі шансон.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: презентація, програвач, мультимедійна дошка, портрети виконавців шансону.
Хід уроку:
- Добрий день, вам діти, я вітаю вас.
- Добрий день, учителю, здрастуй любий клас.
Слово вчителя: сьогодні ми будемо говорити про французький шансон, познайомимось з творчістю відомих виконавців, послухаємо шансон.
- Що таке поп-музика? Яких ви знаєте поп-виконавців нашої країни? Наведіть приклади популярних пісень.
Питання до слухання: 1. Які емоції переповнюють вас, коли ви слухаєте цю пісню? 2. Який характер?
Ще один представник французького шансону – Джо Дасесен (розповідь про його життєвий і творчий шлях)
Питання до слухання: 1. Власні враження від прослуханої пісні.
Яскрава зірка французького шансону – П. Каас (розповідь про її життєвий і творчий шлях).
Фізхвилинка:
Д.З.: слухати пісні шансону.