Урок з музичного мистецтва в 7 класі

Про матеріал
Тема: французький шансон. Мета: 1) ознайомити з особливостями шансону, історією його виникнення, характерними ознаками; 2) розглянути творчість видатних шансоньє; 3) розвивати вміння учнів слухати музику в стилі шансон, надаючи характеристику музичним композиціям; 4) аналізувати виконання пісень і вміння виконувати пісню під акомпанемент інструмента; 5) виховувати інтерес до музики в стилі шансон. Тип уроку: комбінований. Обладнання: презентація, програвач, мультимедійна дошка, портрети виконавців шансону.
Перегляд файлу

Урок з музичного мистецтва в 7 класі

Тема: французький шансон.

Мета: 1) ознайомити з особливостями шансону, історією його виникнення, характерними ознаками;

2) розглянути творчість видатних шансоньє;

3) розвивати вміння учнів слухати музику в стилі шансон, надаючи характеристику музичним композиціям;

4) аналізувати виконання пісень і вміння виконувати пісню під акомпанемент інструмента;

5) виховувати інтерес до музики в стилі шансон.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: презентація, програвач, мультимедійна дошка, портрети виконавців шансону.

Хід уроку:

  1. Організаційний етап уроку.
  1.     Музичне вітання:

-         Добрий день, вам діти, я вітаю вас.

-         Добрий день, учителю, здрастуй любий клас.

Слово вчителя: сьогодні ми будемо говорити про французький шансон, познайомимось з творчістю відомих виконавців, послухаємо шансон.

  1. Актуалізація опорних знань. Опитування.

-         Що таке поп-музика? Яких ви знаєте поп-виконавців нашої країни? Наведіть приклади популярних пісень.

  1. Вивчення нового матеріалу.
  1.     Пояснення вчителя: Шансон – найпопулярніший музичний жанр Франції. Пісні шансон можна було почути будь-де: на вулиці, в кафе. У жанрі шпнсону виконували свої хіти такі відомі співаки як Е. Піаф, Д. Дассен, Ж. Брель, П. Каас. Пісні шансону – це мрійливі, ліричні пісні про життєві історії. Яскравою представницею класичного шансону є Едіт Піаф ( про її життя).
  2.     Слухання музики: Е. Піаф «Ні, я ні за чим не жалкую».

Питання до слухання: 1. Які емоції переповнюють вас, коли ви слухаєте цю пісню? 2. Який характер?

Ще один представник французького шансону – Джо Дасесен (розповідь про його життєвий і творчий шлях)

  1.     Слухання музики: Д. Дассен «Бабине літо».

      Питання до слухання: 1. Власні враження від прослуханої пісні.

      Яскрава зірка французького шансону – П. Каас (розповідь про її життєвий і творчий шлях).

  1.     Слухання музики: П. Каас «Безі».

Фізхвилинка:

  1. Вокально-хорова робота: повторення і закріплення пісні «Червона рута», сл. і муз. В. Івасюка.
  2. Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. Метод «Продовжи речення»: 1. Тепер я знаю, що… 2. До популярних французьких шансоньє належать… 3. До характерних рис шансону належать…

Д.З.: слухати пісні шансону.

 

docx
Додано
3 квітня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку