Урок з Основ здоров’я 2 клас Тема: Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я

Про матеріал
Розширити знання учнів про поняття «смаки і захоплення», пояснити їх вплив на здоров’я людини. Розвивати вміння співвідносити свої наміри і здібності; бажання піклуватися про здоров’я. Виховувати почуття відповідальності
Перегляд файлу

                              Маріупольська загальноосвітня школа I-III ступенів №51

 

 

 

 

 

              Відкритий урок з основ здоров’я у 2 класі на тему:
         «Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я»

 

 

 

 

 

                                                                                 Розробила
                                                                                                     вчитель початкових класів
                                                                                                     Шеремета Л.В.

 

 

 

 

 

                                                2018-2019 навчальний рік

                                                 Основи здоров’я 2 клас

Тема: Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я
Мета: Розширити знання учнів про поняття «смаки і захоплення», пояснити їх вплив на здоров’я людини.
     Розвивати вміння співвідносити свої наміри і здібності; бажання піклуватися про здоров’я.
    Виховувати почуття відповідальності. 
Обладнання: таблиці, картинки, відео «Смаки і захоплення», слайди «Захоплення класу».

                                                         Хід уроку:
1. Оргмомент.
Пролунав дзвінок веселий,
Він усіх нас кличе в клас.
І урок з основ здоров’я
Нам уже почати час.
2. Мотивація навчальної діяльності
- Сьогодні ми з вами починаємо вивчати новий розділ (розділ 4)
Прочитайте його назву (с.109 підручника)
Про що ви дізнаєтесь у цьому розділі?
(Про смаки і захоплення людини, про друзів з особливими потребами, про вплив алкоголю на здоров’я людини, про правила літнього відпочинку).
3.Повідомлення теми і мети уроку.
4. Вивчення нового матеріалу
а) робота над прислів’ям
Найбільше щастя в житті – здоров’я.
Доброго тримайся, поганого цурайся.
б)Розповідь вчителя «Смаки і захоплення»
в) робота за підручником (с.110)
г) робота в парах
- Об’єднайтесь у пари і розкажіть про свої смаки. Знайдіть три речі, в яких ваші смаки збігаються, і три – в яких відрізняються.

Як ви розумієте прислів’я «Про смаки не сперечаються».
- Як ви думаєте, що таке «захоплення»?  (с.111 підручника)
д) Гра «Так – ні»
(Демонструються малюнки із зображенням захоплень дітей)
5. Закріплення вивченого
а) робота у зошиті (с.51)
- Намалюй своє захоплення;
- Напиши про себе (Які у тебе улюблені кольори, справи, тварини, ігри)
б) Практична робота (колективна). Виготовлення плакату «Захоплення нашого класу».
в) Демонстрація вчителем слайдів «Захоплення нашого класу»
Фізкультхвилинка:
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будемо дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Встали – сіли, встали – сіли.
Бачте, як розвеселили.
Стало сонце танцювати
Нас до танцю припрошати.
Нумо разом, нумо всі
Потанцюймо по росі.
г) робота в групах
Опрацювання вірша Лесі Вознюк «Складний експеримент».
- Про які захоплення йдеться у вірші?
- Які смаки і захоплення є корисними для здоров’я дітей, а які – шкідливими? (с.113)
д) Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» (На дошці малюнок дерева (на ватмані). Учні прикріпляють клейкі листочки з написаними на них захопленнями. Зачитують і пояснюють – корисні чи шкідливі).

6. Підсумок уроку
а) Слово вчителя
б) Інтерактивна гра «Мікрофон»
Учні утворюють коло. Вчитель передає мікрофон. Діти по черзі називають одне із своїх улюблених занять, починаючи словами «Мені подобається…»
7. Рефлексія
«Продовж речення»
- Сьогодні на уроці я …
- Я розповім дома батькам про …
- Сьогодні мені урок … тому, що …
Учитель: Знову дзвоник пролунав,
Час прощатися настав.
За роботу по заслузі
Щиро дякую вам, друзі!

docx
Додано
7 квітня 2019
Переглядів
1970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку