17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Урок з основ здоров я "Безпека в школі" 1 клас

Про матеріал

Урок з основ здоров я "Безпека в школі" для1 класу допоможе вчителю цікаво провести урок- тренінг, а дітям- добре запам ятати правила безпечної поведінки в школі.

Перегляд файлу

Урок-тренінг 

                                                      Безпека в школі.

Мета Сформувати в учнів уявлення про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в школі, моделювати алгоритм поведінки під час небезпечних ситуацій.Виховувати бережне ставлення до свого здоров’я.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття  учні повинні:

  • мати уявлення про небезпечні ситуації, які можуть вникнути в школі;
  • моделювати алгоритм поведінки під час небезпечних ситуацій.

          -   аргументувати значення дисципліни для збереження здоров’я.

Обладнання  і матеріали

  • маркери, скотч;
  •  ножиці, листки паперу А3
  •  предметні картинки (із зображенням різних дій дітей під час навчання, під час перерви, на уроці, в їдальні тощо).

Що підготувати заздалегідь

  •  плакат очікувань «Футбольні ворота», надписи (їдальня, коридор, клас, двір сходи на 2 і 3 поверх , туалет ).

                     Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання

10 хв.

Робота в групах.

15 хв.

Зворотний зв’язок

10 хв.

Прощання

  5 хв..

Хід уроку-тренінгу

Вступна частина

1.Знайомство: Привітання

 2. Правила

Вчитель: “ Сьогодні ми будемо мандрувати по країні Школярії і поговоримо про ситуації можливої безпеки в школі. Давайте згадаємо якими правилами ми користуємося на уроках-тренінгах”(Правило піднятої руки, правило толерантності)

3.Очікування . Вправа «Футбольні ворота»

-Чого б ви хотіли  навчитися на нашому уроці?

Учням роздаються м ячі, на яких вони пишуть очікування і прикріпляють  біля воріт.

4. Зворотний зв’язок

- Які небезпечні місця існують в школі.(Діти називають, учитель прикріплює до дошки назви).

Основна частина

1. Мозковий штурм

Вчитель : “Яке лихо може трапитися з дітьми в школі?”

(відповіді записуються на дошці)

2. Практична робота. Гра «Дослідники».

Об’єднання дітей в 6  груп ( учні з 1 і 3 парти кожного ряду повертають стільчики до 2 і 4 парт).

 Повторити правила роботи в групі (Починайте  висловлюватись  спочатку  за  бажанням,  а  потім  по  черзі).

Завдання групам : кожна група досліджує своє місце і записує виявлені там небезпеки:

1 –а група  - у класі;

2 – а група - у коридорі;

3 –а група – на сходах;

4 - а група – на подвір’ї;

5-а група- у їдальні;

6-а група- у туалеті. (Роздати  таблички з назвами місць дослідження).

Презентація роботи (Витягують карточки «Керівник групи», «За вибором учнів», «За вибором учителя», «Всі-всі». Повернутись до вчителя).

3. Міні лекція

Вчитель розповідає про небезпеку, яка може трапитись у школі і як треба поводитись, щоб не зашкодити здоров’ю.

4.Робота в групах.Гра «Артисти» Об’єднання дітей в 6  груп  ( учні з 1 і 3 парти кожного ряду повертають стільчики до 2 і 4 парт, кожна група  одержує  завдання дати пораду казковому герою, який вів себе неправильно)

 («Клас»-Круть і Верть,

«Коридор»- коники і слон,

«Сходи»- мавпочка і зайчик,

«Подвір я»- мавпочка,

«Їдальня»-свинка,

«Туалет»-каченя).

5. Руханка

В школі парту бережи

І на парті не лежи.

Не базікай на уроках

Як папуга чи сорока.

Спитає вчитель- треба встать,

Як він дозволить- тихо сядь.

 Сказати хочеш- не гукай

А тільки руку піднімай.

6. Колективна робота

Складання правил поведінки учнів у школі.

 Гра «Так чи ні». Кожна парта отримує надруковані на  смужках паперу істинне та хибне твердження з правил поведінки.Учні  в парі мають обрати та прикріпити до плакату «Правила поведінки у школі» правильне твердження.

Допоможи Незнайку. На «так» хлопаємо в долоні.

Заключна частина

1.Завершення тренінгу.Рефлексія.

-Навіщо потрібно виконувати правила для учнів:

а) щоб не засмучувати батьків;

б) щоб тебе ставили в приклад;

в) щоб себе не травмувати;

г)  щоб не порушувати спокій інших.

Учні повторюють віршовані правила поведінки, складені для них батьками в 1 класі.

 Гра «Продовж фразу»: На цьому уроці я дізнався( зрозумів)…

Вчитель : “Якщо ваші очікування справдились, то перемістіть свої м ячі в ворота”.

2. Прощання

Підвестися, взявшись за руки,  сказати: «Ми – молодці».

 

 

 

 

docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
2638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку