Урок з основ здоров'я "ХАРЧОВИЙ РАЦІОН".

Про матеріал

Мета: розглянути особливості харчування в підлітковому віці та харчовий раціон підлітків, ознайомити учнів з механізмами формування здорових харчових звичок; розвивати навички визначення калорійності їжі з метою формування грамотного підходу до складання власного меню залежно від енерговитрат, вчити харчуватися правильно, коли знаходитесь не вдома; виховувати культуру харчування.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Матеріали та обладнання: підручники, зошити, яблуко, картинки "Групи продуктів", схема "Принципи харчування", етикетки корисних та шкідливих продуктів, 2 кошика.

Перегляд файлу

1

 

Урок 7 клас 6

Тема: ХАРЧОВИЙ РАЦІОН.

 

Мета: розглянути особливості харчування в підлітковому віці та харчовий раціон підлітків, ознайомити учнів з механізмами формування здорових харчових звичок; розвивати навички визначення калорійності їжі з метою формування грамотного підходу до складання власного меню залежно від енерговитрат, вчити харчуватися правильно, коли знаходитесь не вдома; виховувати культуру харчування.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Матеріали та обладнання: підручники, зошити, яблуко, картинки "Групи продуктів", схема "Принципи харчування", етикетки корисних та шкідливих продуктів, 2 кошика.

 

Хід уроку:

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПРИВІТАННЯ.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  • Продовжити фразу "Протягом тижня я їв (їла) таку корисну їжу..." (передавати яблуко один одному та продовжувати речення).

 

  • Вправа "Продукти харчування". Визначити харчову (поживну) цінність та енергетичну цінність (калорійність) певних продуктів (кожен учень отримує етикетку продукту). Записати дані у зошит. Визначити, корисний чи шкідливий цей продукт, покласти його у відповідний кошик (зелений - корисні продукти, оранжевий - шкідливі).

 

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ, ПОСТАНОВКА МЕТИ Й ЗАВДАНЬ УРОКУ.

 

  • Бесіда "Харчові звички".

— Чи є у вас певні харчові звички?

— Як ви гадаєте, це корисні чи шкідливі звички?

 


IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  • Стартове завдання.

 

 

 

  • Робота за підручником (с. 38-39 читання ланцюжком, обговорення прочитаного): побудова схем "Групи продуктів", "Принципи раціонального харчування" на дошці та у зошитах.

 

  • Робота за підручником (с. 40 крос-тест "Як правильно обідати, коли ти не вдома").

 

  • Слово учителя "Визначення калорійності харчового раціону" (с. 41 підручника).

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

  • Побудова на дошці та у зошитах схеми "Піраміда харчування".

 

  • Вправа "Корисне меню на день" (учні мають скласти корисне меню на день, враховуючи принципи раціонального харчування).

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

§ 7 прочитати.

 

VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.

Продовжити фразу: «Я думаю, що правильно
харчуватися – це …»


Додатково

Інформація для допитливих

 Середньостатистична людина за життя з’їдає 20–25 тонн їжі.

 Легенда свідчить про те, що французький сир «Рокфор» з’явився випадково, коли пастух залишив свій сніданок у печері. Через кілька місяців він знайшов свій кинутий сир, який до того часу покрився цвіллю, але при цьому виявився надзвичайно смачним.

 У Колумбії в кінотеатрі замість поп-корну вам запропонують пакетик із гігантськими смаженими мурахами.

 На вулицях Індонезії продають копчених кажанів.

 Ресторан у Пенсільванії пропонує бажаючим гамбургер масою 4 кг. Поки ще ніхто не з’їв його повністю.

 У Швеції роблять галушки з борошна, крові північного оленя й солі.

 На Сицилії та в Японії популярна ікра морського їжака.

 Риб’ячі голови є поширеними ласощами на Алясці. Для їх приготування голови лосося закопують у спеціальні ямки, викладені мохом. Там вони гниють пару тижнів, після чого їх викопують, подрібнюють і виходить щось на кшталт рибного соусу. До речі, у Карелії теж є така страва.

 

 

 

 

Перегляд файлу


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


zip
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
5340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку