Урок з основ здоров'я ''Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів''

Про матеріал
Розробка містить загадки, ігри, творчу роботу, кросворд, рубрику"Довідкове бюро", які формують уявлення про зростання та розвиток людини.
Перегляд файлу

Урок №3

Тема.  Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів.

Мета: продовжувати формування уявлень про зростання та розвиток людини.

Розвивати вміння порівнювати, робити висновки. Виховувати бажання рости здоровим, життєрадісним.

Обладнання: фотографії, аркуші паперу, клей, ножиці, роботи учнів других

класів, таблиця „Ростемо й розвиваємось”, іграшка ведмедик, зошити, мікрофон.

План уроку

  1. Країна Загадайлівка.
  2. Гра „Послідовність”.
  3. Творча робота „Сходинки зростання”.
  4. Фізкультхвилинка.
  5. Гра „Оціни”.
  6. Наші дослідження.
  7. Робота з підручником.
  8. Кросворд.
  9. Довідкове бюро.

 

І. Організаційний момент.

                                                     Психоформула

   Любі діти, посміхніться,

Будьте дуже чемні ви.

    Ми з ведмедиком удвох:

                                                 „Добрий день!” – зичимо знов.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Про що будемо сьогодні спілкуватись допоможе дізнатись загадка.
  • Увага на таблицю. Отже, тема нашого уроку „Ростемо і розвиваємось”.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, а чому ми спілкуємось на цю тему?

 

IV. Актуалізація опорних знань.

  • Давайте пограємось. Пропоную гру „Послідовність”.
  • Розташуйте у певній послідовності слова: парубок, дідусь, чоловік,

школяр, немовля, дошкільня.

-    В якому віці ви є зараз? Які вікові періоди ви вже прожили?

-    Назвіть роки, що відповідають кожному віку.

 

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.

     -    Розгляньте свої фотографії. Які зміни відбулись з вами?

     -    А зараз попрацюємо творчо. Зробимо проект „Сходинки зростання”.

- На аркушах паперу приклеїмо спочатку ті фотографії, де вам до 1 року або 1рік, і підпишемо „Мені 1 рік”. Тоді – 3 роки, а потім – 7років.

Можемо вирізати або по-іншому оздобити. Або малюємо в зошитах малюнки.

( Представлення творчих робіт).

- Отже, як можна оцінити фізичний розвиток людини? Бачу діти вже втомились. Що ж попрошу чемно встати.

               Будемо відпочивати.

               Хочу конкурс оголосити.

               І кращого ведмедика до дошки запросити.

Один учень показує, а всі – повторюють.

         Фізкультхвилинка

Прогріло сонце з високості,

      У ведмедя розімліли кості,

 Почав крутитись у бар лозі

 І став на власному порозі.

    Зомліли руки й ноги в нього,

    А він не любить дуже цього.

     Тож потягнувся враз як слід,

     Прогнав і ліньки, і сотні бід.

               Присів, швиденько встав на ноги

               Й побіг по лісу до дороги.

               Там пострибав на двох ногах,

                І їсти захотілось – жах!

                              Та знав: щоб їжу добру мати,

                              Повинен гарно працювати!...

                               Мерщій за парти всім сідати

- Найкраще виконав роль ведмедика - .........., йому особисто дякує наш гість уроку.

- До вашої уваги гра „Оціни”.

- А оцінювати ми будемо фізичний розвиток людини оплесками в долоні

 

- за довжиною волосся,

- за масою,

- за формою вух,

- за зростом,

- за кольором очей,

- за розміром окремих частин тіла.

  • Вірно. Зріст, вага визначають фізичний розвиток. Людський організм особливо швидко росте й розвивається у дитячому віці. Саме цей вік є вирішальним чи буде людина в майбутньому мати достатній зріст та добрий фізичний розвиток.
  • Тому давайте проведемо невеличкі дослідження. Ви вдома виміряли свій зріст і зважились.
  • Погляньте на дошку. Ви бачите таблицю, де медики визначили межу зросту і ваги для дівчаток і хлопчиків. Ми зараз порівняємо їх з вашими і зробимо висновки.
  • Чому так?
  • Одну з причин ви почуєте у вірші „Про Юру й фізкультуру”

Щось із Юрою не те:

           Щось наш Юра не росте....

           Він такий у нас тоненький,

           Хворобливий і худенький,

     Мов заморене курча, -

      Одноліткам  до плеча...

Та чи знаєте ви те,

         Чом наш Юра не росте?

               Подивіться: він з дружками

                   Мчить по вулиці з книжками.

                                                        Звідкіля біжиш ти , Юро?

                                             Я тікаю з фізкультури!

 

-   Чому Юра погано росте?

  • Що ще нам допомагає рости?
  • Ось яка інформація сьогодні у „Довідковому бюро”.

В азербайджанському селі прожив 152 роки Махмуд Ейвазов. Він вважав, що секрет його довголіття полягає у п’яти умовах: загартоване тіло, здорові нерви, добрий характер, правильне харчування, щоденна праця.              

 

VІ. Рефлексія.

  • Підвести підсумки нам допоможе кросворд

 

     1 

             2 

             3 

                 4 

          5 

                     6 

 

12

  1. Не дбати про своє здоров’я  - це для організму велика....шкода
  2. Улюблений урок, де багато рухаються – це ...фізкультура.
  3. Не переїдай, слідкуй за ......масою.
  4. Загартовуй і тримай в чистоті своє .....тіло.
  5. Приносить задоволення і зміцнює здоров’я щоденна....праця.
  6. Показник фізичного розвитку людини.....зріст.
  • Якщо дотримуватись цих рекомендацій, яким буде .....школяр?

 

VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.

Здорова поведінка на уроці у ......, великий зріст знань......, маса подяк .........

docx
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку