Урок №3
Тема. Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів.
Мета: продовжувати формування уявлень про зростання та розвиток людини.
Розвивати вміння порівнювати, робити висновки. Виховувати бажання рости здоровим, життєрадісним.
Обладнання: фотографії, аркуші паперу, клей, ножиці, роботи учнів других
класів, таблиця „Ростемо й розвиваємось”, іграшка ведмедик, зошити, мікрофон.
План уроку
І. Організаційний момент.
Психоформула
Любі діти, посміхніться,
Будьте дуже чемні ви.
Ми з ведмедиком удвох:
„Добрий день!” – зичимо знов.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
IV. Актуалізація опорних знань.
школяр, немовля, дошкільня.
- В якому віці ви є зараз? Які вікові періоди ви вже прожили?
- Назвіть роки, що відповідають кожному віку.
V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
- Розгляньте свої фотографії. Які зміни відбулись з вами?
- А зараз попрацюємо творчо. Зробимо проект „Сходинки зростання”.
- На аркушах паперу приклеїмо спочатку ті фотографії, де вам до 1 року або 1рік, і підпишемо „Мені 1 рік”. Тоді – 3 роки, а потім – 7років.
Можемо вирізати або по-іншому оздобити. Або малюємо в зошитах малюнки.
( Представлення творчих робіт).
- Отже, як можна оцінити фізичний розвиток людини? Бачу діти вже втомились. Що ж попрошу чемно встати.
Будемо відпочивати.
Хочу конкурс оголосити.
І кращого ведмедика до дошки запросити.
Один учень показує, а всі – повторюють.
Фізкультхвилинка
Прогріло сонце з високості,
У ведмедя розімліли кості,
Почав крутитись у бар лозі
І став на власному порозі.
Зомліли руки й ноги в нього,
А він не любить дуже цього.
Тож потягнувся враз як слід,
Прогнав і ліньки, і сотні бід.
Присів, швиденько встав на ноги
Й побіг по лісу до дороги.
Там пострибав на двох ногах,
І їсти захотілось – жах!
Та знав: щоб їжу добру мати,
Повинен гарно працювати!...
Мерщій за парти всім сідати
- Найкраще виконав роль ведмедика - .........., йому особисто дякує наш гість уроку.
- До вашої уваги гра „Оціни”.
- А оцінювати ми будемо фізичний розвиток людини оплесками в долоні
- за довжиною волосся,
- за масою,
- за формою вух,
- за зростом,
- за кольором очей,
- за розміром окремих частин тіла.
Щось із Юрою не те:
Щось наш Юра не росте....
Він такий у нас тоненький,
Хворобливий і худенький,
Мов заморене курча, -
Одноліткам до плеча...
Та чи знаєте ви те,
Чом наш Юра не росте?
Подивіться: він з дружками
Мчить по вулиці з книжками.
Звідкіля біжиш ти , Юро?
Я тікаю з фізкультури!
- Чому Юра погано росте?
В азербайджанському селі прожив 152 роки Махмуд Ейвазов. Він вважав, що секрет його довголіття полягає у п’яти умовах: загартоване тіло, здорові нерви, добрий характер, правильне харчування, щоденна праця.
VІ. Рефлексія.
1
2
3
4
5
6
12
VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.
Здорова поведінка на уроці у ......, великий зріст знань......, маса подяк .........