Робота в ГПД. Прогулянка - милування

Про матеріал
Мета: учити учнів спостергати, відчувати красу зимової природи, розвивати творчу уяву,бпізнавальні інтереси; виховувати бажання оберігати рідну природу,примножувати її красу.
Перегляд файлу

План-конспект роботи  вихователя  В ГПД

Дата:-.

                                                      Хід роботи:

13.15-13.30   І. Збір учнів у групі.

1.Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів).

13.30-14.00  ІІ.  Обід.

Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, виховувати навички користування столовим приладдям. Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні, бережливого ставлення до хліба

  1.    Підготовка до обіду.
  • інструктаж черговим;
  • накривання столів черговими;
  • нагадування учням правил поведінки за столом, миття рук (пе­ревірка наявності рушників);
  • бесіда з дітьми, які не мають гігієнічних навичок.

2. Приймання їжі З0 хв).

14.00-14.45  ІІІ.

 

«Зимова казка»

Мета: учити учнів спостерігати, відчувати красу зимової природи, розвивати творчу уяву,бпізнавальні інтереси; виховувати бажання оберігати рідну природу,примножувати її красу.

  1.     Орг. момент. Повідомлення теми прогулянки.
  2.     Актуалізація опорних знань. Відгадування загадок ( зима)
  3.     Бесіда про зиму. Інструктаж щодо безпечної поведінки в природі.
  4.     Спостереження-милування красою зими.
  5.     Хвилинка – фантазування ( на що схожа сніжинка?)
  6.     Активний відпочинок  Інструктаж щодо безпечної поведінки під час зимових розваг.
  7.     Словесне малювання. «Зимова казка»
  8.     Підсумок прогулянки.

-Що сподобалось?Які цікавинки?

-Діти! Бережіть красу! Лише краса може врятувати світ.

14.45.- 15.55 – ІІІ. Самопідготовка ( для учнів 3-х класів) повторення таблиці множення  Гра « КУБИК»

14.45.- 16.15-ІІІ.  Самопідготовка ( для учнів 4-х класів)

Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, нада­вати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання, сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.

  1.       Підготовча частина: складання плану роботи учнями, з'ясування змісту завдань, виокремлення головного в роботі, отримання консуль­тації про необхідний дидактичний матеріал, посібники (5—10 хв).
  2.         Самостійна робота учнів.
  • Виконання учнями письмового завдання з математики.
  • Виконання учнями письмового завдання з української мови.
  • Година читання.

Підбиття підсумків самопідготовки: аналіз позитивних та нега­тивних сторін, недоліків у роботі учнів, самооцінювання та оцінювання виконання завдань учнями.

15.55- 16.15  - ІV. Заняття за інтересами .

  1. Настольні ігри.( для учнів 3-х класів) , спілкування з батьками.

Передача дітей батькам, індивідуальні поради, консультації .

 

docx
Додано
22 листопада 2020
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку