2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок з основ здоров'я "Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачуваних ситуацій. Пр. роб.: складання правил безпечної поведінки із часткою «Не». "

Про матеріал
Тема. Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачуваних ситуацій. Пр. роб.: складання правил безпечної поведінки із часткою «Не». с.105-109 Мета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки на вулиці; учити школярів визначати небезпечні для життя і здоров’я місця в мікрорайоні, населеному пункті; розвивати навички безпечної пове¬дінки на вулиці; виховувати обережність, винахідливість, уміння зна¬ходити вихід із небезпечних ситуацій.
Перегляд файлу

Дата                                               Урок                                Осн.зд.                 4 кл.

Тема. Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачуваних ситуацій.  Пр. роб.: складання правил безпечної поведінки із часткою «Не». с.105-109 

Мета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки на вулиці; учити школярів визначати небезпечні для життя і здоров’я місця в мікрорайоні, населеному пункті; розвивати навички безпечної пове­дінки на вулиці; виховувати обережність, винахідливість, уміння зна­ходити вихід із небезпечних ситуацій.

Хід уроку

І.Повторення вивченого.

1)Тест «Поведінка під час масових заходів»

 Відвідуючи масовий шкільний захід, ви...

а) поводитиметеся чемно;

б) заважатимете іншим;

в) кричатимете.

2) Збираючись відвідати масовий захід, ви...

а) візьмете із собою побільше речей, іграшок;

б) не будете брати зайвих речей;

в) не будете брати скляних, колючих і гострих предметів.

3) Перш ніж зайти до зали, де проходитиме захід, ви...

а) ознайомитеся із планом евакуації;

б) запам’ятаєте, де знаходяться запасні та аварійні виходи;

в) підете до буфету.

4) Після завершення заходу ви...

а) стрімголов побіжите до виходу;

б) почекаєте, поки натовп розсіється, і тоді підете до виходу;

в) розштовхуючи всіх, пробоєм будете прямувати до виходу.

5) Опинившись у натовпі, ви...

а) будете чинити йому опір;

б) будете йти проти натовпу;

в) будете уникати вітрин, стін, скляних дверей.

6) Якщо ви опинилися в натовпі, то...

а) позбудетеся гострих, колючих і скляних предметів;

б) залишите речі, що можуть заважати;

в) візьмете із собою всі речі, хоч вони і заважатимуть вам.

7) Якщо, перебуваючи в натовпі, упустили якусь річ, то...

а) у жодному разі не будете намагатися підняти її;

б) будь-що намагатиметеся її підняти;

в) будете діяти за обставинами.

ІІ.Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми поговоримо про правила безпечної поведінки на вулиці і як знайти вихід з непередбачених си­туацій.

ІІІ.Актуалізація опорних знань.

Проводжу бесіду про правила безпечної поведінки на вулиці, про те, як знайти вихід з різних непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи.

ІV.Вивчення нового матеріалу.

1.Розповідь учителя з елементами бесіди про правила без­печної поведінки на вулиці.

2. Бесіда про поведінку з незнайомими людьми.

3. Робота за підручником на с. 105-109.Опрацювання тексту і бесіда за малюнками.

4. Фізкультхвилинка.


V. Закріплення матеріалу.

1. Робота за підручником на с. 109.

 Виконання завдань 1, 2. Робота в групах (завдання 3).

2.Пояснення висловів.

  1.                Надійся не на силу, а на розум.
  2.                Небезпека знаходить тих, хто її шукає.

3. Вправа «Мікрофон».

- Як поводитися з незнайомцями? (Учні по черзі відпові­дають).

- Назвіть різні способи відмови незнайомим людям. (На­приклад: Ні, дякую; вибачте; я поспішаю; не хочу; не можу; не знаю; не буду; не піду; не поїду; мені забороняють бать­ки; я запитаю у батьків; не просіть; я не робитиму цього; мені батьки не дозволяють цього робити тощо).

4. Робота в групах.

ПРАКТИЧНА РОБОТА. Складання правил безпечної по­ведінки із часткою «НЕ».

Учні об’єднуються в групи (по 5-6 осіб). Кожна група складає і записує правила із часткою «НЕ».

Наприклад такі:

- Не гуляти до настання темряви. Не затримуватися дорогою зі школи додому.

-Не брати надвір коштовних речей.Не надівати коштовності, збираючись на прогулянку.

- Не гуляти на звалищах, пустирях, будівельних майдан­чиках, у безлюдних місцях.

- Не ходити без дорослих на пляж, до лісу тощо.Не ходити з двору без дозволу батьків.

- Не брати до рук жодних чужих речей - коробку, сумку, рюкзак, пакет, згорток тощо.

- Не піднімати із землі підозрілі та невідомі предмети. Не йти нікуди з незнайомцями.

- Не сідати до незнайомців у машину. Не встрявати в розмову з незнайомими людьми.

-  Не брати нічого в незнайомців. Не приймати жодних запрошень від незнайомців.

- Не говорити домашню адресу і телефон незнайомим лю­дям.

5. Обговорення ситуацій.

1) Незнайомий водій пригальмував і зупинився біля вас. Сказав, що його прислав батько, щоб відвезти до нього на роботу. Як ви будете діяти?

2) Незнайома жінка з дитиною прийшла у ваш двір, де ви гра­лися з друзями. Запропонувала всім дітям ласощі й сік.  Як ви вчините?

3) Йдучи зі школи додому, ви помітили, що незнайомець пере­слідує вас. Як слід діяти?

4) Незнайомий чоловік схопив вас і намагається затягнути в під’їзд. Що слід робити?

6. Вправа «Хвости».

З настанням темряви гуляти самим... (не можна).

 На прогулянку з друзями коштовні речі брати... (не слід).

 Якщо мені друзі запропонують піти гуляти з ними без дорос­лих у ліс, то я... (відмовлюся).

 Якщо я затримуюсь у школі, то я... (повідомлю батьків).

 Якщо мене друзі покличуть піти з ними в інший двір, то я... (не піду, скажу батькам тощо).

VІ. Підсумок уроку.

- Про що треба пам’ятати, виходячи надвір гуляти?

- Які речі не слід брати із собою на прогулянку?

- Де батьки не дозволяють вам гуляти?

- Як поводитися з незнайомцями?

- Чому не можна йти кудись з незнайомими людьми?

- Яких правил безпечної поведінки на вулиці ви дотриму­єтесь?

 

doc
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку