Урок
Тема. Традиції збереження здоров’я у родині.
Мета: перевірити знання і вміння учнів. Вказати на значення дружніх
стосунків у сім’ї для збереження і зміцнення здоров’я. Розвивати
бажання підтримувати традиції здорового способу життя. Виховувати
почуття пошани до родичів, старших поколінь, дбайливого ставлення до
молодших сестер і братів, до немічних членів родини.
Обладнання: посібники, зошити, підручники.
План уроку
1. Країна Ребусляндія.
2. Сенкан.
3.Робота з підручником с.52-55.
4. Читання в ролях з наступним обговоренням.
5. Фізкультхвилинка.
6. Розбір ситуації.
І. Організаційний момент.
Психоформула
Любо дуже, коли учні
Дружні, мов одна сім’я.
Посміхаються, веселі,
Що ж кажу: « Добрий день!»
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Розгадайте ребус.
7 я
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Чому ми спілкуємось на таку тему?
- Назви традиції збереження здоров’я у сім’ї.
- Як ти піклуєшся про здоров’я своїх близьких?
ІV. Актуалізація опорних знань.
- Складемо сенкан зі словом сім’я
дві ознаки
три дії
ставлення ( вислів ) із чотирьох слів
перефразування ( синонім )
V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
- Отже, здоров’я – одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. З давніх-давен у нашій країні цінували здоров’я. Тому про нього складено так багато прислів’їв. У піснях, новорічних засіваннях, привітаннях і прощаннях ми висловлюємо побажання міцного здоров’я: «Доброго вам здоров’я! Бувайте здорові!»
- Часто можна почути такий вислів: «Здоров’я починається в сім’ї».
- Що ви можете сказати з цього приводу?
- А що наш підручник нам розповість на с.52 – 55.
Робота в командах: І – с.52; ІІ – с.53; ІІІ – с.55.
- Поставити по одному запитанню і дати на нього відповідь.
- Прочитати в ролях вірш та поміркувати, чому хлопчик радіє марно?
Фізкультхвилинка.
Я є я, а це – моя сім’я: мама, тато, брат, сестра,
Ще не вся моя рідня, є дідусь, є і бабуся
Всіма ними дорожу, та нікого не боюся,
І ні з ким я не сварюся. В нас така традиція!
- Послухайте ситуацію і скажіть: « Як дівчинка турбувалась про здоров’я своєї мами?»
Мама Галі пізно повернулася з роботи. Вона зайшла до кімнати і помітила чорні сліди, що вели у світлицю. Заглянувши туди, побачила свою доньку Галю, яка сиділа на дивані і дивилась мультфільми. Поруч стояли брудні туфлі, а на столі лежали книжки, хліб, печиво.
- Галю, чому ти ввійшла до кімнати в брудному взутті? Чому не прибрала зі столу? – запитала мама.
- Мені ніколи. Не займай мене. Я дивлюсь цікаві мультфільми.
- Галю, поприбирай тут, а я піду приготую чай.
- А що ти завтра робитимеш? Завтра ж вихідний!
- Як ви піклуєтесь про здоров’я своїх близьких?
VІ. Рефлексія.
- Назвіть традиції збереження здоров’я у вашій сім’ї.
VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.
- Дбайливо ставилися до мого здоров’я такі учні…