2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок з основ здоров'я ''Традиції збереження здоров’я у родині''

Про матеріал
Розробка містить ребус, сенкан, ситуації, які розвивають бажання підтримувати традиції здорового способу життя.
Перегляд файлу

Урок

Тема.  Традиції збереження здоров’я у родині.

Мета: перевірити знання і вміння учнів. Вказати на значення дружніх
            стосунків у сім’ї для збереження і зміцнення здоров’я. Розвивати        
            бажання підтримувати традиції здорового способу життя. Виховувати                                                                           

            почуття пошани до родичів, старших поколінь, дбайливого ставлення до                    

            молодших сестер і братів, до немічних членів родини.
Обладнання: посібники, зошити, підручники.
                                                      План уроку

1. Країна Ребусляндія.
2. Сенкан.

3.Робота з підручником с.52-55.

4. Читання в ролях з наступним обговоренням.

5. Фізкультхвилинка.

6. Розбір ситуації.


І. Організаційний момент.
             Психоформула
      Любо дуже, коли учні
      Дружні, мов одна сімя.
      Посміхаються, веселі,
      Що ж кажу: « Добрий день!»
 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-  Розгадайте  ребус.                                                                                 
              7   я
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Чому ми спілкуємось на таку тему?
- Назви традиції збереження здоров’я у сім’ї.

- Як ти піклуєшся про здоровя своїх близьких?

ІV. Актуалізація опорних знань.
- Складемо сенкан зі словом  сім’я
                  дві ознаки
                    три дії
    ставлення ( вислів ) із чотирьох слів
         перефразування ( синонім )

 

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
- Отже, здоров’я – одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. З давніх-давен у нашій країні цінували здоровя. Тому про нього складено так багато прислівїв. У піснях, новорічних засіваннях, привітаннях і прощаннях ми висловлюємо побажання міцного здоров’я: «Доброго вам здоровя! Бувайте здорові!»
- Часто можна почути такий вислів: «Здоровя починається в сімї».
- Що ви можете сказати з цього приводу?
- А що наш підручник нам розповість на с.52 – 55.
Робота в командах: І – с.52; ІІ – с.53; ІІІ – с.55.
- Поставити по одному запитанню і дати на нього відповідь.

- Прочитати в ролях вірш та поміркувати, чому хлопчик радіє марно?

 

                                          Фізкультхвилинка.
  Я є я, а це – моя сімя: мама, тато, брат, сестра,
  Ще не вся моя рідня, є дідусь, є і бабуся
  Всіма ними дорожу, та нікого не боюся,
  І ні з ким я не сварюся. В нас така традиція!


- Послухайте ситуацію і скажіть: « Як дівчинка турбувалась про здоровя своєї мами?»
    Мама Галі пізно повернулася з роботи. Вона зайшла до кімнати і помітила чорні сліди, що вели у світлицю. Заглянувши туди, побачила свою доньку Галю, яка сиділа на дивані і дивилась мультфільми. Поруч стояли брудні туфлі, а на столі лежали книжки, хліб, печиво.
-  Галю, чому ти ввійшла до кімнати в брудному взутті? Чому не прибрала зі столу? – запитала мама.
-  Мені ніколи. Не займай мене. Я дивлюсь цікаві мультфільми.
-  Галю, поприбирай тут, а я піду приготую чай.
-  А що ти завтра робитимеш? Завтра ж вихідний!

- Як ви піклуєтесь про здоровя своїх близьких?

VІ. Рефлексія.
-  Назвіть традиції збереження здоров’я у вашій сім’ї.

VІІ. Цінування субєктивного досвіду учнів.
- Дбайливо ставилися до мого здоровя такі учні…

docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку