9 квітня о 15:00Вебінар: Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства

Урок з основ здоров'я у 5 класі "Умови виникнення пожежі"

Про матеріал

Розробка конспекту уроку з основ здоров'я для 5 класу на тему "Умови виникнення пожежі". Є цікаві завдання для учнів, пропонується розгадування загадок, самостійна робота у класі.

Перегляд файлу

Основи здоровя.                                 Клас 5      Дата ___________

Тема: Небезпечні ситуації та їх наслідки. Умови виникнення пожежі.

Мета: продовжити вивчати небезпечні ситуації та їх наслідки; учити уникати небезпеки та знаходити вихід з ситуації, що вже виникла; розглянути умови виникнення пожежі.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

ІІ Актуалізація опорних знань.

  1. Що ми називаємо стихійними лихами?
  2. Як класифікуються стихійні лиха?
  3. Які стихійні лиха пов’язані з водою?
  4. Які ви знаєте стихійні лиха метеорологічного походження?
  5. Які стихійні лиха можуть виникнути в нашій місцевості?

Самостійна робота учнів.

Перелік небезпек записати у три стовпчики.

природні

техногенні

антропогенні

 

 

 

 Перелік небезпек: торнадо, смог, вибух газу, зсув, збройний напад, цунамі, шахрайство, сходження лавини, аварія на електростанції, землетрус, перекидання автомобіля, пошкодження лінії електропередач.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

    1.Небезпечні ситуації.

Учні об’єднаються у три групи, кожна з яких має своє завдання:

1 група – перелічити всі можливі небезпеки, пов’язані з безпосередньою участю людини;

2 група – перелічити всі небезпеки, пов’язані з науково-технічним прогресом;

3 група – перелічити побутові предмети й прилади, що становлять небезпеку.

 2. Умови виникнення пожежі.

 

 Джерелами запалювання

 можуть бути:

  • Сірники,
  • Свічка,
  • Бенгальський вогонь;
  • Сигарета,
  • Несправний електроприлад;
  • Газова плита;
  • Вогнище;
  • Іскра.
  • Лупа або уламок скла

     

 

    Завдання. Встановити відповідність.

 

Горючі -                         Важкогорючі -                          Негорючі -

Завдання для учнів.

 Дайте оцінку діям дітей у різних ситуаціях.

Ситуація 1. Андрійко схвильовано кричить у телефону слухавку:

                  Алло, пожежна охорона? Негайно приїздіть сюди! Тут пожежа!

Ситуація 2. Оленка набирає номер «101», швидко говорить:

               Виникла пожежа у продовольчому магазині села Княгиничі. Повідомила Оленка Василюк, учениця школи.

 

Дітям пропонується відгадати загадки.

 

Червоний гість дерево їсть. (Вогонь)

Джерело: http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vogon-ukrayinskoyu-movoyu/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

 

 

Червоний півень по жердині скаче, своїм гребінцем величається,а як торкнешся, то кусається. Якщо в квартиру зайде цей гість, то все дотла він з’їсть.(Вогонь).

Джерело: http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vogon-ukrayinskoyu-movoyu/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

 

До пори вишу, До пори мовчу, А вогонь зачую — І сичу, й лютую.(Вогнегасник)

Джерело: http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vogon-ukrayinskoyu-movoyu/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

 

Буває хмаркою вона, сніжинкою буває. Бува, як скло, крихка й тверда, Та більше рідкою буває. Найважливіша в пожежного зброя З нею завжди іде він до бою.  (Вода)

Джерело: http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vogon-ukrayinskoyu-movoyu/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

 

 

V. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Які небезпечні ситуації загрожують людині в будинку?
  2. Чому не можна користуватися несправними електроприладами?
  3. Які умови виникнення пожежі?
  4. Які предмети можуть виступати джерелом запалювання?
  5. Як класифікуються матеріали?
  6. Чому ми використовуємо воду для гасіння пожежі?

VІ. Підсумок уроку.  Домашнє завдання.

 

doc
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку