Урок з основ здоров'я ''Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоров’я''

Про матеріал
Розробка містить казку, ігри, тестові завдання, рубрику"Довідкове бюро", які допоможуть планувати свої дії щодо визначення збалансованості харчування.
Перегляд файлу

Урок

Тема. Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоров’я.

Мета: продовжувати формувати вміння правильно добирати їжу, знати

            складові їжі, встановлювати взаємозв’язок між харчовою цінністю

            продуктів та фізичним розвитком, самопочуттям; вчити дітей планувати

            свої дії щодо визначення якості їжі, значення води (чистої) для організму

            людини. Розвивати почуття необхідності вживання різноманітної їжі.

  Виховувати прагнення дітей берегти власне здоровя.

Обладнання: зошити, підручники, мікрофон.

                                                   План уроку

  1. Гра «Інтерв’ю».
  2. Казка «Суперечка друзів».
  3. Гра «Слухай звуки».
  4. Робота з підручником с. 20-24.
  5. Тестові завдання.
  6. Довідкове бюро.
     

І. Організаційний момент.

                 Психоформула

        Бачу справжніх школярів,

        Що бажання причаїв

        Хочуть повернутись знову

        До країни про основи.

-  «Добрий день!»
 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-  Для чого нам потрібні зуби?

- А яку їжу слід споживати ви дізнаєтесь сьогодні на уроці.

III. Мотивація навчальної діяльності.
- Чому нам потрібно їсти?

 Назви складові їжі, способи очищення води, основні правила здорового
харчування.


IV. Актуалізація опорних знань.
                                           Казка «Суперечка друзів»
    В одному незвичайному царстві, у казковій державі жили-були нерозлучні друзі – Білок, Жирок та Вуглеводик.
    Якось друзі посперечалися між собою: хто з них найважливіший. «Я найважливіший. Я потрібен як будівельний матеріал для організму, – гордо сказав Білок. – Без мене не утворюються нові клітини, а коли немає росту – немає життя».
     «Я теж потрібен організму, - сказав Жирок. – Якщо мене немає, організм не отримає тепла, вистигне і помре».
     «Все в світі створено руками людини: одяг і взуття, їжа і телевізор – все зроблено її працею, - сказав Вуглеводик. – І якщо мене не буде, організм не рухатиметься, людина не буде жити».
      Почувши це, Організм сказав: «Будинок складається з блоків і перекритів, цементу і цегли, віконних і дверних рам, і якщо не буде хоч однієї деталі, будинок зруйнується. Ось так і я. Всі ви для мене важливі, всі ви дуже мені потрібні: і Білок, і Жирок, і Вуглеводик. Завдяки вам я живу, росту, працюю, і навчаюсь».
- Як звали друзів? Чому вони сперечались?


V.Усвідомлення змісту нового матеріалу.


мінеральні                 вода                     вітаміни
речовини
                                    їжа
білки                                                       вуглеводи
                                  жири
будова і                                                  енергія
діяльність       джерело енергії            (робота м’язів)
клітин            (зігрівання організму)

 

 

                                                  Фізкультхвилинка

                     Команда білки – один оплеск.
                     Команда жири – два оплески.
                             Команда вуглеводи – три оплески.
                             Команда мінеральні речовини – підняти руки вгору.
                                         Команда вода – показати краплинку.
                                         Команда вітаміни – помахати руками.
                                                    Команда правила – довільні рухи.

-Працюємо з підручником по групах і шукаємо відповіді:

- Чому харчові звички формуються з дитинства?

- Що таке збалансоване харчування?

- Назвіть групи продуктів.

- Що таке “Правило тарілки?

 

VI. Рефлексія.

- Тестові завдання 10,11с.35, 37.

 

                            Довідкове бюро   «Як споживати воду»
     Пити за 15-20 хвилин до вживання їжі і через 30 хвилин після їжі.
Пити по1/4 склянки через кожні 30-45 хвилин у перервах між споживанням їжі. Регулярне споживання води маленькими ковтками сприятиме збереженню здоровя.

     Не можна запивати їжу і пити після їжі. Змочена водою їжа швидко проковзується і погано обробляється слиною, що завдає шкоди процесу травлення.

VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.

- Дуже добре споживають знання такі учні…Подякуйте всі собі.

docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку