Урок № 1
Тема. Значення здоров’я для людини.
Мета: формувати в учнів активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до
власного здоров’я. Розвивати культуру здорового способу життя. Виховувати сталі навички безпечної для власного здоров’я і здоров’я оточуючих поведінки.
Обладнання: зошити, підручники, іграшка Незнайко, таблиця „Здоров’я та
його ознаки”, малюнки, мікрофон.
План уроку
І. Організаційний момент.
Психоформула
Промінням сонечка зігріті
Ласкаві, щирі, добрі діти.
Здоровий дух вітає вас
„Добрий день!” – другий ...... клас
ІІ. Повідомлення мети і теми уроку.
З + дорога - га + вас – ас + ‘ + ля – л =
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
IV. Актуалізація опорних знань
V. Усвідомлення змісту нового матеріалу
- Аби остаточно дати відповідь на це запитання послухайте казку і поміркуйте ще раз над відповіддю.
В одній далекій і прекрасній країні живуть три сестри, три добрі феї: фея Багатства, фея Краси та фея Здоров’я. Кожна намагається обдарувати людей часточкою своєї чарівної сили. Все було добре до тих пір, доки фея Багатства
не заявила, що найважливіше для людини – це гроші.
- Це не так, - обурилася фея Краси. – Хіба можна за гроші купити красу?
- Авжеж, за гроші можна купити все, - впевнено ствердила фея Багатства і запропонувала сестрам полетіти до людей і підслухати їхні розмови. Зустріли вони дівчинку зі своїми подругами. Вона була у новій кофтинці і всі захоплювалися нею і казали, яка вона гарненька:
- Відтепер я завжди буду такою: бо мій тато став начальником і заробляє силу-силенну грошей. Незабаром ми переїдемо в новий великий дім. А моя мама буде найкрасивішою у місті, бо щодня відвідує салон краси.
- Чуєте? Навіть діти розмовляють лише про гроші. – вигукнули фея Багатства.
- Не тільки! Вони говорять і про красу, - заперечила фея Краси і обидві зловтішно поглянули на фею Здоров’я.
- А тебе, люба, ніхто навіть і не згадував. Виходить, ти зовсім не потрібна людям.
- І тут раптом ця дівчинка почала сильно кашляти, почервоніла (дуже багато з’їла напевно морозива на десерт . діти завели її додому і поклали в ліжко.
- А нічого, я все рівно ще гарна і мої батьки мають багато грошей.
- За день зникла краса, дівчинка зблідла, через деякий час витратили гроші, а дівчинка не одужувала.
- І тоді до неї прилетіла фея Здоров’я і обдарувала часточкою своєї чарівної сили. Вона одужала і більше ніколи не вихвалялася грішми. З тих пір фея Багатства і фея Краси зрозуміли, хто з них найважливіший для людини.
- Діти, а ви зрозуміли?
- А оскільки здоров’я настільки важливе для нас давайте подивимось в таблицю і з’ясуємо яких дітей можна назвати здоровими.
- Діти, Незнайко постійно хворіє. Він просить ваших порад, щоб бути здоровим. Працюємо в парах.
- Чия порада буде найкраща?
Фізкультхвилинка
Працювали ми гарненько,
Відпочинемо швиденько
Один, два –
З-за парт встала дітвора.
Три, чотири –
Руки вгору, нахилилися додолу.
П’ять, шість –
Вміємо відпочивати
Будем дружно присідати.
Сім, вісім –
Встали і долоньки показали.
Знов готові до роботи.
Посміхнись і сядь навпроти.
у Твоє твоїх руках здоров’я
VІ. Рефлексія.
( Парад найкращих робіт.)
„Обери правильну відповідь”.
- Що ти робиш, щоб бути здоровим:
VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.