Урок з основ здоров'я ''Значення здоров’я для людини.''

Про матеріал
Розробка містить ігри, казку, конкурс власних малюнків, які допоможуть формувати активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров'я.
Перегляд файлу

Урок № 1

 

Тема. Значення здоров’я для людини.

Мета: формувати в учнів активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до

власного здоров’я. Розвивати культуру здорового способу життя. Виховувати сталі навички безпечної для власного здоров’я і здоров’я оточуючих поведінки.

Обладнання: зошити, підручники, іграшка Незнайко, таблиця „Здоров’я та

його ознаки”, малюнки, мікрофон.

План уроку

  1. Гра „Цікавий приклад”.
  2. Гра „Інтерв’ю”.
  3. Казка „ Що найважливіше для людини?”
  4. Гра „Дай поради Незнайкові”.
  5. Фізкультхвилинка.
  6. Робота з підручником с. 4,5.
  7. Гра „Розсипанка”.
  8. Гра „Місто Здоров’я”.
  9. Гра „Обери правильну відповідь”.

 

І. Організаційний момент.

                                          Психоформула

Промінням сонечка зігріті

Ласкаві, щирі, добрі діти.

Здоровий дух вітає вас

„Добрий день!” – другий ...... клас

 

ІІ. Повідомлення мети і теми уроку.

  • Пропоную гру „Цікавий приклад”

 

З + дорога - га + вас – ас + + ля – л =

 

  • Ми мандруємо у країну Здоров’я.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Чому нам потрібно це знати?

 

IV. Актуалізація опорних знань

  • Пограємось у гру „Інтерв’ю”
  • Що найважливіше для людини?

 

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу

    - Аби остаточно дати відповідь на це запитання послухайте казку і поміркуйте ще раз над відповіддю.

В одній далекій і прекрасній країні живуть три сестри, три добрі феї: фея Багатства, фея Краси та фея Здоровя. Кожна намагається обдарувати людей часточкою своєї чарівної сили. Все було добре до тих пір, доки фея Багатства

 

не заявила, що найважливіше для людини – це гроші.

- Це не так, - обурилася фея Краси. – Хіба можна за гроші купити красу?

- Авжеж, за гроші можна купити все, - впевнено ствердила фея Багатства і запропонувала сестрам полетіти до людей і підслухати їхні розмови. Зустріли вони дівчинку зі своїми подругами. Вона була у новій кофтинці і всі захоплювалися нею і казали, яка вона гарненька:

- Відтепер я завжди буду такою: бо мій тато став начальником і заробляє силу-силенну грошей. Незабаром ми переїдемо в новий великий дім. А моя мама буде найкрасивішою у місті, бо щодня відвідує салон краси.

- Чуєте? Навіть діти розмовляють лише про гроші. – вигукнули фея Багатства.

- Не тільки! Вони говорять і про красу, - заперечила фея Краси і обидві зловтішно поглянули на фею Здоровя.

- А тебе, люба, ніхто навіть і не згадував. Виходить, ти зовсім не потрібна людям.

- І тут раптом ця дівчинка почала сильно кашляти, почервоніла (дуже багато з’їла напевно морозива на десерт . діти завели її додому і поклали в ліжко.

- А нічого, я все рівно ще гарна і мої батьки мають багато грошей.

- За день зникла краса, дівчинка зблідла, через деякий час витратили гроші, а дівчинка не одужувала.

- І тоді до неї прилетіла фея Здоров’я і обдарувала часточкою своєї чарівної сили. Вона одужала і більше ніколи не вихвалялася грішми. З тих пір фея Багатства і фея Краси зрозуміли, хто з них найважливіший для людини.

- Діти, а ви зрозуміли?

         - А оскільки здоров’я настільки важливе для нас давайте подивимось в таблицю і з’ясуємо яких дітей можна назвати здоровими.

         - Діти, Незнайко постійно хворіє. Він просить ваших порад, щоб бути здоровим. Працюємо в парах.

         - Чия порада буде найкраща?

 

                        Фізкультхвилинка

Працювали ми гарненько,

Відпочинемо швиденько

Один, два –

З-за парт встала дітвора.

Три, чотири –

Руки вгору, нахилилися додолу.

П’ять, шість –

Вміємо відпочивати

Будем дружно присідати.

Сім, вісім –

Встали і долоньки показали.

Знов готові до роботи.

Посміхнись і сядь навпроти.

 

  • Наш підручник помічник, що розкаже на сторінці 4,5?

 

  • Будемо знову гратись, слова розсипались, збирати!

 

у   Твоє   твоїх   руках   здоров’я

 

  • Як ви розумієте цей вислів?

 

VІ. Рефлексія.

  • Перед вами малюнки дітей, які потрапили у місто Здоров’я, уявіть, що і ви туди потрапили і намалюйте свій малюнок  - мешканця міста Здоров’я.

( Парад найкращих робіт.)

  • Аби переконатись, що ви все зрозуміли пограємось у гру

                                 „Обери правильну відповідь”. 

-    Що ти робиш, щоб бути здоровим:

  • щодня дотримую режиму дня,
  • дивлюся по телевізору дуже довго передачі про здоров’я,
  • займаюсь спортом ,
  • гуляю зранку до вечора,
  • їм овочі і фрукти,
  • п’ю холодну воду,
  • чищу зуби, вмиваюся, розчісуюся,
  • гуляю тільки в теплу пору року,
  • правильно харчуюсь,
  • стежу за чистотою тіла, одягу, взуття.

 

VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.

  • Дуже цінні поради дали Незнайкові!
  • Гарно працювали ....., були активними .......

 

 

 

docx
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку