Тема. Практична робота. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх
Мета: узагальнити знання учнів з теми, навчити використовувати отримані знання на практиці; розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв'язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки, удосконалювати навички командної роботи; виховувати інтерес до вивчення теми та командний дух у класі.
Обладнання: запис цитати на дошці, підказки та завдання для команд, терези, фішки.
Тип уроку: практична робота.
Форма уроку: урок-квест.
Конспект уроку
з правознавства
для 9-го класу
на тему
«Практична робота. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх»
Підготувала
учитель історії та правознавства
Комунального закладу
«Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ступенів
Зміївської районної ради
Харківської області»
Вистороп Т. В.
2018
Тема. Практична робота. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх
Мета: узагальнити знання учнів з теми, навчити використовувати отримані знання на практиці; розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки, удосконалювати навички командної роботи; виховувати інтерес до вивчення теми та командний дух у класі.
Обладнання: запис цитати на дошці, підказки та завдання для команд, терези, фішки.
Тип уроку: практична робота.
Форма уроку: урок-квест.
Хід уроку
На початку уроку, методом жеребкування, клас ділиться на 4 команди. Кожна команда отримує першу підказку, у якій має визначити місце із заздалегідь розміщеним 1 завданням. Виконавши перше завдання, команда отримує наступну підказку і так далі. У кожної команди по 5 завдань.
Суперництво - їжа для генія.
Вольтер
1 станція «Заховані слова» (18 балів)
б |
п |
р |
а |
в |
о |
п |
о |
р |
у |
е |
з |
д |
і |
я |
е |
р |
а |
е |
ш |
р |
о |
с |
т |
л |
ш |
я |
н |
н |
а |
п |
з |
к |
у |
ь |
т |
т |
ь |
о |
д |
о |
л |
о |
п |
н |
і |
с |
ш |
к |
к |
ч |
и |
н |
а |
к |
с |
і |
ф |
н |
о |
п |
я |
і |
ц |
ш |
т |
р |
а |
ф |
я |
о |
п |
е |
р |
е |
д |
ж |
е |
н |
н |
Слова: правопорушення, бездіяльність, арешт, проступок, шкода, злочин, конфіскація, штраф, попередження.
2 станція «Правова арифметика» (14 балів)
a + b – c + d = e + f + g
(24 + 15 – 16 + 3 = 10 + 1 + 15)
a – № статті «Кодексу України про адміністративні правопорушення», що містить види адміністративних стягнень (24)
b – максимальний термін адміністративного арешту (15)
c – вік, з якого настає адміністративна відповідальність (16)
d – максимальний термін перебування неповнолітнього у спеціальному навчально-виховному закладі (3)
e – максимальний термін арешту з перебуванням на гауптвахті (10)
f – найменший строк позбавлення волі (1)
g – максимальний термін позбавлення волі (15)
3 станція «Прислів’я в картинках» (20 балів)
(Горбатого могила виправить)
(Зароблений сухар краще вкраденого бублика)
(Злодіїв у лісі стерегли, а вони з дому виносили)
(Ладан для чорта, а тюрма – для злодіїв)
4 станція «Правопорушення у мультфільмах» (15 балів)
(Хуліганство)
(Незаконне заволодіння транспортним засобом)
(Куріння у недозволеному місці)
(Безквитковий проїзд)
(Незаконне позбавлення волі або викрадення)
5 станція «Юні юристи»
На шальку терезів, яка відповідає їх настроєві, учні кладуть фішку, коментуючи свою відповідь. Наприклад: «Урок мені сподобався тому, що…», «Урок не сподобався, оскільки…».