Урок з правознавства для 9-го класу на тему «Практична робота. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх»

Про матеріал

Тема. Практична робота. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

Мета: узагальнити знання учнів з теми, навчити використовувати отримані знання на практиці; розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв'язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки, удосконалювати навички командної роботи; виховувати інтерес до вивчення теми та командний дух у класі.

Обладнання: запис цитати на дошці, підказки та завдання для команд, терези, фішки.

Тип уроку: практична робота.

Форма уроку: урок-квест.

Перегляд файлу

 

 

 

Конспект уроку

з правознавства

для 9-го класу

на тему

«Практична робота. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх»

 

 

 

 

Підготувала

учитель історії та правознавства

Комунального закладу

«Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ступенів

Зміївської районної ради

Харківської області»

Вистороп Т. В.

 

 

2018

Тема. Практична робота. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

Мета: узагальнити знання учнів з теми, навчити використовувати отримані знання на практиці; розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки, удосконалювати навички командної роботи; виховувати інтерес до вивчення теми та командний дух у класі.

Обладнання: запис цитати на дошці, підказки та завдання для команд, терези, фішки.

Тип уроку: практична робота.

Форма уроку: урок-квест.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.

На початку уроку, методом жеребкування, клас ділиться на 4 команди. Кожна команда отримує першу підказку, у якій має визначити місце із заздалегідь розміщеним 1 завданням. Виконавши перше завдання, команда отримує наступну підказку і так далі. У кожної команди по 5 завдань.

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Робота з цитатою.

Суперництво - їжа для генія.

Вольтер

  • Як ви розумієте слова французького філософа?
  • Сьогодні на уроці ви теж будете суперниками в інтелектуальному квесті. Для цього ви поділитеся на 4 команди. Кожна команда має виконати певні завдання, які заховані у нашій класній кімнаті. Для того, щоб знайти кожне наступне завдання, ви повинні будете розгадати підказку. Хто ж із вас першим виконає всі завдання, а головне – хто ж їх виконає правильно? Тож отримуйте свою першу підказку і вперед. Бажаю успіхів!
  1. Основна частина.

1 станція «Заховані слова» (18 балів)

  • Знайдіть та запишіть слова.

б

п

р

а

в

о

п

о

р

у

е

з

д

і

я

е

р

а

е

ш

р

о

с

т

л

ш

я

н

н

а

п

з

к

у

ь

т

т

ь

о

д

о

л

о

п

н

і

с

ш

к

к

ч

и

н

а

к

с

і

ф

н

о

п

я

і

ц

ш

т

р

а

ф

я

о

п

е

р

е

д

ж

е

н

н

Слова: правопорушення, бездіяльність, арешт, проступок, шкода, злочин, конфіскація, штраф, попередження.

 

2 станція «Правова арифметика» (14 балів)

a + bc + d = e + f + g

(24 + 15 – 16 + 3 = 10 + 1 + 15)

a – № статті «Кодексу України про адміністративні правопорушення», що містить види адміністративних стягнень (24)

bмаксимальний термін адміністративного арешту (15)

cвік, з якого настає адміністративна відповідальність (16)

dмаксимальний термін перебування неповнолітнього у спеціальному навчально-виховному закладі (3)

eмаксимальний термін арешту з перебуванням на гауптвахті (10)

fнайменший строк позбавлення волі (1)

gмаксимальний термін позбавлення волі (15)

 

3 станція «Прислів’я в картинках» (20 балів)

  • Прочитайте та запишіть прислів’я.

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\10. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх\Горбатого могила виправить.png

(Горбатого могила виправить)

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\10. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх\Зароблений сухар краще краденого бублика..png

(Зароблений сухар краще вкраденого бублика)

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\10. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх\Злодіїв у лісі стерегли, а  вони з дому виносили..png

(Злодіїв у лісі стерегли, а вони з дому виносили)

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\10. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх\Ладан для чортів, а тюрма — для злодіїв..png

(Ладан для чорта, а тюрма – для злодіїв)

 

4 станція «Правопорушення у мультфільмах» (15 балів)

  • Підпишіть зображення, вказавши яке саме правопорушення на ньому зображено.

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\9. Адміністративна та кримінальна відповідальність\Новая папка\-3-638.jpg (Хуліганство) 

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\9. Адміністративна та кримінальна відповідальність\Новая папка\-6-638.jpgE:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\9. Адміністративна та кримінальна відповідальність\Новая папка\-6-638.jpg (Незаконне заволодіння транспортним засобом)

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\9. Адміністративна та кримінальна відповідальність\Новая папка\-11-638.jpg  (Куріння у недозволеному місці)

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\9. Адміністративна та кримінальна відповідальність\Новая папка\53.jpg    (Безквитковий проїзд)

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\9. Адміністративна та кримінальна відповідальність\Новая папка\volk_i_zayatz.jpg  (Незаконне позбавлення волі або викрадення)

 

5 станція «Юні юристи»

  • Проаналізуйте ситуацію.
  1. Який учинено злочин? Відповідь обґрунтуйте.
  2. Назвіть об’єкт цього злочину.
  3. Визначте предмет учиненого злочину.
  4. Схарактеризуйте об’єктивну сторону цього злочину.
  5. Чи є вчинений злочин закінченим? Відповідь обґрунтуйте.
  6. Схарактеризуйте суб’єктивну сторону вчиненого злочину.
  7. Назвіть ознаку суб’єкта цього злочину.

 

  1. Підсумки уроку.

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Неповнолітні як субєкти правовідносин\10. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх\Рисунок1.png

  • А зараз я пропоную дізнатися, чи сподобався вам наш урок, чи ні.

На шальку терезів, яка відповідає їх настроєві, учні кладуть фішку, коментуючи свою відповідь. Наприклад: «Урок мені сподобався тому, що…», «Урок не сподобався, оскільки…».

  1. Домашнє завдання.
  1. Підготуватися до тематичного оцінювання з теми.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.4
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Панасюк Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ковтуновська Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Семерянін Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Семерянін Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  5. Семерянін Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  6. Семерянін Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  7. Підорич Наталія Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  8. Ковальова Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
24578
Оцінка розробки
4.8 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку