№16. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3. ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН. 9 кл. - ОП.
ПІСЛЯ УРОКУ УЧЕНЬ/УЧЕНИЦЯ:
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ: звернення , скарга
НМЗУ: підручники, роздавальні матеріали
ТУ: урок застосування набутих знань, умінь та навичок.
ФУ: практичне заняття
Хід уроку:
І. Оргмомент. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
А.БЕСІДА.
1. Яку тему закінчили вивчати?
2. Над вивченням яких питань працювали? 3. До яких висновків прийшли?
4. А чи знаєте, як написати звернення чи скаргу? Чи важливо цьому навчитися, чому?
ІІІ. Оголошення теми мети, очікуваних результатів.
А. БЕСІДА. 1. У чому особливість практичного заняття?
Б.ЗАПИС ТА ПОЯСНЕННЯ Д/З. § 12, с.94-96, повт. §2.
ІV. Практичне заняття.
А. РОБОТА В МАЛИХ ГРУПАХ ( 5 шт.)
Учні аналізують ситуації, запропоновані на с. 94-95 підручника, та визначають, до якого органу треба звернутися.
ОБГОВОРЕННЯ У ВЕЛИКОМУ КОЛІ ПРАВИЛЬНОСТІ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНННЯ. – 3 хв.
Як же написати звернення?
Б. РОБОТА З ПЕРШОДЖЕРЕЛОМ.- С. 95-96. до 3 хв.
В. РОБОТА В ПАРАХ (ТРІЙКАХ)
1. Ознайомлення із зразками звернення та скарги.
У________________________
(назва установи)
громадянина (прізвище, ім'я, по батькові)
_______рокународження , що
проживає за адресою_________________
дом. і служб. тел. ____________________
інше_________________
Звернення (обсягом не більше 1—2 сторінок) має містити таку інформацію:
На підставі викладеного прошу:
Чітко зазначте зміст прохання до органу, до якого Ви звертаєтеся. Коротко вкажіть, як, на Вашу думку, має діяти орган. За можливості обґрунтуйте свою позицію, спираючись на норми чинного законодавства.
Додаток: (долучіть копії усіх документів стосовно суті проблеми):
1..
Дата Підпис заявника
Голові державної адміністрації міста Кам’янського
Бойка Антона Кононовича, який мешкає в Кам’янське
за адресою ____________
ЗАЯВА
Я є учасником бойових дій та інвалідом І групи по зору. Проживаю у квартирі разом зі своєю донькою Заєць Валентиною Антонівною, яка доглядає мене.
Напередодні Дня Перемоги я почув по радіо, що 9 травня всім учасникам бойових дій буде надано 10 безкоштовних хвилин міжміських переговорів. 9 травня 20__ року я зателефонував до своєї другої доньки — Поліщук Ольги Антонівни, яка проживає у Вінницькій області. Наша розмова тривала 7 хвилин.
На початку червня я отримав квитанцію з нарахованою сумою за цю розмову. Я двічі звертався до Укртелекому, однак мені відмовили в наданні такої пільги.
Прошу Вашого втручання та вжиття всіх необхідних заходів для відновлення мого законного права.
27 червня 20__ року А.К.Бойко
Додатки:
2. З приводу проблеми, яка, на вашу думку, є важливою для нашого міста, мікрорайону, НВК складіть звернення до відповідного органу відповідно до умов українського законодавства.
ОБГОВОРЕННЯ У ВЕЛИКОМУ КОЛІ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНННЯ.
VІ. Рефлексія.
А. БЕСІДА.
Яку тему вивчали?
У чому її важливість для кожного з вас?
Б.НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ. СЛАЙД №8-9
VІІ. Оцінювання навчальних досягнень учнів
СЛАЙД № 10 VІІІ. Домашнє завдання. §12, с.94-96, повт. §2.
ЛІТЕРАТУРА:
Наровлянський О.Д. Основи правознавства: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О.Д.Наровлянський. – К.: Грамота, 2017.
Наровлянський О.Д. Дидактичні матеріали з основ правознавства: Навч. посіб. для учнів 9 кл. серед. загальноосвіт. шкіл, гімназій, ліцеїв. – К.: Юрінком Інтер, 1999.
Наровлянський О.Д. Основи правознавства. 9 клас: методичний посібник. – Х.: Веста: Вид-во «Ранок», 2006. – («Майстер-клас»)
Пометун О.І. та ін. Практичне право: Навч. посіб.8 кл./ О.І.Пометун, Т.О. Ремех, І.М.Гейко; За ред.. О.І.Пометун. – 2-ге вид., допов. і переробл. – К.: Видавництво А.С.К.,2004.
О.Пометун, Т.Ремех, І.Гейко Практичне право: методичний посібник з курсу 8(9) класу/ За ред.. О.І.Пометун/ Інститут громадянського суспільства. – К.,2001.
Світ права: Навч. посіб. з основ правознавства для учнів 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./Р.А.Калюжний, О.І,Пометун, Т.О,Ремех та ін.; за ред.. Р.А.Калюжний та О.І.Пометун – К.: А.П.Н., 2004.
Авторка Світлана Антіпова – вчителька суспільствознавчих дисциплін КЗ «НВК № 37 ім. М.Самойловича» Кам’янської міської ради