Урок з правознавства у 9 класі "ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3. ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН"

Про матеріал
урок застосування набутих знань, умінь та навичок, практичне заняття №3 з використання шаблонів зверненя та скарги.
Перегляд файлу

№16. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3. ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН.   9 кл. - ОП.

 

ПІСЛЯ УРОКУ УЧЕНЬ/УЧЕНИЦЯ:

  • Уміє писати звернення, скаргу
  • Використовує набуті теоретичні знання на практиці.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ: звернення , скарга

НМЗУ: підручники, роздавальні матеріали

ТУ: урок застосування набутих знань, умінь та навичок.

ФУ: практичне заняття

Хід уроку:

І. Оргмомент. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

 А.БЕСІДА.

1. Яку тему  закінчили вивчати? 

 2. Над вивченням яких питань працювали?   3. До яких висновків прийшли?

4. А чи знаєте, як написати звернення чи скаргу? Чи важливо цьому навчитися, чому?

ІІІ. Оголошення теми мети, очікуваних результатів.

А. БЕСІДА.   1. У чому особливість практичного заняття?

Б.ЗАПИС ТА ПОЯСНЕННЯ Д/З.  § 12, с.94-96, повт. §2.

 

ІV. Практичне заняття.

А. РОБОТА В МАЛИХ ГРУПАХ  ( 5 шт.)

Учні аналізують ситуації, запропоновані на с. 94-95 підручника, та визначають, до якого органу треба звернутися.

ОБГОВОРЕННЯ У ВЕЛИКОМУ КОЛІ ПРАВИЛЬНОСТІ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНННЯ. – 3 хв.

Як же написати звернення?

Б. РОБОТА З ПЕРШОДЖЕРЕЛОМ.- С. 95-96. до 3 хв.

 

В. РОБОТА В ПАРАХ (ТРІЙКАХ)

1. Ознайомлення із зразками звернення та скарги.

  1.   Типовий зразок звернення

                           У________________________

                                                                         (назва установи)

                          громадянина (прізвище, ім'я, по батькові)

                        _______рокународження , що

                          проживає за адресою_________________

                          дом. і служб. тел. ____________________

                          інше_________________

Звернення (обсягом не більше 1—2 сторінок) має містити таку інформацію:

  1.  Чітке викладення сутності обставин, за яких було порушено Ваше право. Вкажіть точні терміни і дати вчинення дій у справі. Намагайтеся порушити в заяві одне питання.
  2.  Найменування органу або посадової особи, що порушили Ваше право, а також тих органів, до яких Ви зверталися по допомогу, та відомості про те, в якій формі допомога була Вам надана.
  3.  Зазначення точного часу і змісту прийнятих рішень різних органів і посадових осіб із порушеної проблеми.

На підставі викладеного прошу:

Чітко зазначте зміст прохання до органу, до якого Ви звертаєтеся. Коротко вкажіть, як, на Вашу думку, має діяти орган. За можливості обґрунтуйте свою позицію, спираючись на норми чинного законодавства.

Додаток: (долучіть копії усіх документів стосовно суті проблеми):

1..

2....

 

Дата Підпис заявника

  1.    Зразок скарги

Голові державної адміністрації міста Кам’янського

Бойка Антона Кононовича, який мешкає в Кам’янське 

за адресою ____________ 

ЗАЯВА

Я є учасником бойових дій та інвалідом І групи по зору. Проживаю у квартирі разом зі своєю донькою Заєць Валентиною Антонівною, яка доглядає мене.

Напередодні Дня Перемоги я почув по радіо, що 9 травня всім учасникам бойових дій буде надано 10 безкоштовних хвилин міжміських переговорів. 9 травня 20__ року я зателефонував до своєї другої доньки — Поліщук Ольги Антонівни, яка проживає у Вінницькій області. Наша розмова тривала 7 хвилин.

На початку червня я отримав квитанцію з нарахованою сумою за цю розмову. Я двічі звертався до Укртелекому, однак мені відмовили в наданні такої пільги.

Прошу Вашого втручання та вжиття всіх необхідних заходів для відновлення мого законного права.

27 червня 20__ року                                                    А.К.Бойко

Додатки:

  1.  Копія посвідчення учасника бойових дій.
  2.  Копія рахунка Укртелекому.
  3.  Лист-відповідь Укртелекому.

2. З приводу проблеми, яка, на вашу думку, є важливою для нашого міста, мікрорайону, НВК складіть звернення до відповідного органу відповідно до умов українського законодавства.

ОБГОВОРЕННЯ У ВЕЛИКОМУ КОЛІ  ВИКОНАННЯ ЗАВДАНННЯ.

VІ. Рефлексія.

А. БЕСІДА.

Яку тему вивчали?    

У чому її важливість для кожного з вас?

Б.НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ. СЛАЙД №8-9

VІІ. Оцінювання навчальних досягнень учнів

СЛАЙД № 10 VІІІ. Домашнє завдання. §12, с.94-96, повт. §2.

ЛІТЕРАТУРА:

Наровлянський О.Д. Основи правознавства: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О.Д.Наровлянський. – К.: Грамота, 2017.

Наровлянський О.Д. Дидактичні матеріали з основ правознавства: Навч. посіб. для учнів 9 кл. серед. загальноосвіт. шкіл, гімназій, ліцеїв. – К.: Юрінком Інтер, 1999.

Наровлянський О.Д. Основи правознавства. 9 клас: методичний посібник. – Х.: Веста: Вид-во «Ранок», 2006. – («Майстер-клас»)

Пометун О.І. та ін. Практичне право: Навч. посіб.8 кл./ О.І.Пометун, Т.О. Ремех, І.М.Гейко; За ред.. О.І.Пометун. – 2-ге вид., допов. і переробл. – К.: Видавництво А.С.К.,2004.

О.Пометун, Т.Ремех, І.Гейко Практичне право: методичний посібник з курсу 8(9) класу/ За ред.. О.І.Пометун/ Інститут громадянського суспільства. – К.,2001.

Світ права: Навч. посіб. з основ правознавства для учнів 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./Р.А.Калюжний, О.І,Пометун, Т.О,Ремех та ін.; за ред.. Р.А.Калюжний та О.І.Пометун – К.: А.П.Н., 2004.

 

Авторка Світлана Антіпова – вчителька суспільствознавчих дисциплін КЗ «НВК № 37 ім. М.Самойловича» Кам’янської міської ради

 

docx
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
4911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку