ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ
Урок № «____» ________________ 20___ р.
Предмет: Технології: Технологія стропальних робіт
Тема уроку: Ознайомлення із схемами стропування вантажів
Мета:
Навчальна Навчити користуватись схемами стропування вантажів
Розвиваюча: Розвивати свідому трудову дисципліну;
Виховна Розвиток індивідуальних здібностей і забезпечення умов їх реалізації;
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методичне забезпечення: Підручники, презентація
Міжпредметні зв’язки: спецтехнологія, читання креслень, ТО
ХІД УРОКУ
1. Організація учнів до роботи.
1.1. Рапорт чергового про відсутність на уроці.
1.2. Перевірка готовності учнів до уроку.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Яка формула визначення маси вантажу?
2. Як визначити вагу труби?
3. яка інформація повина бути на пасорті труби?
3. Мотивація навчальної діяльності і повідомлення теми та мети уроку (запис на дошці і в зошитах).
Для чого вам потрібно знати схеми стропування вантажу?
4. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
4.1. Пояснення матеріалу вчителем.
Вибір стропів починають з визначення маси вантажу і розташування його центра ваги. Якщо на вантаж таких позначень немає, то необхідно уточнити ці параметри у майстри, бригадира або особи, відповідальної за проведення робіт.
Вовсехслучаях стропальник повинен сам переконатися в тому, що вантаж, підлягали переміщенню, може бути піднятий наявними в його розпорядженні г / з засобами. Визначивши масу вантажу, що піднімається і розташування центру ваги, стропальник визначає число місць застропки ііх розташування з таким розрахунком, щоб вантаж не міг перекинутися або самостійно розвернутися. З цього розрахунку вибирають строп або відповідне г / з пристосування, закріплені за стропальщиком. Одночасно слід враховувати довжину обраного стропа.
При виборі довжини стропа слід ісходітьізтого, що при малій довжині кут між гілками строп буде більше 900, а при більшій довжині - втрачається висота підйому вантажу і виникає можливість його крутіння. Оптимальні кути між гілками строп знаходиться в межах 60-900. При виборі строп слід також визначити, з яких елементів повинна складатися гнучка частина стропа (сталевий канат або ланцюг) і які кінцеві і захватні елементи доцільніше використовувати для под'емаконкретного вантажу.
При виявленні несправності слід доповісти про це кранівника.
4.2. Робота з підручником.
В
5. Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності.
5.1. Накреслити у зошиті 5 способів стропування труб, металевих листів, балок та дисків
5.2
5.6. Самостійна робота (тестова або фронтальна перевірка знань).
1 Які основні схеми стропування ви знаєте?
2. Як визначити масу вантажу?
3. Яка особливість роботи стропальника в зоні лінії елетропередач?
6. Домашнє завдання.
6.1. Вивчити:
Вивчити стор.підручника Я.И.Оберман «Стропальное дело» стор. 55-56
6.2. Підручник
7. Підсумок уроку:
а) перевірка виконання завдання уроку (аналіз відповідей по тестовій, фронтальній перевірці знань учнів, аналіз усних відповідей);
б) поурочне узагальнення:
- Чому навчились?
- Для чого це треба знати?
в) Оголошення оцінок.
ВИКЛАДАЧ: ( ____________________)