Урок з предмету "Навчаємося разом", 4 клас "Згаяного часу і конем не доженеш"

Про матеріал

Запропонований матеріал буде цікавим для вчителів початкових класів, адже його метою є формування якостей особистості, які дозволяють учню успішно навчатися, тримати в порядку своє робоче місце, розподіляти і берегти час, самостійно складати режим дня та навчальної роботи з урахуванням ступеня складності предметів, формування навичок раціонального читання, уміння свідомого переказу прочитаного.

Перегляд файлу

saveme.jpg1262710926_1258646354_b134e9305f27.jpg

Тема. Згаяного часу і конем не доженеш.

Мета: продовжити роботу над формуванням якостей особистості, які дозволяють учню успішно навчатися, тримати в порядку своє робоче місце, розподіляти і берегти час, самостійно складати режим дня та навчальної роботи з урахуванням ступеня складності предметів, продовжити роботу над формуванням навичок раціонального читання, умінням свідомого переказу прочитаного;

             розвивати пам'ять, мислення учнів, уміння працювати у групах змінного складу, дотримуватися заданого темпу роботи;

              виховувати волю,уміння боротись з труднощами, бажання вчитися на «відмінно».

 

Хід уроку

  1.                     Організація класу

Усміхнімось сонечку: «Здрастуй, золотаве!»

Усміхнімось один одному, погляньмо ласкаво.

Хай сьогодні в кожне серце наш урок додасть тепла,

А ми гостям усміхнімось, побажаємо добра.

  1.                 Повідомлення теми уроку

Вчитель. Наш урок розпочався з усмішки. Тож нехай на ньому запанує атмосфера доброзичливості, щирості, тепла і взаєморозуміння.

У якості девізу нашого уроку, я пропоную Вам вірш української поетеси Надіїї Красовської:

Я думаю про дивний час,
Який він швидкоплинний.
Він вдаль несе і кличе нас.
Сам по собі — неспинний.
Початку теж немає в нім,
Він без кінця і краю.
Час безконечний, але втім,
Для нас кінець він має.
Тим і безцінний для людей,
Що треба все зуміти.
Від втілення своїх ідей
До вміння добре жити.
Час не вкладеш на депозит
На потім, на відсотки.
Його не візьмеш у кредит,
Щоб збудувать висотки.
Час непідкупний, він іде,
Пливе, летить, вирує.
Його не взяти нам ніде,
А він своє диктує.
То ж треба встигнути усе,
Змістовно час прожити.
Бо він так швидко вдаль несе,
Не можна ґав ловити.

Вчитель. Сьогодні ми продовжимо нашу подорож у країну Добра і Мудрості. Сьогоднішня наша зупинка – місто Хранителів Часу.

              Поміркуйте, чого ви чекаєте від цієї подорожі і нашого уроку?

Фронтальна бесіда

  •                     Прочитайте вислів відомого чеського педагога, який жив і вчив школярів ще у ХVІ сторіччі Яна Амоса Каменського.

«Мудрий розподіл часу є підґрунтям успішної діяльності.»

  •                     Як ви розумієте цей вислів?

(Якщо людина добре розподіляє свій час, то всі його плани обов’язково справдяться)

Вчитель: Перегляньте презентацію з висловами  мудрих людей і напишіть їх по пам’яті.

«Час часто вбиває тих, хто намагається вбити його»

 П’єр Буаст  (П'єр-Клод-Віктор Буаст  (1765 -  1824 рр.) — французький лексикограф і поет. Відомий як редактор Універсального словника французької мови.

«Час і випадок нічого не можуть зробити для тих, хто  нічого не робить для себе самого»

Фелікс Мендельсон  (1809  1847)  німецький композитор єврейського походження, піаніст,органіст, диригент, музично-громадський діяч.

  • Як ви розумієте ці вислови?

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Отже, сьогодні ми з вами будемо продовжувати вчитися цінувати власний час, раціонально його використовувати, щоб встигнути зробити все, що плануємо і обов’язково стати найкращими учнями нашої школи, якими будуть пишатися наші батьки, вчителі і рідна Україна.
  2. Читання правила Мудрої Сови. Відтворення з пам’яті.
  3.  Робота у парах.

Попрацюйте над завданням 4. Прочитайте перелік справ і пронумеруйте їх у порядку важливості.

  1. Групова робота.

Попрацюйте у групах і складіть Ваші групові списки «жорстких» і «гнучких» справ на завтра. «Гнучкі» справи записуйте у порядку важливості.

Прокоментуйте отримані щоденники.

А завтра ми з вами зможемо перевірити, чи всі справи ми стигли зробити і чи можемо назвати себе організованими людьми.

 

Фізкультхвилинка. (Пісня «У нас на Україні»)

  • Пропоную заспівати і відпочити перед дальньою дорогою.

 

  1. Виконання завдань Розумниці.

А) Перегляньте фрагмент фільму. Розфарбуйте кружечки біля зображень, що  ілюструють побачене вами у відео фрагменті.

Розкажіть, що вам стало відомо з відео фрагменту.

Б) Пропоную вам перевірити наскільки добре ви навчилися читати.

В) Вправа «Учитель»

Прочитайте текст і перекажіть його собі стільки разів, скільки потрібно, щоб вільно та зрозуміло розповісти своїм учням.

Г) Вправа «Броунівський рух»

Переміщаючись по класу, перекажіть уривок своїм однокласникам.

  1. Конкурс «Найкраща дикторська група».

Об’єднайтесь у групи , згадайте алгоритм підготовки до конкурсу. Попрацюйте у групі.

 

ІV. Підсумок уроку.

Вчитель. Ось і закінчується наша сьогоднішня подорож.

  • Чи була вона для вас корисною? Чим?
  • Чи справдилися ваші сподівання?
  • Що нового, корисного, цікавого було для вас на уроці?

 

Сьогодні ви були і вчителями, і дикторами, і учнями. І я впевнена, що ці уміння стануть вам  у пригоді у подальшому житті.

 

~ 1 ~

 

Завантаження...
doc
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1770
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку