Урок "Навчаємося разом", 4 клас "Відстанеш годиною -не доженеш родиною"

Про матеріал

Запропонована розробка є ще одним уроком з серії "Раціональне використання часу". Четверокласники стоять на порозі основної школи. І однією з важливих задач вчителя є навчити дітей раціонально розподіляти час на уроці , щоб перехідний період пройшов для них достатньо безболісно. Уроки цього циклу є суттєвою допомогою у рішенні цього питання.

Перегляд файлу

Комунальний заклад освіти

«Середня загальноосвітня школа № 74»

Дніпровської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА. Відстанеш годиною – не доженеш родиною

МЕТА: продовжити роботу над формуванням якостей особистості, які дозволять учню успішно навчатися, самостійно складати графік навчальної роботи з урахуванням ступеня складності предметів; продовжити роботу над формуванням навичок раціонального читання, умінням свідомого переказу прочитаного;

розвивати пам'ять, мислення учнів, уміння працювати у групах змінного складу;

 виховувати бажання вчитися на «відмінно».

 

                                                    ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

УСМІХНІМОСЬ СОНЕЧКУ: «ЗДРАСТУЙ, ЗОЛОТАВЕ!»

УСМІХНІМОСЬ ОДИН ОДНОМУ, ПОГЛЯНЬМО ЛАСКАВО.

ХАЙ СЬОГОДНІ В КОЖНЕ СЕРЦЕ НАШ УРОК ДОДАСТЬ ТЕПЛА,

А МИ ГОСТЯМ УСМІХНІМОСЬ, ПОБАЖАЄМО ДОБРА.

ІІ. Повідомлення теми уроку

ВЧИТЕЛЬ. Наш урок розпочався з усмішки, тож нехай на ньому запанує атмосфера доброзичливості, щирості, тепла і взаєморозуміння.

У якості девізу нашого уроку, я пропоную Вам послухати вірш української поетеси Надії Красовської  у виконанні переможниць класного конкурсу читців Монагарової Анни та Макарченко Катерини:

Я ДУМАЮ ПРО ДИВНИЙ ЧАС,
ЯКИЙ ВІН ШВИДКОПЛИННИЙ.
ВІН ВДАЛЬ НЕСЕ І КЛИЧЕ НАС.
САМ ПО СОБІ — НЕСПИННИЙ.
ПОЧАТКУ ТЕЖ НЕМАЄ В НІМ,
ВІН БЕЗ КІНЦЯ І КРАЮ.
ЧАС БЕЗКОНЕЧНИЙ, АЛЕ ВТІМ,
ДЛЯ НАС КІНЕЦЬ ВІН МАЄ.
ТИМ І БЕЗЦІННИЙ ДЛЯ ЛЮДЕЙ,
ЩО ТРЕБА ВСЕ ЗУМІТИ.
ВІД ВТІЛЕННЯ СВОЇХ ІДЕЙ
ДО ВМІННЯ ДОБРЕ ЖИТИ.
ЧАС НЕ ВКЛАДЕШ НА ДЕПОЗИТ
НА ПОТІМ, НА ВІДСОТКИ.
ЙОГО НЕ ВІЗЬМЕШ У КРЕДИТ,
ЩОБ ЗБУДУВАТЬ ВИСОТКИ.
ЧАС НЕПІДКУПНИЙ, ВІН ІДЕ,
ПЛИВЕ, ЛЕТИТЬ, ВИРУЄ.
ЙОГО НЕ ВЗЯТИ НАМ НІДЕ,
А ВІН СВОЄ ДИКТУЄ.
ТО Ж ТРЕБА ВСТИГНУТИ УСЕ,
ЗМІСТОВНО ЧАС ПРОЖИТИ.
БО ВІН ТАК ШВИДКО ВДАЛЬ НЕСЕ,
НЕ МОЖНА ҐАВ ЛОВИТИ.

ВЧИТЕЛЬ. На цьому уроці ми продовжимо нашу подорож у Країну Мудрості. Чергова зупинка – місто «Хранителів Часу»

Поміркуйте, чого вичекаєте від нашої подорожі та цього уроку?

ФРОНТАЛЬНА БЕСІДА

  • Першим нас зустрічає Ян Амос Каменський. Чи готові наші «Розумники» познайомити нас з цією особистістю? (Тищенко Д., Татара С.)
  • Прочитайте вислів Яна Амоса Каменського: «Розум освітлює шлях силі волі, а сила волі керує діями». Як ви розумієте цей вислів?

ВЧИТЕЛЬ: Перегляньте презентації. Запишіть речення з пам’яті і запам’ятайте, адже вони вам  стануть у пригоді і не тільки на цьому уроці.

ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ.

Отже, сьогодні ми з Вами будемо продовжувати вчитися цінувати власний час, раціонально його використовувати, щоб встигнути зробити все, що плануємо  і обов’язково стати найкращими учнями нашої школи, якими пишатимуться батьки, вчителі і рідна Україна.

Фізкультхвилинка

РОБОТА У ПАРАХ.

  • Читання інформації. Відтворення з пам’яті.
  • Вправа «Жаба –Царівна»: згадайте «справу-жабу», яку Вам  необхідно виконати найближчим часом. Поміркуйте, що корисного ви отримаєте, якщо її виконаєте. Це допоможе перетворити її на царівну. (кожна пара презентує свої думки)

Фізкультхвилинка для очей. 

ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ РОЗУМНИЦІ.

А) Перегляньте відео фрагменти. Розфарбуйте кружечки біля зображень, що ілюструють побачене Вами у відеофрагментах. Розкажіть, що Вам стало відомо з відео фрагментів.

Б) Пропоную Вам перевірити наскільки добре Ви навчилися читати.

В) Вправа «Учитель»: прочитайте текст, перекажіть його собі, сусіду, доберіть питання, які поставите своїм учням, щоб перевірити, чи зрозуміли вони вашу розповідь.

Г) Вправа «Броунівський рух» ( при наявності часу)

Переміщаючись по класу, перекажіть уривок своїм однокласникам. 

ІV. Підсумок уроку.

Вчитель. Ось і закінчується наша сьогоднішня подорож.

-         Чи була вона для вас корисною? Чим?

-         Чи справдилися ваші сподівання?

-         Що нового, корисного, цікавого було для вас на уроці?

        Сьогодні ви були і вчителями, і учнями. Вчилися долати труднощі – справи-жаби. І я впевнена, що ці уміння стануть вам  у пригоді у подальшому житті.   

 

Завантаження...
docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
2412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку