Календарно - тематичне планування навчального предмета "Я у світі", 4 клас, за підручником Н.М.Бібік. Містить навчальні проекти, практичні роботи, які вимагає програма.
Я у світі, 4 клас
(за підручником Н. М. Бібік)
34 год
№ з/п |
Тема уроку |
Підручник |
Дата |
Примітки |
І семестр ( год) Т.1. Я - людина ( год) |
||||
1. |
Радість життя. Практична робота (Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України). |
с.4-9 |
|
|
2. |
Ти звичайний чи незвичайний? |
с.10-15 |
|
|
3. |
Людське «Я» |
с.16-19 |
|
|
4. |
Винаходи людства. |
с.20-25 |
|
|
5. |
Дорога до успіху. Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня) «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення». |
с.26-29 |
|
|
6. |
Великі досягнення малих українців. Навчальний проект(індивідуальний проект) Постать, що подолали життєві труднощі (за вибором учнів). |
с.29-34 |
|
|
7. |
Не витрачай даремно час! Практична робота (за вибором учителя) Плануємо пізнавальну діяльність (пізнавальну тему обирає учень). |
с.34-39 |
|
|
8. |
Робимо висновки з теми «Я - людина» |
с.39 |
|
|
Т.2. Я та інші ( год) |
||||
9. |
Школа вихованості. |
с.40-41 |
|
|
10. |
Чемним треба бути скрізь. |
с.42-47 |
|
|
11. |
Правила гостинності. Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний) Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити) |
с.48-54 |
|
|
12. |
Людські чесноти. Соціальна (екологічна) акція (тематика за вибором учителя). |
с.55-58 |
|
|
13. |
Про акуратність. |
с.59-64 |
|
|
14. |
Будьте дружелюбними! |
с.65-67 |
|
|
15. |
Не роби нікому зла! Практична робота Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чи може неправда бути рятівною?. |
с.68-69 |
|
|
16. |
Чи варто бути правдивим? |
с.69-76 |
|
|
17. |
Культура спілкування. |
с.76-81 |
|
|
Робимо висновки з теми «Я та інші» Практична робота Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі |
с.81 |
|||
ІІ семестр ( год) Т.3. Я - українець ( год) |
||||
18. |
Вчимося любити свою Батьківщину. |
с.82-88 |
|
|
19. |
Людина живе в суспільстві. |
с.88-90 |
|
|
20. |
Символіка. Що це таке? |
с.91-93 |
|
|
21. |
Державні символи України. Практична робота. Проведення конкурсу малюнків на тему «Свята нашої держави». |
с.94-97 |
|
|
22. |
Українська мова — державна мова України. |
с.97 |
|
|
23. |
Батьки зобов’язані — діти зобов’язані. |
с.98-103 |
|
|
24. |
Навчання — основний обов’язок дітей. |
с.104-107 |
|
|
25. |
Про правопорушення. |
с.108-115 |
|
|
26. |
Передбачай наслідки своїх вчинків. |
с.115-118 |
|
|
27. |
За скоєне відповідають перед законом. |
с.118-122 |
|
|
28. |
Культурна спадщина народу. Навчальний проект (груповий, за вибором учнів) «Я пізнаю Україну», «Сім чудес України», «Визначні місця мого краю». |
с.123-126 |
|
|
29. |
Свята нашої держави. |
с.126-129 |
|
|
Робимо висновки з теми «Я - українець» |
с.129 |
|||
Т.4. Я - європеєць ( год) |
||||
30. |
Україна і світ. |
с.130-131 |
|
|
31. |
Українці, які вдосконалили світ. Навчальний проект (груповий, за вибором учнів) «Подорожуємо країнами Євросоюзу», «Подорожуємо країнами світу», «Українці, яких знає світ», «Знані в усьому світі українські вироби» |
с.132-134 |
|
|
32. |
За що шанують українців. |
с.135-139 |
|
|
33. |
Ти і світ людей. Практична робота Складання листа до ровесника-іноземцяпро свою країну. |
с.139-145 |
|
|
34. |
У кожному куточку світу свої традиції і звичаї. |
с.145-153 |
|
|
35. |
Охорона довкілля — спільна справа всіх землян. |
с.153-158 |
|
|
Робимо висновки з теми «Я - європеєць» |
с.158 |
1