Урок з предмету "Я досліджую світ" -"Хто я? Хто мої однокласники?"

Про матеріал
Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування. Навчати взаємодії в парах та групах. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.
Перегляд файлу

Тема тижня: Я- школяр

Тема дня: Хто я? Хто мої однокласники?

 

Мета уроку. Створити умови для цікавого й радісного навчання.

                      Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.

   Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.

   Навчати взаємодії в парах та групах.

       Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та    

       мотивувати їх до навчання.

 

 

Зміст

Матеріал до уроку

І. Самовизначення до діяльності (3 хв)

І. Ранкова зустріч. Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри

Вчитель пропонує учням гру «Весела куля»26

Учителька першою називає своє ім’я. Наступний учень повинен назвати ім’я вчительки і своє ім’я і т. д.

Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні або вчителька йому допомагають.

 

 

 

 

 

 

 

М’яка іграшка  Колобок.

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (7 хв)

  1. Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками (робота в парах)

Діалог на тему «Що спільного/ відмінного між нашими однокласниками?

  • Діти всі ми різні, у нас різна зовнішність, ми неповторні й унікальні. Але, попри це, нам добре разом, бо ми можемо разом бавитися, навчатися, працювати у групах, і нам не самотньо.

 

Гра «Обери свою групу»

Об’єднати дітей у малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах малих груп. Для поділу у групи використати  смайлики різного кольору, які діти отримують на початку уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу малюнок смайлик Похожее изображение Картинки по запросу малюнок смайлик Картинки по запросу малюнок смайлик

 

 

Картинки по запросу малюнок смайлик

 

ІІІ. Пошук рішення проблеми (5 хв)

1.Створення проблемної ситуації

- Таня і Наталя мешкають в одному будинку, в одному під'їзді, обидві на восьмому поверсі. Вони разом ідуть до школи, завжди разом повертаються додому. І тому називають себе «друзями-нерозлийвода».

- А як ви гадаєте? (Міркування дітей.)

- Ми сьогодні повинні з'ясувати: кого називають справжнім другом? І чи можимо товаришувати у школі?

- Що таке учнівський квиток ? Навіщо він  потрібен ?

  Показ учнівського квитка.

-Оскільки ви вже стали дорослими громадянами шкільної спільноти, вам необхідно мати власний документ.

 

  1. Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення»
  • Як ви гадаєте значення слів «захоплення», «хобі»?

 

  •                  Учитель просить всіх учнів протягом короткого часу подумати, яке хобі має кожен із них.

 

  • Одна дитина  з групи за допомогою міміки і жестів показує своє захоплення так, щоб інші діти відгадали і назвали, яке захоплення має однокласник (-ця).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу учнівський квиток зразок

Фізкультхвилинка


Тиждень ввічливості в школі —
Жде дзвінка спокійний клас.
Всі підняли руки раз,
Два присіли — руки вниз,
На сусіда подивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Хто старався присідати, —
Може вже відпочивати.

ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні (5 хв.)

  1. Виконання/ слухання дитячої пісні (напр. «Тому, хто біля тебе


- Що йдеться у пісні про друга?

- Кого можна назвати справжнім другом?

- Справжній друг завжди поруч. Він допоможе, порадить, виручить, підтримає словом і ділом, поділиться всім, розділить з вами радість і смуток.

 

 

 

 

 

 

2.Творче завдання „Місток”

Учитель крейдою малює на підлозі дві паралельні лінії, відстань між якими дорівнює 30 см. На цей „місток” з обох боків стають два учні. Під „містком” тече „бурхлива гірська річка”. Учні мають домовитись між собою, як їм перейти „місток” і не зіштовхнути одне одного в „річку”. Дозволяється користуватися лише жестами і мімікою.

 

Пісня про дружбу
Слова і музика Янушкевич О., Ясокової М.

Знають всі: коли є друг,
Все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш,
Друзів більше ти знайдеш,

Приспів:
Дружать сонце і земля, ля-ля-ля-ля
Дружать луки і поля, ля-ля-ля-ля
Дружать діти на землі
І великі, і малі.

Разом ходим на гурток,
Поспішаєм на каток,
Нам незгоди не страшні,
З другом весело мені

Приспів.

Де єднає дружба всіх,
Там лунає пісня й сміх
Свято нам несуть у дім,
Буде весело усім

Приспів 2 рази.

https://www.youtube.com/watch?v=kR149ZsUInw

 

 

крейда або дві мотузки по 1 м.

V. Самостійна робота із самоперевіркою.  (8 хв)

1. Створення «паспорта» школяра/ школярки: «автопортрет», запис імені (за можливості), дата народження або малюнок відповідної пори року, адреса або малюнок місця проживання

 Виготовлення квитка  власноруч за інструкцією:

 

  1. Зігніть аркуш паперу А – 4 навпіл.

 

  1.               Розріжте аркуш паперу по зігнутій лінії, пам’ятаючи правила роботи з ножицями:

 

  • Працювати ножицями з тупими кінцями.

 

  • Передавати ножиці закритими і кільцями вперед.

 

  • Не класти пальці лівої руки на лінію різання.

 

  1. Зігніть одну частину розрізаного аркуша навпіл.

 

  1.               На першій сторінці аркуша намалюйте свій «автопортрет» і запишіть своє ім’я самостійно або з допомогою вчительки.

 

  1.               На другій сторінці запишіть дату свого народження або намалюйте пору року, коли ви народилися (символ пори року).

 

  1.               На третій сторінці запишіть свою адресу або намалюйте місце свого проживання.

 

Виставка готових учнівських квитків(можливість похвалитися результатами власної творчості.

 

 

Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце,

 Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

 Будем дружно присідати,

 Сонечко розвеселяти:

Встали-сіли, встали-сіли,

Бачте, як розвеселили.

VІ. Включення в систему знань і повторення (5хв.)

 

1.Робота у групах

 

  1. Зібрати прислів ’я

 

1. Обговорення ситуацій


- До вас у клас прийшла нова учениця. Як ви будете поводитися, щоб стати їй другом чи подругою?


- Що означає дружити?


2. Гра «Чарівні окуляри»


Правила гри. Діти передають одне одному окуляри і розповідають тільки хороше, що бачать у своєму однокласникові.


3. Складання правил товаришування


● У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.
● Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.
● Не намагайся бути кращим за всіх.
● Не соромся поступитися іншому.

 

 

04.04.2015-2сс

VІІ. Рефлексія діяльності (2хв.)

Старанно працювали нині всі ми –

Про це говорять результати рефлексії.

  •                  На згадку про день зробити з дітьми спільне фото / селфі «Знайомтесь – це ми» і причепити  фотографію у класний учнівський куточок.
  • Обговорення ситуації

Знайшов мурашка гарну бадилину. Везе-везе… везе-везе… І так, і сяк, і вгору, і в долину! – Така важка, ніяк не доповзе. Прийшла на поміч різна комашня, Ще й коника гукнули стрибунця. Три дні, три ночі царство мурашине Рубало бадилину на дрівця.

 - Хто допоміг мурашці в його нелегкій справі? - Які почуття дозволили комахам впоратися з величезною роботою? (Почуття взаємодопомоги, дружби)

 

 

Похожее изображение

  • Обери смайлика  та розмісти  на малюнку класу .

• ― зрозумів, можу пояснити іншим;

• ― зрозумів, але потрібна консультація

 

 

Картинки по запросу classroom clipart

 

                

 

docx
Додано
8 червня 2023
Переглядів
1018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку