Тема тижня: Я- школяр
Тема дня: Хто я? Хто мої однокласники?
Мета уроку. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
Навчати взаємодії в парах та групах.
Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та
мотивувати їх до навчання.
Зміст |
Матеріал до уроку |
|
І. Самовизначення до діяльності (3 хв) |
||
І. Ранкова зустріч. Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри Вчитель пропонує учням гру «Весела куля»26 Учителька першою називає своє ім’я. Наступний учень повинен назвати ім’я вчительки і своє ім’я і т. д. Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні або вчителька йому допомагають.
|
М’яка іграшка Колобок. |
|
ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (7 хв) |
||
Діалог на тему «Що спільного/ відмінного між нашими однокласниками?
Гра «Обери свою групу» Об’єднати дітей у малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах малих груп. Для поділу у групи використати смайлики різного кольору, які діти отримують на початку уроку.
|
|
|
ІІІ. Пошук рішення проблеми (5 хв) |
||
1.Створення проблемної ситуації
- Таня і Наталя мешкають в одному будинку, в одному під'їзді, обидві на восьмому поверсі. Вони разом ідуть до школи, завжди разом повертаються додому. І тому називають себе «друзями-нерозлийвода». - Що таке учнівський квиток ? Навіщо він потрібен ? Показ учнівського квитка. -Оскільки ви вже стали дорослими громадянами шкільної спільноти, вам необхідно мати власний документ.
|
|
|
Фізкультхвилинка |
|
|
ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні (5 хв.) |
||
2.Творче завдання „Місток” Учитель крейдою малює на підлозі дві паралельні лінії, відстань між якими дорівнює 30 см. На цей „місток” з обох боків стають два учні. Під „містком” тече „бурхлива гірська річка”. Учні мають домовитись між собою, як їм перейти „місток” і не зіштовхнути одне одного в „річку”. Дозволяється користуватися лише жестами і мімікою.
|
Пісня про дружбу
Знають всі: коли є друг,
Приспів:
Разом ходим на гурток, Приспів.
Де єднає дружба всіх, Приспів 2 рази. https://www.youtube.com/watch?v=kR149ZsUInw
крейда або дві мотузки по 1 м. |
|
V. Самостійна робота із самоперевіркою. (8 хв) |
||
1. Створення «паспорта» школяра/ школярки: «автопортрет», запис імені (за можливості), дата народження або малюнок відповідної пори року, адреса або малюнок місця проживання Виготовлення квитка власноруч за інструкцією:
Виставка готових учнівських квитків(можливість похвалитися результатами власної творчості.
|
|
|
Фізкультхвилинка |
Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти: Встали-сіли, встали-сіли, Бачте, як розвеселили. |
|
VІ. Включення в систему знань і повторення (5хв.) |
||
1.Робота у групах
1. Обговорення ситуацій
|
|
|
VІІ. Рефлексія діяльності (2хв.) |
Старанно працювали нині всі ми – Про це говорять результати рефлексії. |
|
Знайшов мурашка гарну бадилину. Везе-везе… везе-везе… І так, і сяк, і вгору, і в долину! – Така важка, ніяк не доповзе. Прийшла на поміч різна комашня, Ще й коника гукнули стрибунця. Три дні, три ночі царство мурашине Рубало бадилину на дрівця. - Хто допоміг мурашці в його нелегкій справі? - Які почуття дозволили комахам впоратися з величезною роботою? (Почуття взаємодопомоги, дружби)
|
|
|
• ― зрозумів, можу пояснити іншим; • ― зрозумів, але потрібна консультація
|
|
|