Я досліджую світ
Тема: Винаходи, які придумали діти
Мета:пояснити дітям відмінність між «дослідом» і «винаходом»; ознайомити учнів з винаходами, які придумали діти; розвивати навички дослідницької діяльності, спостережливість, логічне мислення, фантазію; виховувати організованість, відповідальність, цікавість до пізнання нового.
Обладнання: комп’ютер,презентація, малюнки винаходів, іграшки, ліхтарик, надпис, Портрет Бенджаміна Франкліна, маркери.
Ранкова зустріч День 5 Тема: « Чи можна бути винахідником у наш час?»
В цьому класі друзі всі
Я і ти, і ми, і ви.
Ми - одна сім'я.
Привітайся з тим, хто зліва ( Тиснуть один одному руки , зліва)
Привітайся з тим , хто справа. ( Тиснуть один одному руки, хто справа)
В цьому класі друзі всі
Я і ти, і ми, і ви.
Ми - одна сім'я.
Посміхнись тому, хто зліва ( Всміхаються вліво)
Посміхнись тому, хто справа. ( Всміхаються вправо)
В цьому класі друзі всі
Я і ти, і ми, і ви.
Ми - одна сім'я.
Обнімися з тим, хто зліва ( Обнімаються)
Обнімися з тим, хто справа ( Обнімаються)
2. Щоденні новини.
3.Обмін інформацією. Тема дня « Чи можна бути винахідником у наш час?»
Ми з вами проводили досліди, адже дослід-це те, що можна дослідити, виміряти, проекспериментувати будь-який предмет чи його властивості. А винахід – це те, про що ніхто не знав і він має практичне застосування.)
Які ви знаєте предмети, що винайшли люди? ( комп’ютер, праска, папір, мобільний телефон, інтернет, велосипед…)
Один давньоримський учитель додумався виготовити дошку і поставити її в класі. А наштовхнули його на цю думку тодішні звичаї. Виявляється, у Давньому Римі дозволено було писати й малювати на... стінах. І римляни охоче це робили. Перехожі з їхніх написів дізнавалися багато цікавого, як ми сьогодні — з газет і журналів. Ці помальовані та обписані стіни й підказали вчителеві зробити в класі дошку, на якій писатимуть школярі...
Але ж яка зручна річ — дошка! Написав — стер, написав... І помилку легше виправити, ніж у зошиті! Проте ця зручність для школярів не влаштовує вчителів. І вони продовжують винаходити... дошку.
Уже створено дошку, що має вигляд книжки: скільки в ній сторінок — стільки й учнів пишуть на дошці. А біля дошки з рухомих секцій (кожна з них повертається під будь-яким кутом, підіймається та опускається) може відповідати півкласу.
Вправа « Побажання по колу»( Софія, я тобі бажаю…)
5. Вправа «Я обираю настрій ...»
- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів- квітів).
Хід уроку
I Організаційний момент. Перевірка готовності до уроку.
II Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
III Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником і зошитом.
Вчитель показує і розповідає про інші винаходи дітей.
хлопчика переросло у справу всього його життя.
Безпілотник самостійно патрулює державний кордон та відстежує пересування ворожої техніки.
Музична руханка
Виконання завдання 1 с. 7 ( зліва)
Проведення досліду. ( Вчитель за допомогою ліхтарика, на маркерній дошці показує фігури тварин, а діти відгадують). Потім беруть маркер і обводять самостійно тварин.
IVЗакріплення вивченого
Робота з зошитом.
Виконання завдання 2 с.7 ( справа)
Учні виконують завдання в зошиті.
V Підсумок уроку
Гра « Склади малюнок» ( З розрізаних частин діти складають малюнок)