Тема: Будова рослини
Мета: ознайомити дітей з будовою рослин, отримати інформацію про значущість кожного органу рослини, розвивати мовлення та мислення учнів, виховувати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: презентація, індивідуальні таблиці, малюнки, робочі зошити, підручники.
Хід уроку
(Діти стають у коло, беручись за руки, отримують побажання один від одного на урок)
Що ми відносимо до живої природи?
Яку користь приносить сонце?
Доведіть, що існує повітря.
Для чого ми використовуємо воду?
З чого складається ґрунт?
Кому необхідна нежива природа?
Я на сонце дуже схожа –
Золотиста, ніжна, гожа.
Рано-вранці розквітаю.
Відгадати вам не важко,
Що за квітка я?..(Ромашка)
Як можна назвати одним словом ромашку, тополю, калину, фіалку..? (Ілюстрації на дошці)
Поставити цифру біля відповідного органу.