Конспект уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Тема: Звірі (1 клас) Урок з використанням інноваційних технологій навчання. Мета: Ознайомити учнів з основними істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати; сприяти розвитку допитливості; виховувати пізнавальний інтерес.
Я досліджую світ
(1 клас)
Дата проведення уроку: 21.02
Час проведення: 11.10
Тема: Звірі
Мета: Ознайомити учнів з основними істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати; сприяти розвитку допитливості; виховувати пізнавальний інтерес.
Формування предметних компетентностей:
Очікувані результати. Учні мають уявлення про звірів, їх різноманітність в природі; усвідомлюють ознаки звірів; пояснюють де живуть тварини; використовують знання про звірів та їх особливості
Інноваційна ідея, новація: використання інтерактивних технологій навчання ( «Ментальна карта», «Кубик Блума»)
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання: Touch Panel, мультимедійна презентація, ментальна карта, картки із зображенням тварин, м’які іграшки, мікрофон, «Кубик Блума», танграм.
Хід уроку
Я рада вітати вас у нашому класі!
Зичу щастя, здоров’я, добра!
Нашу зустріч розпочнемо.
Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайтеся!
Розпочнемо нашу зустріч зі щоденних новин.
3. Вправа «Крісло автора»
Сьогодні на уроці, ми познайомимось з групою тварин, які називаються «звірі», та дізнаємось про їх головні ознаки.
Та спершу нам потрібно розділитися на групи. Витягніть з мішечка картку із зображенням звіра.
Сядьте, будь ласка, в ту групу, де знаходиться така ж тваринка, що зображена у вас на картці.
Складання ментальної карти
Паралельно роботі на дошці з’являються зображення з ознаками звірів.
Висновок. Діти, усі звірі народжують своїх дитинчат живими, вигодовують молоком. Проте, подорослішавши, починають харчуватися по-різному
Фізкультхвилинка
У вас на партах є тваринки та корм для них. Віднайдіть серед запропонованих страв, потрібний.
2. Робота з підручником стор.30-31
- Діти, розгляньте малюнки на стор.30 та назвіть зображених тварин (Кіт, бобер, лось, морж, рись).
Цих тварин об’єднали в групу звірів.
- А що є в них спільного? (Тіло вкрите шерстю, що захищає від холоду)
Висновок. Звірі – це тварини, тіло яких укрите шерстю.
- Розглянемо сторінку 31.
- Хто зображений на малюнках?
- Де можуть жити ці тваринки (у лісі, на луці, у полі)?
Прочитайте текст підручника на сторінці 31.
- Отже, де можуть жити звірі?
Висновок. Звірі живуть у лісі, на луці, у полі. Є звірі, які все життя проводять у воді (кити, дельфіни)
Висновок. Дітки, є звірі, які між собою схожі! Наприклад лева, рись, пантеру, пуму, гепарда відносять до кошачих, бо дуже вони схожі між собою і на найближчого до нас котика.
Пропоную вам пограти в гру. Я передаватиму вам кубика із запитаннями, а ви повинні дати на них відповіді.
У дорогу нас зове.
Б’є фонтан з спини його –
Покупає будь кого.
Шоколаду десять плит
Проковтне ротатий … (кит).
Кити можуть не спати три місяці, не їсти вісім, не дихати до двох годин і при цьому долати гігантські відстані до декількох тисяч кілометрів.
Людина та звірі тісно пов’язані між собою. Всі ми дихаємо, харчуємось, та помираємо. Наш зв'язок із тваринами очевидний — ми любимо їх, звірі допомагають людям зрозуміти та висловити свої почуття.
На цьому наш урок закінчено! Дякую за увагу та співпрацю.