Я досліджую світ
Тема: Я живу в селі
Мета:розширити знання учнів про село, у якому вони проживають; ознайомити з тваринами, які живуть в селі, їх значення для людини; розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, допитливість; виховувати почуття патріотизму, любов до рідного краю.
Обладнання:комп’ютер,підручник, зошит, лупа, кольорові олівці, карти, матеріали до дидактичної гри.
Ранкова зустріч Тематичний тиждень « Світ тварин»
Як раненько я встаю, ( Підводяться навшпиньки, потягуються)
То багато справ роблю: ( Розводять руки)
Личенько своє умию, ( « Миють» обличчя)
Вушка, носик, очка, шию. ( « Миють» очка, вушка, шию.)
Одягнуся, причешуся ( Нахиляються, причісуються)
І всім друзям посміхнуся. ( Повертаються, посміхаються)
2. Щоденні новини.
3.Обмін інформацією. День 1 Тема дня « Тварини - друзі наші менші»
- На цьому тижні « Світ тварин» ми будемо говорити про тварин, їх види, поведінку та харчування.
- Яких тварин ви знаєте? Назвіть їх.
- На які дві групи вони поділяються?
- Які тварини проживають з вами?
4. Групове заняття
Вправа « Якби я був твариною, то я б був / була …, тому що…»
5. Вправа «Я обираю настрій ...»
- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів- квітів).
Хід уроку
I Організаційний момент
II Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
III Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником і зошитом.
Підказка: театр, храм, музей, бібліотека.
Музична руханка
Виконання завдання 1 с. 17
Проведення досліду. ( За допомогою лупи шукаємо тварин, яких не вистачає на малюнку).
IVЗакріплення вивченого
Тварини необхідні людині для існування. Вони дають необхідні їй продукти харчування (м’ясо, молоко, яйця, мед); вовну та шовк для виробництва тканин; хутро для пошиття одягу; шкіру для взуття; ліки, якими лікують різні хвороби людини (зміїна і бджолина отрута, мед, борсучий жир).
Тварини — це помічники людини у важкій роботі (коні, віслюки, верблюди); це чудовий настрій, коли ви чуєте спів солов’я чи спостерігаєте в лісі за білкою, яка спритно стрибає з гілки на гілку і з цікавістю дивиться на вас.
V Підсумок уроку