14 квітня о 15:00Вебінар: Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

Урок з предмету " Я досліджую світ" на тему " Я живу в селі"

Про матеріал
Урок розроблений за програмою О.Я. Савченко на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Включає ранкову зустріч та сам конспект. Урок з предмету " я досліджую світ" на тему: " Я живу в селі"
Перегляд файлу

Я досліджую світ                          

Тема: Я живу в селі

Мета:розширити знання учнів про село, у якому вони проживають; ознайомити  з тваринами, які живуть в селі, їх значення для людини; розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, допитливість; виховувати почуття патріотизму, любов  до рідного краю.

Обладнання:комп’ютер,підручник, зошит, лупа, кольорові олівці, карти, матеріали до дидактичної гри.

Ранкова зустріч     Тематичний тиждень « Світ тварин»

  1. Вітання

Як раненько я встаю,        ( Підводяться навшпиньки, потягуються)

То багато справ роблю:   ( Розводять руки)

Личенько своє умию,        ( « Миють» обличчя)

Вушка, носик, очка, шию. ( « Миють» очка, вушка, шию.)

Одягнуся, причешуся         ( Нахиляються, причісуються)

І всім друзям посміхнуся.   ( Повертаються, посміхаються)

2. Щоденні новини.

  • Яка зараз пора року?
  • Яку погоду спостерігали, коли йшли до школи?
  • Який день тижня?
  • Яке число?
  • Тема нашого тижня « Світ тварин».

3.Обмін інформацією. День 1 Тема дня « Тварини - друзі наші менші»

- На цьому тижні « Світ тварин»  ми будемо говорити про тварин, їх види, поведінку та харчування.

- Яких тварин ви знаєте? Назвіть їх.

- На які дві групи вони поділяються?

- Які тварини проживають з вами?

4. Групове заняття

Вправа  « Якби я був твариною, то я б був / була …, тому що…»

5. Вправа «Я обираю настрій ...»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів- квітів).

Хід уроку

I Організаційний момент

II Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Бесіда
  • Давайте пригадаємо, як називається наше село?
  • На якій вулиці ви живете?
  • Як називається вулиця, на якій розташована школа?
  • Сьогодні ми поговоримо про наше рідне село. У кожної людини є свій рідний край. Немає такої людини, яка не любила б місце,де вона народилася та виросла, де пройшло її життя ; не прагнула б прославити його своїм талантом, корисними справами, залишити добру пам’ять про себе.

III Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником і зошитом.

  1. Робота з підручником
  • Розглянемо малюнки на с. 26-27 . Які будівлі є в селі?( Лікарня, школа, бібліотека, будинок культури, храм, сільська рада).
  • Чим відрізняється село від міста?
  • Покажи на малюнку громадські місця. Поясни чому ти так вважаєш.
  • У яких громадських місцях слід дотримуватися таких правил?
  • Не розмовляти, мовчки слухати.
  • Не вказувати пальцем на експонати.
  • Аплодувати після виконання твору.
  • Розмовляти пошепки.

Підказка: театр, храм, музей, бібліотека.

  • Кого і що ви ще бачите на малюнку? ( Поля, комбайнера, тварин, млин, маму з дочкою на зупинці і т.д.)
  • Чим схожий малюнок в підручнику з селом, в якому ми живемо?

Музична руханка

  1. Робота з зошитом.

Виконання завдання 1 с. 17

  • Розгляньте малюнок. Познач, яких тварин ти впізнав( упізнала) на малюнку.
  • Знайдіть тварину,  якої  немає на малюнку?

Проведення досліду. ( За допомогою лупи шукаємо тварин, яких не вистачає на малюнку).

  1. Гра « Житла тварин»( З’єднати стрілками тварину з її житлом).

IVЗакріплення вивченого

   Тварини необхідні людині для існування. Вони дають необхідні їй продукти харчування (м’ясо, молоко, яйця, мед); вовну та шовк для виробництва тканин; хутро для пошиття одягу; шкіру для взуття; ліки, якими лікують різні хвороби людини (зміїна і бджолина отрута, мед, борсучий жир).

   Тварини — це помічники людини у важкій роботі (коні, віслюки, верблюди); це чудовий настрій, коли ви чуєте спів солов’я чи спостерігаєте в лісі за білкою, яка спритно стрибає з гілки на гілку і з цікавістю дивиться на вас.

  1. Гра « Що тварини дають людям».

Результат пошуку зображень за запитом "картинки тварин курки, свині, корови"Повне тіло коричневий курка курка стоячи ізольовані білий backgroun — стокове фотоРезультат пошуку зображень за запитом "картинки тварин свині,"C:\Users\Ноутбук 9\Desktop\8.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\4.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\5.1.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\1.jpg

C:\Users\Ноутбук 9\Desktop\2.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\6.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\7.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\9.jpg

C:\Users\Ноутбук 9\Desktop\3.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\5.jpgC:\Users\Ноутбук 9\Desktop\1.1.jpg

V Підсумок уроку

  • Які будівлі є в нашому селі?
  • Який свійських тварин запам’ятали? Що вони дають людям?
  • А чого, на вашу думку, не вистачає в нашому селі?
  • Щоб ви хотіли в ньому змінити?
docx
Додав(-ла)
Лєщенко Олена
Додано
18 березня 2019
Переглядів
5673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку