Клас:2 клас
Учителька Костенко Тетяна Володимирівна
Тема:Рослини навесні
Мета:формування предметних компетентностей: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу, весняні явища природи, назви первоцвітів, розкрити значення рослин для людини, формувати образність мовлення, вміння давати словесну характеристику об’єкту, розвивати дрібну моторику, практичну вмілість у створенні виразної композиції.
формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: вміння організовувати своє робоче місце, розвивати пізнавальний інтерес, контролювати й оцінювати результат своєї діяльності; переключатися з одного виду роботи на інший;
комунікативної:уміти спілкуватися з однокласниками на задану тему, формувати вміння співпрацювати в групах;
інформаційної:уміти здобувати інформацію з карток-схем;
здоров'язбережувальної: дотримуватись відповідних правил щодо власного здоров'я правильне користування ножицями;
соціальної: уміти співпрацювати в групі, планувати взаємодію з іншими учасниками спільної діяльності.
загальнокультурної:дотримуватись правил поведінки в природі, бережливо ставитися до неї, удосконалювати емоційне сприйняття прекрасного.
Обладнання: вербові котики, презентація,зображення первоцвітів, конверти з картками-схемами для роботи в групах, кольоровий папір, картон, тонкі гілочки дерева, ватні палички, ножиці, клей.
І.Організація класу
Вітання
Діти утворюють коло, разом з учителем промовляють:
Ми – сімейка невеличка.
Усі друзі – я і ти.
Привітаємось, щоб личка
Всі усмішками цвіли.
Психогімнастика «Я – дерево»
ІІ. Хід уроку
«Якщо..., то...». Учні мають закінчити речення: Якщо бажаєш... –
Завдання: користуючись карткою-схемою, з деталей, які знаходяться у конверті, зібрати квітку, приклеївши її на листок.
1, 2, 3, 4, 5,6 — кількість пелюсток;
- форма пелюсток
- колір квітки
1, 2, 3 - кількість пелюсток;
- форма пелюсток
- колір квітки
1, 2, 3, 4, 5, — кількість пелюсток;
- форма пелюсток
- колір квітки
Презентація роботи групи.
ІІІ. Фізкультхвилинка
Раз-два-три, виросли квіточки!
До сонця потягнулися високо,
Стало їм приємно й тепло!
Вітерець пролітав,
Гілочками похитав.
Вліво похитнулись –
Низько пригнулись.
Вправо похитнулись.
Низько пригнулись.
Квіток не ламай!
Нехай вони цвітуть, ростуть,
Дітям радість несуть!
У долині, біля річки,
Прямо в зарослях порічки –
І красиве, й непросте
Дивне дерево росте.
Доторкаюся до гілки –
А на ній – пухнасті бджілки.
Та вони не ранять зовсім,
Лиш проміння сонця просять.
(Вербові котики)
Існує багато видів верби. Верба може бути як деревом, так і кущем.
У дерева верби –товсті, нерівні стовбури, вкриті грубою корою. Крони широкі, шатроподібні, у деяких видів майже пірамідальні. Бруньки поодинокі, вкриті однією лусочкою у вигляді ковпачка. Розпущені бруньки називають вербовими котиками – це цвіт верби. З них бджоли збирають нектар і пилок.
Довгі гнучкі стебла верби називають лозою. З неї плетуть різноманітні вироби: кошики, рибальське знаряддя тощо. З кори виготовляють волокно для мотузок і мішковини, а також фарби коричневого, червоного та жовтого кольорів.
Верба – один із українських народних символів. Оспівана в низці художніх творів, народних піснях, казках.
Перед початком виконання роботи давайте пригадаємо правила поводження з ножицями, папером, як правильно наносити клей.
Створюємо основу виробу. Візьміть гілочки, які знаходяться у вас на столі. Акуратно розкладіть їх на аркуші картону.
Візьміть вирізану вазу, нанесіть на неї клей із зворотного боку і притисніть її та гілочки до аркуша картону. Ваза трохи зафіксує гілочки, але вони все одно будуть розташовані досить вільно, щоб надати поробці більшої міцності, використаємо тоненькі клаптики скотчу. Я допоможу вам у цьому.
Тепер залишається тільки перетворити голі гілки в гілочки верби. Для цього обклейте їх ватними головками, використовуючи клей.
Коли гілочки покриються пухнастими білими грудочками, саморобка буде майже готова. Прикрашаємо вазу невеликим орнаментом.
ІV. Заключна частина
Демонстрація робіт.
Рефлексія
Учні висловлюють власну думку.
На уроці я:
Прибирання робочих місць.
Електронний ресурс:
https://dityinfo.com/dozvillya/aplikaciya-verbovi-gilochki.html