Урок з предмету ЯДС, на тему: "Рослини навесні", проведений у 2 класі

Про матеріал
Розробка уроку з предмету ЯДС, на тему: "Рослини навесні", проведеного у 2 класі
Перегляд файлу

Клас:2 клас

Учителька Костенко Тетяна Володимирівна

Тема:Рослини навесні

Мета:формування предметних компетентностей: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу, весняні явища природи, назви первоцвітів, розкрити значення рослин для людини, формувати образність мовлення, вміння давати словесну характеристику об’єкту, розвивати дрібну моторику, практичну вмілість у створенні виразної композиції.

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: вміння організовувати своє робоче місце, розвивати пізнавальний інтерес, контролювати й оцінювати результат своєї діяльності; переключатися з одного виду роботи на інший;

комунікативної:уміти спілкуватися з однокласниками на задану тему, формувати вміння співпрацювати в групах;

інформаційної:уміти здобувати інформацію з карток-схем;

здоров'язбережувальної: дотримуватись відповідних правил щодо власного здоров'я правильне користування ножицями;

соціальної: уміти співпрацювати в групі, планувати взаємодію з іншими учасниками спільної діяльності.

загальнокультурної:дотримуватись правил поведінки в природі, бережливо ставитися до неї, удосконалювати емоційне сприйняття прекрасного.

Обладнання: вербові котики, презентація,зображення первоцвітів, конверти з картками-схемами для роботи в групах, кольоровий папір, картон, тонкі гілочки дерева, ватні палички, ножиці, клей.

І.Організація класу

Вітання

Діти утворюють коло, разом з учителем промовляють:

Ми – сімейка невеличка.

Усі друзі – я і ти.

Привітаємось, щоб личка

Всі усмішками цвіли.

 

Психогімнастика «Я – дерево»

  • Я дерево. Я росту в лісі. Навколо мене багато друзів. Мої ноги – це міцне коріння, моє тіло – тоненький стовбурець, мої руки – то гілочки.  Вони тягнуться до ясного неба, відчувають теплі сонячні промінчики. Вітерець грається моїми листочками, гойдає мої гілочки. Я дарую свій гарний настрій усім навколо.

 

 

ІІ. Хід уроку

  1. Оголошення теми та мети уроку
  • Сьогодні протягом уроку ми будемо досліджувати первоцвіти, розглянемо, які зміни відбуваються  в житті рослин з настанням весни, виконаємо аплікацію. 

 

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Бліц-гра «Хто знає – швидко відповідає»
  • Яка зараз пора року?
  • Назвіть весняні місяці
  • Які ознаки весни?
  • Що з весною настає?
  1. Застосування стратегії критичного мислення «Займи позицію»
  • Чи подобається вам сонячна погода?
  • Хто товаришує з сонечком?
  • Якби не стало сонечка, що могло б трапитися?
  • Сонце – це добре чи погано?

 

  1. Гра-прогнозування

  «Якщо..., то...». Учні мають закінчити речення: Якщо бажаєш... –

  • почути спів пташок, то ...
  • побачити веселку, то...
  • побігати по калюжах, то...
  • захистити первоцвіти, то...

 

  1. Гра "Знайди зайве слово"
  1. Сонце, дощик, квіти, літак
  2. Хмара, блискавка, грім, трактор
  3. Фіалка, підсніжник, пролісок, метелик
  4. Берегти, охороняти, не рвати, смітити.

 

  1. Робота в групахза карткою-схемою «Подумай і зроби»

Завдання: користуючись карткою-схемою, з деталей, які знаходяться у конверті, зібрати квітку, приклеївши її на листок.

проліски.jpg

1, 2, 3, 4, 5,6 — кількість пелюсток;

 

  -   форма пелюсток

 

 -  колір квітки

підсніжники.jpg1, 2, 3 -  кількість пелюсток;

 

  -   форма пелюсток

 

 -  колір квітки

 

 

1, 2, 3, 4, 5, — кількість пелюсток;

фіалка.jpg

  -   форма пелюсток

 

 -  колір квітки

 

 

Презентація роботи групи.

 

ІІІ. Фізкультхвилинка

Раз-два-три, виросли квіточки!

До сонця потягнулися високо,

Стало їм приємно й тепло!

Вітерець пролітав, 

Гілочками похитав.

Вліво похитнулись –

Низько пригнулись.

Вправо похитнулись.

Низько пригнулись.

  • Вітерцю, тікай!

Квіток не ламай!

Нехай вони цвітуть, ростуть,

Дітям радість несуть!

 

  1. вербові котики.jpgРобота над загадкою

У долині, біля річки,

Прямо в зарослях порічки –

І красиве, й непросте

Дивне дерево росте.

Доторкаюся до гілки –

А на ній – пухнасті бджілки.

Та вони не ранять зовсім,

Лиш проміння сонця просять.

(Вербові котики)

  • Правильно – це вербові котики. Сьогодні ми будемо досліджувати вербу.
  • А верба – це дерево чи кущ? 

Існує багато видів верби. Верба може бути як деревом, так і кущем.

Ива белая "Дартс Снейк", (С3, h 1-1.5м), фото 1У дерева верби –товсті, нерівні стовбури, вкриті грубою корою. Крони широкі, шатроподібні, у деяких видів майже пірамідальні. Бруньки поодинокі, вкриті однією лусочкою у вигляді ковпачка. Розпущені бруньки називають вербовими котиками – це цвіт верби. З них бджоли збирають нектар і пилок. 

 Довгі гнучкі стебла верби називають лозою. З неї плетуть різноманітні вироби: кошики, рибальське знаряддя тощо. З кори виготовляють волокно для мотузок і мішковини, а також фарби коричневого, червоного  та жовтого кольорів.

Верба – один  із українських народних символів. Оспівана в низці художніх творів, народних піснях, казках.

 

  1. Практична робота. Виготовлення аплікації «Вербові котики»
  2. Інструктаж

 Перед початком виконання роботи давайте пригадаємо правила поводження з ножицями, папером, як правильно наносити клей.

  1. Аналіз зразка та практична робота

Створюємо основу виробу. Візьміть гілочки, які знаходяться у вас на столі. Акуратно розкладіть їх на аркуші картону.

 Візьміть вирізану вазу,  нанесіть на неї клей із зворотного боку і притисніть її та гілочки до аркуша картону. Ваза трохи зафіксує гілочки, але вони все одно будуть розташовані досить вільно, щоб надати поробці більшої міцності, використаємо тоненькі клаптики скотчу. Я допоможу вам у цьому.

osnova_dlya_verbovih_gylochok.jpg (98.36 Kb)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Тепер залишається тільки перетворити голі гілки в гілочки верби. Для цього обклейте їх ватними головками, використовуючи клей.

 

prikleyuemo_verbovi_kotiki.jpg (74.22 Kb)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коли гілочки покриються пухнастими білими грудочками,  саморобка буде майже готова. Прикрашаємо вазу невеликим орнаментом.

gotovii_virib.jpg (127.22 Kb)

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Заключна частина

Демонстрація робіт.

 

Рефлексія

Учні висловлюють власну думку.

На уроці я:

  • Дізнався (лася)…
  • Зрозумів(ла)…
  • Навчився (лась)…
  • Змінив(ла) своє ставлення  до…
  • Найбільший мій успіх – це…
  • Найбільші труднощі я відчув(ла)…
  • Не вмів(ла), а тепер умію…

 

  • Дякую за роботу!

Прибирання робочих місць.

 

 

Електронний ресурс:

https://dityinfo.com/dozvillya/aplikaciya-verbovi-gilochki.html

 

 

docx
Додано
16 січня 2022
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку