Урок з презинтаціею "Буква Іі"

Про матеріал
За підручником Большакова І. О. та Пристінська М. С. «Українська мова. Буквар» 1 клас 1 частина, сторінка 40-41, 2018 року. Типові освітні програми за Шияном.
Перегляд файлу

За підручником Большакова І. О. та Пристінська М. С. «Українська мова. Буквар» 1 клас 1 частина, сторінка 40-41,  2018 року. Типові освітні програми за Шияном.

Тема: Буква та звук [ Іі ].

Предметна компетентність:

ознайомити дітей з артикуляцією звука [ і ], буквами Іі; вдосконалювати навички читання; закріплювати знання учнів про вивчені букви; поєднувати букву з вивченими літерами; продовжувати формувати правильну поставу під час читання; вміння читати букви зв’язно, ритмічно, правильно розташовувати їх у рядку;

Ключові компетентності:

збагачувати словниковий запас дітей; спілкуватися державною мовою;  співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети (громадські та соціальні компетентності), опановувати уміння і навички, необхідними для подальшого навчання (навчання впродовж життя).

Обладнання: Наочний матеріал (для дошки), презентація, конструктор лего.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань та умінь (комбінований)

Хід уроку

I. Організаційна частина.

Продзвенів уже дзвінок

Починається урок.

Діти встали посміхнулись,

Привітались, потягнулись.

Й посідали всі за парти.

Прибираємо з парт все зайве залишаємо тільки підручник, зошит та ручку.

II. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.

Вчитель: Діти давайте привітаємо нашу гостю Білочку! Вона завітала до нас щоб розповісти про нову букву «Іі». (Слайд 2)

Білочка читає вірш.

Буква «І» - кумедна трішки,

Бо одну лиш має ніжку.

Зате скрізь вона встигає,

Слів багато починає

І всередині стоїть,

Бути добрими нас вчить:

Ніжність, радість, щирість, літо,

Вітер, іній, пісня, квіти.

III. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель: Діти, подивіться як багато слів з цією буквою. (Слайд 3)

Білочка: Дітки я не просто так завітала до вас. Мені потрібна ваша допомога. Разом зі мною до вас йшла моя подруга, буква «і», але по дорозі вона заблукала.

Вчитель: Діти, давайте допоможемо Білочці відшукати подругу.

Діти:

Білочка: Вирушаймо у подорож. (Слайд 4)

Білочка: Ой, дивіться загадка. Нам потрібно її розгадати щоб рухатись далі. Тож давайте всі разом розгадаємо її.

Загадка: (Слайд 5)

Буква рибкою стати мріє,

На гілках взимку сяє,

В'ється зграйкою над багаттям

І лежить на дні річковому. ( буква І)

Вчитель: Дорога вільна і ми можемо продовжувати дорогу.

(Слайд 6)

Білочка: Дивіться, поляна! Ми з буквою полюбляли тут гратися. Ой, і тут для нас є завдання:

На поляні розкидані букви нам потрібно порахувати скільки тут букв І та і. (Сторінка 40 №1)

(Слайд 7)

Вчитель: Молодці! Тепер ми можемо пройти через поляну.

(Слайд 8) Білочка: Як красиво! Дивіться он місток через який ми зазвичай ходимо.

(Слайд 9) На стовпчику біля містка висить табличка з схемою та картинкою. А на містку розкидані слова, потрібно віднайти слово до схеми та картинки. (Сторінка 40 №3)

(Слайд 10) Білочка: Які ви молодці! Ми вже майже близько! Дивіться там за деревами схоже там сховала буква «І».

Вчитель: Давайте пошукаємо в лісі. Для цього всі встаємо та розминаємося.

IV. Фізкультхвилинка. (Слайд 11)

Трава маленька-маленька (діти присідають).

Дерева високі-високі (встають та піднімають руки догори).

Вітер дерева гойдає-гойдає (повертаються навколо себе).

То вправо, то вліво нахиляє (нахиляються вправо та вліво).

То вгору, то назад (тягнуться вгору та назад).

То вниз нахиляє (нахиляються вперед).

Птахи летять-відлітають (махають руками-«крилами»).

Учні за парти тихенько сідають (діти сідають за парти).

V. Узагальнення.

(Слайд 12) Білочка: Ох, жалко не знайшли ми букву «І», але я знайшла сліди її. Вона зовсім поруч. Ходімо!

Вчитель: Білочко, зачекай. Сліди закривають склади та букви слів, тиму вони такі заплутані нам потрібно скласти слова, тільки тоді ми дізнаємося куди пішла буква «І».

(Біля лісу на горі ви знайдете букву і) (Слайд 13)

(Б_ля л_су на г_рі ви знай__те б_кву І)

Білочка: Тепер ми знаємо де вони знаходиться. Ходімо до неї.

VI. Закріплення.

(Слайд 14)

Білочка: Дивіться, он вона на горі.

Вчитель: Давайте всі разом покличемо її. Для цього навчимося правильно вимовляти букву «І».

1) Розтягуємо губи в посмішку, щоб утворилася щілина;

2) Зуби також утворюють невелику щілину;

3) Кінчик язика упирається в нижні зуби;

4) Серединка язика високо піднята до піднебіння, а краї з боків доторкаються до бокових зубів.

Білочка: Давайте всі разом. «І-і-і-і-і-і»

(Слайд 15)

Вчитель: Які ви молодці! Тепер вона буде із своєю подругою Білочкою.

Буква І: Привіт друзі ,щиро дякую вам, що допомогли мені відшукати дорогу.

Вчитель: Ви чудово попрацювали сьогодні і тепер мі з буквою «І» будемо дружити.

VII. Підсумок.

Рефлексія (Додаток А)

Оцінювання роботи на уроці

Оцініть свою роботу на уроці. Зафарбуйте відповідну фігурку . (В дітей на партах лежать листки з зображенням фігур).


 

 

 

                         Я старався /  старалась, і в мене все вийшло                                                     

 

 

                          Я старався /  старалась, але були помилки

 

 

                                   Я старався /  старалась, але в мене не вийшло


Додаток А

 

 

docx
Додано
18 березня 2021
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку