Ярош Ольга Миколаївна
Ранкова зустріч.
Тема «Весна». Тема тижня «Зустріч птахів»
1 клас
-
Вхід до класу.
Звучить сигнал (глиняна пташечка) і до класу «залітають» пташечки-учні. Пролітають по колу(коврику) і зупиняються біля стільчиків. Крильцями махають і промовляють слова-привітання:
Пташечка літала, весну зустрічала,
Весело співала, сонечко вітала,
Квіти й трави в лузі
І всіх своїх друзів.
-
Вітаємося з друзями «крильцями» і говоримо:
-
Привіт, Емма.! – Привіт,Максим!
( і далі по колу з усіма дітками).
-
А тепер повернулись до гостей і привітались «Добрий день» і помахали ручками.
Присіли спочити на стільчиках.
-
Весняні побажання.
-
Дітки, зверніть увагу, хто це вже повернувся із теплих країв?
-
Журавлик.
-
А чи знаєте ви, як називають журавликів навесні?
-
Веселиками, бо вони на своїх крилах приносять весну. От і наш журавлик приніс на своїх крилах весняні побажання для діток першого класу.
(Говорю побажання і роздаю кожному по журавлику.
Ані, він бажає, щоб у неї завжди сіяла сонячна усмішка.
Єгору, щоб записи у його зошитку були такі рівненькі, як ключ журавлів у небі.
Еммі, бажає, щоб вона співала, як соловейко.
Максиму, бажає щоб він трудився, як бджілка.
Олегу, бажає, щоб він читав так гарно, як дзюрчить весняний струмочок.)
-
Чим більше сонячних і теплих слів буде сказано, тим швидше прийде весна.
-
А наші журавлики заморились летіти і хочуть присісти на весняну галявину. Швиденько придумайте таке ласкаве слово і віднесіть журавликів на галявину.
(Діти говорять весняне слово і вішають журавликів.)
-
Календар погоди.
-
А який сьогодні день тижня?
-
А яке число? ( 11 – з яких цифр складається, а скільки буде 1+1, а що більше 2 чи 11 і т.д.)
-
А коли йшли до школи то спостерігали за небом?
-
А сонечко бачили?
-
А вітерець був?
(Діти відмічають на календарику і лепбуку.)
-
Погляньте на мого календарика . Дивіться який він святковий. А яке свято ми святкували у квітні минулими вихідними?
-
Великдень.
-
А яке свято нам несе ще квітень?
-
День народження Максима.
-
Біжіть до мене і на календарику порахуємо скільки днів залишилося до його дня народження.
-
Гра «Зимуючі і перелітні»
Звучить пісенька солов’я.
Діти слухають закривши очки , а я тим часом розкладаю на килимку фото пташок.
-
Впізнали що це за пташечка співала? (Соловейко.)
-
А співає він так радісно бо повертається на свою Батьківщину.
-
А чи чули ви його пісеньку ? Ні. Це означає що він ще не повернувся.
-
А погляньте скільки пташок прилетіло до вас на килимок. Пригадайте ми вчили з вами що птахи бувають перелітні і зимуючі.
-
А як ви допомагали зимуючим птахам?
-
Давайте зараз пограємо у гру «Зимуючі і перелітні»
(Взяли пташечку і розмістили перелітних біля шпаківні, а зимуючих біля годівнички.)
-
Весняночка.
-
У кожної пташечки своя пісенька, а давайте заспіваємо нашу «Веснянку».
-
Виконуємо з рухами 1 куплет пісеньки.
-
А тепер ще й затанцюємо кривий танець.
-
Молодці. Стомилися ,присядьте.
-
Крісло автора.
-
Сьогодні у нас в гостях мама Марка - Ольга Петрівна.
-
Ви скучили за ним?
-
Вони разом з Марком приготували для всіх діток і гостей сюрприз.
(Пасочку і рецепт, щоб дітки вдома змогли разом з мамою спекти таку смачну пасочку на наступне свято.)
-
Роздає спочатку діткам, а потім дітки їй допомагають і роздають усім гостям.
-
План тижня.
-
Слухала Весняночка ваші пісеньки і побажання, та й запитує А що ви ще весну знаєте?
(Створюємо на магнітній дошці картину весни.)
-
Сонечко піднялося вище і дні стали більші.
-
Небо стало блакитне.
-
Розтанув сніг і лід на річках ,і ставках.
-
Повертаються птахи з теплих країв.
-
Розцвіли первоцвіти.
-
Розпустилися котики на вербі.
-
Де-не-де з’явилася травичка.
-
Яка чудова картина у вас вийшла. Мої маленькі розумнички. Та про весняні зміни в природі можна дізнаватися ще багато цікавого і в цьому нам допоможуть енциклопедії та книги із куточка читача. Де ми вже з вами шукали відповіді на багато запитань.
-
І ось нове завдання.
-
Так коли ж повертаються із вирію соловейки?
-
Девіз тижня.
-
Спостережливі мої розумнички. Ви вже так багато знаєте про природу і будемо дізнаватися ще більше і більше. Але саме головне не тільки знати, а ще й дбайливо ставитися до неї, і оберігати її.
-
Давайте пригадаємо правила поведінки у природі.
(Показую картинку,а діти називають правило. Потім стаємо у коло ,взявшись за руки, і промовляємо девіз.)
Турботу і ласку природі віддай!
Дбай про всіх пернатих!
Бережи свій край!