20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Ранкова зустріч. 1 клас."Весна. Зустріч птахів."

Про матеріал
Конспект ранкової зустрічі у першому класі. Тема "Весна". Тема тижня "Зустріч птахів"
Перегляд файлу

Ярош Ольга Миколаївна

Ранкова зустріч.

Тема «Весна». Тема тижня «Зустріч птахів»

1 клас

  1. Вхід до класу.

Звучить сигнал (глиняна пташечка) і до класу «залітають» пташечки-учні. Пролітають по колу(коврику) і зупиняються біля стільчиків. Крильцями махають і промовляють слова-привітання:

Пташечка літала, весну зустрічала,

Весело співала, сонечко вітала,

Квіти й трави в лузі

І всіх своїх друзів.

  • Вітаємося з друзями «крильцями» і говоримо:
  • Привіт, Емма.! – Привіт,Максим!

(  і далі по колу з усіма дітками).

  • А тепер повернулись до гостей і привітались «Добрий день» і помахали ручками.

Присіли спочити на стільчиках.

  1. Весняні побажання.
  • Дітки, зверніть увагу, хто це вже повернувся із теплих країв?
  • Журавлик.
  • А чи знаєте ви, як називають журавликів навесні?
  • Веселиками, бо вони на своїх крилах приносять весну. От і наш журавлик приніс на своїх крилах весняні побажання для діток першого класу.

(Говорю побажання і роздаю кожному по журавлику.

Ані, він бажає, щоб у неї завжди сіяла сонячна усмішка.

Єгору, щоб записи у його зошитку були такі рівненькі, як ключ журавлів у небі.

Еммі, бажає, щоб вона співала, як соловейко.

Максиму, бажає щоб він трудився, як бджілка.

Олегу, бажає, щоб він читав так гарно, як дзюрчить весняний струмочок.)

  • Чим більше сонячних і теплих слів буде сказано, тим швидше прийде весна.
  • А наші журавлики заморились летіти і хочуть присісти на весняну галявину. Швиденько придумайте таке ласкаве слово і віднесіть журавликів на галявину.

(Діти говорять весняне слово і вішають журавликів.)

  1. Календар погоди.
  • А який сьогодні день тижня?
  • А яке число? ( 11 – з яких цифр складається, а скільки буде 1+1, а що більше 2 чи 11 і  т.д.)
  • А коли йшли до школи то спостерігали за небом?
  • А сонечко бачили?
  • А вітерець був?

(Діти відмічають на календарику і лепбуку.)

  • Погляньте на мого календарика . Дивіться який він святковий. А яке свято ми святкували у квітні минулими вихідними?
  • Великдень.
  • А яке свято нам несе ще квітень?
  • День народження Максима.
  • Біжіть до мене і на  календарику  порахуємо скільки днів залишилося до його дня народження.
  1. Гра «Зимуючі і перелітні»

Звучить пісенька соловя.

Діти слухають закривши очки , а я тим часом розкладаю на килимку  фото пташок.

  • Впізнали що це за пташечка співала? (Соловейко.)
  • А співає він так радісно бо повертається на  свою Батьківщину.
  • А чи чули ви його пісеньку ? Ні. Це означає що він ще не повернувся.
  • А погляньте скільки пташок прилетіло до вас на килимок. Пригадайте ми вчили з вами що птахи бувають перелітні і зимуючі.
  • А як ви допомагали зимуючим птахам?
  • Давайте зараз пограємо у гру «Зимуючі і перелітні»

(Взяли пташечку і розмістили перелітних біля шпаківні, а зимуючих біля годівнички.)

  1. Весняночка.
  • У кожної пташечки своя пісенька, а давайте заспіваємо нашу «Веснянку».
  • Виконуємо з рухами 1 куплет пісеньки.
  • А тепер ще й затанцюємо кривий танець.
  • Молодці. Стомилися ,присядьте.
  1. Крісло автора.
  • Сьогодні у нас в гостях мама Марка - Ольга Петрівна.
  • Ви скучили за ним?
  • Вони разом з Марком приготували для всіх діток  і гостей сюрприз.

(Пасочку і рецепт, щоб дітки вдома змогли разом з мамою спекти таку смачну пасочку на наступне свято.)

  • Роздає спочатку діткам, а потім дітки їй допомагають і роздають усім гостям.
  1. План тижня.
  • Слухала Весняночка ваші пісеньки і побажання, та й запитує А що ви ще весну знаєте?

(Створюємо на магнітній дошці картину весни.)

  • Сонечко піднялося вище і дні стали більші.
  • Небо стало блакитне.
  • Розтанув сніг і лід на річках ,і ставках.
  • Повертаються птахи з теплих країв.
  • Розцвіли первоцвіти.
  • Розпустилися котики на вербі.
  • Де-не-де зявилася травичка.
  • Яка чудова картина у вас вийшла. Мої маленькі розумнички. Та про весняні зміни в природі можна дізнаватися ще багато цікавого і в цьому нам допоможуть енциклопедії та книги із куточка читача. Де ми вже з вами шукали відповіді на багато запитань.
  • І ось нове завдання.
  • Так коли ж повертаються із вирію соловейки?
  1. Девіз тижня.
  • Спостережливі мої розумнички. Ви вже так багато знаєте про природу і будемо дізнаватися ще більше і більше. Але саме головне не тільки знати, а ще й дбайливо ставитися до неї, і оберігати її.
  • Давайте пригадаємо правила поведінки у природі.

(Показую картинку,а діти називають правило. Потім стаємо у коло ,взявшись за руки, і промовляємо девіз.)

Турботу і ласку природі віддай!

Дбай про всіх пернатих!

Бережи свій край!

docx
Додав(-ла)
Ярош Ольга
Додано
23 березня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку