Урок з розвитку слухового сприймання та формування вимови

Про матеріал
Мета занятия Працювати над постановою звуку [ц] у відкритому складі. Автоматизувати звук [Х] в словах,складах і реченнях. . Розвивати навички слухового сприймання. Продовжити роботу над мовним диханням, силою голосу, темпом мовлення, читанням з обличчя. Виховувати інтерес і любов до природи.
Перегляд файлу

 Конспект заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 2 класу.

Тема: Постановка  звуку  [Ц].

Автоматизація звуку [Х].Текст:  .”ЇДАЛЬНЯ ДЛЯ ПТАХIВ”.

Мета : Працювати над постановою звуку [ц] у відкритому складі. Автоматизувати звук [Х] в словах,складах і реченнях.  . Розвивати навички слухового сприймання. Продовжити роботу над мовним диханням, силою голосу, темпом мовлення, читанням з обличчя. Виховувати інтерес і любов до природи.                                            

                                    

1.Який сьогодні день тижня?

  • Яка зараз пора року?
  • А яку пору року ти любиш?
  • Ти любиш сонечко, дощ чи сніг?
  • Яка погода надворі — похмура чи ясна?
  • Що ми будемо сьогодні робити? (Читати, слухати, говорити…)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Будемо робити вправи для язичка

      lightning-mcqueen2      

  Кам’яний шлях не простий.

Не жалій ти коліс!

(Проводити кінчиком язичка по внутрішній стороні щік то зліва, то справа)

 

           675047616

Почав дощ у вікно лити,

Час двірники включити.

(Рот відкрити, посміхнутися. Висунути язичок. Рухати язичком вправо-вліво, торкаючись куточків рота. Слідкувати за тим, щоб язичок рухався у повітрі, не торкаючись нижньої губи)  

 

 

638772-eb490f4a873e745d

Ну, і смачний бензин!

А ну, мені ще налий!

(Рот розкрити, посміхнутися. Широким язиком облизати верхню губу зверху-вниз

Повторіть вправи 3 рази.

2. Будемо правильно дихати.

F:\Корекційний клас\Врпави з мовного дихання\Screenshot_20200412-155902.png

 

 

 

 

 

 

 

 

МОЛОДЦІ, ДІТИ!

3.Постановка звуку [Ц].

Назви малюнки. Уточни значення цих слів. Визнач,де стоїть звук[Ц] у назвах малюнків.

 

 

 

                                                   

 

 

 

    кільце                                       блюдце

 

 

 

відерце                                                                         яйце

   

                               

 

віконце                                                                лице

 

 

Повтори скоромовки.

Це, це, це — овальне яйце.

Онце, онце, онце — відкрий віконце.

Дерце, дерце, дерце — стоїть відерце.

Це, це, це — кругле кільце.

Це, це, це — худорляве лице.

Додай до слів назву малюнка.

Залізне...............

 

Вимите.............

 

Зачинене...........

 

Овальне..........

 

Кругленьке........

 

Вмите...............

 

 

 

Про які малюнки ці загадки?

Маленьке, кругленьке

зі столу впало.

Нема таких ковалів,щоб його скували.

                             (це, яй)

Немає початку,

немає кінця.

               (це, кіль)

 

4. Автоматизація звуку [Х].

 

Прочитай склади.

Хма-хмо-хму-хми

Хва-хво-хву-хви

Хна-хно-хну-хне-хни

Хра-хро-хру-хре-хри

Доповнити речення назвою малюнка.

Дощ падає з…….

У зайця маленький…….Заяц - виды, где живет, описание, окрас, чем питается, размножение

Під час шторму на морі високі…..Буря на море

Восени цвітуть красиві………….Хризантемы: сорта с фото и названиями, виды, разновидности ...

Відгадай загадки.

Летить орлиця по синьому неьу,

крила розкрила, сонце закрила.

По воді плаває, по землі ходить,

а з хати не виходить.                                                                                                                              

                                                                             

 

 

 

4. Робота над текстом.

Прочитай текст, дай відповідь на запитання.

ЇДАЛЬНЯ ДЛЯ ПТАХIВ.

 

     1.  Учнi другого класу з вихователькою ходили в парк на прогулянку.

     2.  Вони взяли з собою годiвницю, мотузку, зерно, сало, крихти хлiба.

     3.  У парку вони знайшли невисоке дерево.

     4.  Хлопчики взяли годiвницю i прив'язали її мотузкою до дерева.

     5.  Дiвчатка насипали у годiвницю зерна, крихт хлiба.

     6.  На шнурочку повiсили сало.

     7.  Вихователька i дiти вiдiйшли вбiк.

     8.  Прилетiли горобцi i стали клювати зерно.

     9.  А маленька синичка смакувала сало.

    10.  Вийшла гарна їдальня для птахiв.

 

                 З а п и т а н н я: 

 

         -  Куди ходили дiти i вихователька?

         -  Що вони взяли з собою?

         -  Що зробили хлопчики?

         -  Що зробили дiвчатка?

         -  Хто прилетiв до годiвницi?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учнi другого класу з вихователькою ходили в парк на прогулянку.

 Вони взяли з собою годiвницю, мотузку, зерно, сало, крихти хлiба.

 

Дiвчатка насипали у годiвницю зерна, крихт хлiба.                     

                               

 

 

У конспекті  частково    використані матеріали з інтернет-ресурсів.

 

docx
Додав(-ла)
Кіндякова Яна
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 вересня
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку