Урок з соціально-побутового орієнтування у 6-му класі на тему: «Приготування макаронних виробів»

Про матеріал

Конспект уроку с соціально-побутового орієнтування буде цікавий для використання корекційним педагогам та помічникам вчителів інклюзивних класів. Урок відповідає програмі з СПО для 6-го класу.

Перегляд файлу

Урок

з соціально-побутового орієнтування

у 6-му класі

на тему: «Приготування макаронних виробів»

G:\Новая папка (2)\урок макаронвироби\IMG_9283.JPG

  Вчитель  соціально-побутового орієнтування  КНЗ «Бердичівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Н. В. Ященко

Мета:  Ознайомити учнів з походженням, процесом виготовлення та видами макаронних виробів. Сприяти формуванню навичок ведення домашнього господарства під час ознайомлення з алгоритмом відварювання макаронів. Коригувати зорові і тактильні відчуття, мислення, пам'ять, збагачувати активний словник учнів. Виховувати бажання самостійно готувати їжу.      

           

Обладнання: презентація, колекція макаронних виробів, тактильні тренажери, картки.

Хід уроку.

I. Нервово-психологічна підготовка.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І руки простягнемо.

Посміхнулись, привітались

Й до роботи дружно взялись.

 

II. Основна частина уроку.

1.Актуалізація знань учнів.

- Дівайте пригадаємо, яку страву ми вчилися готувати з вами на минулому уроці?

G:\Новая папка (2)\урок макаронвироби\IMG_9281.JPG- Назвіть основний продукт, з якого готують каші?

 

 

2.Виберіть на екрані  предмети і продукти,які необхідні для приготування каші.

 

 

3.Робота з картками. Розставте у вірній  послідовності етапи приготування каші.

4.Перевірка виконаного завдання на екрані.

5.Відгадайте загадку.

Трубочки варені

Смачні та поживні.

Трубочкам із тіста,

На тарілці нашій місце.

 

- Як ви думаєте, про що сьогодні буде наш урок?

- А що ми будемо вчитися робити?

-  Так, сьогодні ми будемо вчитися  готувати макаронні вироби, щоб, коли ви підростете, вам легко було готувати різноманітні смачні страви.

 

6. Історія виникнення макаронів.

Макаронні вироби не знають ні точного місця, ні точної дати свого народження, але легенд з цього приводу існує чимало. Вважається, що мореплавець-мандрівник Марко Поло 900 р. тому повернувся з Китаю до рідної Італії і привіз з собою китайську вермішель. З того часу й почався  хід макаронних виробів по Італії і всій Європі. Проте існує цілий ряд вказівок на те, що макаронні вироби в Італії на той час вже були відомі.

7. Робота з підручником стор. 53..

8. Макаронні вироби виробляють з борошна вищих сортів з великим змістом білка. Основні переваги макаронних виробів: можливість тривалого зберігання, швидкість і легкість приготування. Макаронні вироби йдуть на приготування супів, а також других страв. А як же виготовляють макаронні вироби на фабриці? Перегляд відео

9. Фізкультхвилинка «Макаронні вироби».

 Учні діляться на чотири групи: «спагеті», «ріжки», «бантики» і «колоски». Коли вчитель називає назву тієї чи іншої групи, учні по черзі міняються місцями. Коли вчитель промовляє: «Макаронні вироби!» - всі учні класу одночасно міняються місцями. Рухавка проводиться 3-4 рази для кожної групи.

 

 

 

G:\Новая папка (2)\урок макаронвироби\IMG_9271.JPG10. Ознайомлення з колекцією макаронних виробів, видами їх розфасовки.

 

 

 

G:\Новая папка (2)\урок макаронвироби\IMG_9275.JPG11.  Парна робота з тактильним тренажером «Макаронні вироби».

 

G:\Новая папка (2)\урок макаронвироби\IMG_9274.JPG Перед учнями стоять тарілочки з різними видами макаронів. Потрібно вибрати і розкласти макарони відповідно до підпису. Назвати їх розмір, форму, поверхню.

 

 

 Потім  одні учні з закритими очима на дотик визначають вид макаронів, інші описують запропоновані макарони з відкритими очима.

 

 

 

12. Технологія приготування макаронних виробів. Інтервю експерта.

13. Робота з презентацією для перевірки та закріплення інформації.

 

ІІІ. Закріплення набутих знань.

1. Зафарбуйте зеленим кольором кружечки біля назв  посуду, який знадобиться нам для приготування макаронів, і зеленим – біля назв посуду, що для цього зайвий.

      Каструля

      Чайник

      Чашка

      Друшляк

      Ложка

      Тертка.

 

2. Назвіть вірну послідовність відварювання макаронів.

3. Робота з картками. Заповніть таблицю.

Назва

Форма

Поверхня

Розмір

РІЖКИ

 

 

 

 

СПАГЕТТІ

 

 

 

 

СПІРАЛЬКИ

 

 

 

 

МУШЛІ

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 січня 2018
Переглядів
3289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку