Урок з теми" Атоми.Молекули.Йони"

Про матеріал

сформувати поняття про частинки, з яких побудовані речовини: атоми, молекули, йони; поглибити та узагальнити знання про атом та його будову, молекули; дати поняття про йони як заряджені частинки. Розвивати в учнів логічне мислення, вміння узагальнювати вивчений матеріал

Перегляд файлу

Урок  № 3

 

Тема: Атоми, молекули, йони

 

Мета: сформувати поняття про частинки, з яких побудовані речовини: атоми, молекули, йони; поглибити та узагальнити знання про атом та його будову, молекули; дати поняття про йони як заряджені частинки. Розвивати в учнів логічне мислення, вміння узагальнювати вивчений матеріал

Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва, плакат «Будова атома»

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

 

Хід уроку

Форми роботи

 

І. Актуалізація опорних знань

 

Виконання завдань на повторення матеріалу з теми «Чисті речовини та суміші»

 

Вода – речовина

 

 

Хімічний диктант

 

«так» чи «ні»

Кисень - речовина

 

Залізний цвях - речовина

 

Скляна колба - речовина

 

Молоко - чиста речовина

 

Залізна підкова - фізичне тіло

 

Фруктовий сік - суміші

 

Морська вода - чиста речовина

 

Кухонна сіль - фізичне тіло

 

Залізо - чиста речовина

Ртуть – суміші

 

Питання:

  1. Що називається речовиною?
  2. В чому відмінність чистої від суміші?
  3. Які способи розділення сумішей ви знаєте?

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.

 

ІІІ.  Основна частина

 

Розкриття теми відбувається шляхом пояснення вчителем нового матеріалу методом міні-лекції з елементами бесіди

  1. Пояснення вчителем понять
  • атом
  • молекула
  • йон

Атоми - це найдрібніші хімічно неподільні частинки речовини,які складаються з позитивно зарядженого ядра і негативно заряджених електронів,що рухаються навколо нього.

Молекула - це електронейтральна частинка речовини, що складається з певної кількості атомів, здатна існувати самостійно і є носієм властивостей речовин.

Йони - це одно - або багатоатомні частинки, які мають електричний заряд.

 

  1. Виконання практичних завдань

 

Порівняйте атоми,  вони належать одному чи різним хімічним елементам:

а) три протони і три електрони - це атом;

б) п‘ять протонів і п'ять електронів - це атом.

 

ІV.  Заключна частина

Завдання: установіть йонний склад мінеральних вод (наприклад, мінеральна вода «Бонаква»)

 

 V. Оцінювання результатів роботи.

 

VІ. Домашнє завдання (диференційоване)

 

 

 

 

 

Фронтальна бесіда

 

 

Розповідь – казка

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь учителя, спираючись на опорні схеми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснення вчителя

Фронтальна робота

 

 

 

Робота в групах

 

 

 

Інструктаж учителя

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
1169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку