Урок з теми Контрольна робота за І семестр.

Про матеріал
узагальнити знання учнів про будову рослинної клітини, тканини та органи рослин і їх функції, проконтролювати рівень засвоєння учнями знань, умінь та навичок; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, робити висновки, працювати з різними видами тестових завдань; виховувати уважність, зібраність, акуратність та самостійність.
Перегляд файлу

Тема: Контрольна робота за І семестр.

Мета: узагальнити знання учнів про будову рослинної клітини, тканини та органи рослин і їх функції, проконтролювати рівень засвоєння учнями знань, умінь та навичок; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, робити висновки, працювати з різними видами тестових завдань; виховувати уважність, зібраність, акуратність та самостійність.

Тип уроку: узагальнення, систематизації та контролю знань.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

ІІ. Узагальнення, систематизація та контроль знань учнів.

  1.          Інструкція перед виконанням семестрової контрольної роботи.
  2.          Контрольна робота за І семестр.

І варіант

І рівень (0,5 бала)

 Вкажіть правильну відповідь ( «так» чи «ні» ) :

1. Ботаніка вивчає різноманітність рослин.

2. Хлорофіл потрібен рослинній клітині для того, щоб здійснювати фотосинтез.

3. Водорості живуть тільки у воді.

Тестові завдання з однією правильною відповіддю:

4. Губки належать до:

а) одноклітинних організмів;  б) колоніальних організмів; в) до багатоклітинних організмів.

5. У процесі фотосинтезу листки поглинають з повітря:

    а) вуглекислий газ;    б) азот;    в) кисень.

6. У рослин про запас відкладається:

а) хлорофіл;      б) крохмаль;   в) повітря.

 

 

ІІ рівень (0,5 бала)

Доповніть незакінчене речення:

7. Група клітин, які мають подібну будову та виконують спільні функції, - це …

8. Основний прилад, за допомогою якого вивчають клітини, - це …

9. Осьовий підземний вегетативний орган рослин, який слугує для мінерального живлення та закріплення в ґрунті, - це …

Прості завдання з відкритою відповіддю:

10. Назвіть типи тканин рослин.

11. Назвіть генеративні органи рослин.

12. Як рухається амеба?

ІІІ рівень (1 бал )

Тестові завдання з кількома варіантами відповідей:

13. Транспорт речовин по стеблу здійснюють:

а) камбій;      б) корок;    в) судини;

  г) шкірка;      д) ситоподібні трубки;   е) механічні волокна.

14. Вкажіть ознаки, за якими інфузорія-туфелька відрізняється від амеби:

а) нестала форма тіла;    б) постійна форма тіла;

в) одна скоротлива вакуоля;   г) дві скоротливі вакуолі;

  д) органоїди руху – війки;   е) органоїди руху – псевдоніжки;

є) два ядра;     ж) одне ядро.

Дайте визначення:

15. Що таке фотосинтез?

IV рівень (3 бали)

Завдання творчого характеру (одне на вибір):

16. Яке значення відіграють бактерії в житті людини? 

17. Який зв'язок існує між процесами фотосинтезу та дихання?

18. Які функції виконує ядро в клітині?


 

ІІ варіант

І рівень (0,5 бала)

 Вкажіть правильну відповідь ( «так» чи «ні» ) :

1. Рослини можуть самостійно пересуватися в просторі.

2. Живі організми складаються з окремих клітин.

3. Серед водоростей є одноклітинні та багатоклітинні.

Тестові завдання з однією правильною відповіддю:

4. За типом живлення гриби є:

а) гетеротрофами;    б) автотрофами.  

5. Який газ поглинається у процесі дихання рослин:

а) вуглекислий газ;    б) азот;   в) кисень.

6.Дріжджі належать до:

а) бактерій;     б) рослин;   в) грибів.

ІІ рівень (0,5 бала)

Доповніть незакінчене речення:

7. Організми, які здатні самостійно виробляти органічні поживні речовини з неорганічних, - це …

8. Збільшення розмірів, об’єму та маси як цілого організму, так і окремих його частин, - це …

9. Бічна частина пагона, основними функціями якої є фотосинтез, дихання і випаровування води, - це...

Прості завдання з відкритою відповіддю:

10. Як рухається хламідомонада?.

11. Назвіть вегетативні органи рослин.

12. Чи можливе існування рослин у повній темряві?

ІІІ рівень (1 бал )

Тестові завдання з кількома варіантами відповідей:

13. Які функції виконує основна тканина:

а) захисну;      б) провідну;  

в) запасаючу;     г) фотосинтезуючу.

14. Завдяки життєдіяльності бактерій:

а) утворюється гумус у ґрунті;    б) повітря насичуються киснем;               

в) стаються масові отруєння людей;   г) відбуваються процеси бродіння;

ґ) люди хворіють на туберкульоз та ангіну;  д) виготовляють кефір та йогурт.                             

Дайте визначення:

15. Що таке корінь?

IV рівень (3 бали)

Завдання творчого характеру (одне на вибір):

16. Для чого хламідомонаді потрібні скоротливі вакуолі?

17. Який зв'язок існує між процесами росту та розвитку рослин?

18. Чим клітини рослин відрізняються від клітин тварин?

ІІІ. Підведення підсумків уроку.

 

docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
1700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку