Урок з теми Рік . Місяць для учнів 2 кл

Про матеріал
Розробко уроку з математики для учнів 2 класів за програмою Шияна НУШ. Поточний урок. Знайомство з темою.
Перегляд файлу

Тема : Рік. Місяць.

   Математичні компетентності. Робота за календарем. Обчислення значень виразів .

  Ключові компетентності .Усвідомлення ролі мови для вираження думки .

  Обладнання . Таблиці виразів для усних обчислень . Демонстраційний та індивідуальні  календарі на поточний рік . Ілюстрації пір року , їх сезонних відмінностей .

Хід уроку

  1. Організаційний момент .

А) Створення позитивного та ділового настрою учнів .

Б) Утворення пар ,груп учнів для колективної роботи .

2. Перевірка творчих завдання .

3. Актуалізація і корекція опорних знань і чуттєвого досвіду учнів .

- Який сьогодні день тижня ?

- Який зараз місяць ? Яке число місяця?

4. Повідомлення мети й завдань уроку.

5. Вивчення нового матеріалу .

 


Робота в групах. Знаходження відповідей на запитання ,,круговим ,, календарем .

1.   - Прочитайте назви місяців року .  

      - Який місяць передує лютому ?

      - Який місяць йде за травнем ?

      - Назви пори року.

     - Які місяці літні? Зимові? Весняні?

Наклейки для календаря природы Месяца и времена года от Мир стендов -  545442111


(Для знаходження відповідей запропонуйте учням користатися календарем на поточний рік .)

2.Ознайомте дітей із практичним визначенням днів у місяці на кісточках руки .

31,28/29,31,30,31,30,31,31,30,31,30,31.

Тема тижня : Час. Як керувати часом? Як вимірюють час? Інтегрований урок з  курсу я досліджую світ та математики.

Додаткове питання.( Для тих учнів ,хто цікавиться й може вже знає , скільки днів у році .)Скільки днів/діб має рік? ( Уточніть поняття ,,високосного року ,,)

Бесіда про пору року ,їх особливості . Кольори для обведення місяців кожної пори року можна добирати відповідно до ,,природних,, явищ. Напр., синій (зима), зелений (весна), червоний ( літо ), помаранчевий (осінь).

100+ лучших изображений доски «həyat bilgisi» в 2020 г | детские поделки,  детский сад, школьные идеи

 

6. Фізкультхвилинка .

7. Закріплення знань і способів дій обчислення знань виразів і розв’язування задач.

1. Розв’язування задачі на знаходження суми кількох додатків.

Задача

У вересні – 30 днів, у жовтні – 31 день, а в листопаді – 30. Скільки всього днів має осінь?

- Запропонуйте учням скласти й розв’язати аналогічній про іншу пору року .

2. Обчислення знань виразів, коли сума одиниць дорівнює 10.( Особливу увагу зверніть на складення учнями подібних завдань Правильне складання  виразів такого виду буде гарантією свідомого й правильного засвоєння матеріалу ).

25 + 5 = 20 + 10 = 30             або   38 + 2 = 30 + 10 = 40

3.  Складіть « родину» чисел 47, 40, 7.  Щоб перевірити , чи складають ,,родину,, числа при додаванні , складіть з цих чисел дві правильні рівності на додавання й дві правильні рівності на віднімання .

   8. Підсумок  уроку . Рефлексія навчальної діяльності .

   - Що вам більш сподобалось на уроці?

    - Чи намалюєш ти свого календаря?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку