Урок з теми "Різновиди ведення, прийому та передачі м’яча".

Про матеріал
План-конспект уроку з фізичної культури. Варіативний модуль «Футбол». Завдання уроку: 1.Закріпити комплекс вправ з двома м’ячами для розвитку і вдосконалення навичок периферійного зору та відчуття своєчасної передачі. 2. Розучити новий комплекс вправ з двома м’ячами. 3. Удосконалити техніку ударів лівою і правою ногою раніше вивченими способами. 4. Продовжити вдосконалення техніки жонглювання та ведення м'яча. 5. Виховувати та формувати почуття колективізму, самостійності, дисциплінованості, організованості.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з фізичної культури.

Варіативний модуль «Футбол»

Тема.

Різновиди ведення, прийому та передачі м’яча

Мета:

1. Сприяти вихованню в учнів потреби у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом, розвивати спритність, орієнтацію в просторі, координацію рухів.

2.  Удосконалити основні елементи техніки гри.

Завдання уроку:

1.Закріпити комплекс вправ з двома м’ячами для розвитку і вдосконалення навичок периферійного зору та відчуття своєчасної передачі.

2. Розучити новий комплекс вправ з двома м’ячами.

3. Удосконалити техніку ударів лівою і правою ногою раніше вивченими способами.

4. Продовжити  вдосконалення техніки жонглювання та ведення м'яча.

5. Виховувати та формувати почуття колективізму, самостійності, дисциплінованості, організованості.

Обладнання та інвентар: футбольні м’ячі, гімнастичні лави, набивні м’ячі, свисток, секундомір.

Місце проведення: спортивний зал.

Примітка: для учнів підготовчої групи дозування деяких вправ наведено окремо.

 

№ пор.

Зміст уроку

Доз.

Організаційно-методичні вказівки.

  1. Підготовча частина (10-15 хв.)

1.

Шикування в колону по одному у спортивному коридорі. Організований вхід до спортивного залу, шикування в шеренгу, рапорт, привітання.

Повідомлення завдань уроку.

1,5-2 хв.

У колону по одному.

Перевірити зовнішній вигляд, наявність і охайність спортивної форми.

2.

Повторення техніки безпеки під час виконання фізичних вправ з елементами футболу.

1-2 хв.

 

3.

ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Фронтальний метод.

4.

Стройові та організуючі вправи.

1 хв.

Повороти на місці. Стежити за чітким виконанням команд.

5.

Різновиди ходьби:

  • звичайним кроком;
  • на носках;
  • на внутрішній стороні стопи;
  • на зовнішній стороні стопи;
  • перекатом з п’яти на носок;
  • прискорена.

2 хв.

Стежити за поставою. Дотримувати дистанцію 2-3 кроки.

6.

Загальнорозвивальні вправи у русі.

  1. В.п. Ходьба на носках, м’яч унизу. 1 – м’яч вперед; 2 – вгору; 3 – вперед; 4 – в.п.
  2. В.п. – м’яч перед грудьми. 1- нахил вперед до правої ноги; 2-в.п.; 3-4 – те саме, до лівої ноги.
  3. В.п. – нахил уперед, м’яч біля правої ступні. 1-4 – ходьба випадами, м’яч передається руками між ногами «вісімкою».
  4. Ходьба в повному присіді, м’яч за головою.
  5. Стрибки приставним кроком правим та лівим боком.
  6. Біг з високим підніманням стегна, м’яч за голову.
  7. Біг з прискоренням.
  8. Біг із захльостуванням гомілок.

 

  1. Біг зі зміною напрямку та швидкості у сполученні із зупинками та поворотами.

2-3 хв.

8-10 разів.

8-10 разів.

 

8-10 разів.

 

 

20-25 кроків.

25-30 разів.

1 хв.

 

1 хв.

30 сек.

 

1-2 хв.

Дистанція 2 – 3 кроки. Кожен учень бере футбольний м’яч.

Амплітуда максимальна.

 

 

Дистанція 2-3 кроки.

 

 

 

Увага на поставу.

 

Відстань між учнями  2-3 кроки.

Частота максимальна.

 

По діагоналі.

Максимальна частота та амплітуда.

Увага на техніку безпеки.

Учням підготовчої групи зменшити час бігу.

7.

ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Фронтальний метод.

  1. Основна частина (25-30 хв.)

1.

Повторення комплексу вправ з двома м’ячами.

Вправа 1. Одночасна передача м'яча.

 

Вправа 2. Від центральної лінії поля стартують перші номери. Після ведення гравці обмінюються м’ячами передачею на удар по воротах.

 

 

 

 

 

Вправа 3. Гравці стартують парами від центральної лінії. На швидкості обмінюються м’ячами раніше вивченими способами передачі з наступним виведенням один одного на удар по воротах.

 

 

 

Розучування нового комплексу вправ з двома м’ячами.

Вправа 1. Група розбивається на пари. У кожного із гравців по м'ячу, стояки для обведення. Завдання – обвести перешкоди, забити м’яч у ворота.

 

D:\Мои документы\jgf\IMG_1423.jpg

 

Вправа  2. Група розбивається на пари. У кожного із гравців по м'ячу, стояки для обведення, два переносні шити. Гравці першої пари стартують від центральної лінії поля, на швидкості обводять стояки, грають у стінку і б’ють  по воротах.

 

D:\Мои документы\jgf\IMG_1410.jpg

 

 

1-2 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

.

Робота в парах. Відстань між учнями 6-7 кроків.

Гравці групи правої сторони виконують вправу правою ногою, гравці лівої сторони – лівою. Після кожної серії групи міняються сторонами.

 

Після серії вправ гравці міняються містами. Усі технічні елементи виконуються справа – правою ногою, а зліва – лівою в один дотик.

 

 

 

 

Характер змагання. Відстань між учнями 2-3 кроки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Потоковий метод з характером  змагання.

2.

 

 

 

Жонглювання м’ячем:

  • жонглювання без повторення однією ногою чи частиною тулуба.

 

1-2 хв.

 

 

 

Фронтальний метод або в парах – залежно від кількості м’ячів.

 

 

3.

 

Вправи для розвитку швидкості.

D:\Мои документы\jgf\IMG_1404.jpg

 

 

1-2 хв.

 

Потоковий метод. Дистанція 2-3 м.

Швидкість максимальна.

4.

ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Фронтальний метод.  Звільнений учень веде графік пульсометрії. Учням з підвищеною ЧСС дати для виконання дихальні вправи.

5.

Навчальна гра.

D:\Мои документы\jgf\IMG_1413.jpg

 

5-7 хв.

Звернути увагу на правила техніки безпеки та використання вивчених технічних прийомів під час гри. В кінці гри визначити кращого гравця і захисника.

Учням  підготовчої групи зменшити час гри.

 3. Заключна частина (3-5 хв.)

1.

Ходьба з виконанням прав на відновлення дихання.

1-2 хв.

В колону по одному, темп середній, дистанція 2-3 кроки.

2.

Вимірювання ЧСС.

 

D:\Мои документы\jgf\IMG_1406.jpg

 

30 сек.

Визначити ступінь відновлення.

Учням з постійно підвищеною ЧСС рекомендувати звернутися до лікаря для перевірки стану здоров’я.  На наступних уроках приділяти особливу увагу.

3.

Підбиття підсумків уроку (аналіз виконання вправ учнями, методичні рекомендації щодо виправлення помилок).

1 хв.

Систематично оцінювати роботу дітей, визначити кращих учнів.

4.

Домашнє завдання.

30 сек.

Удосконалити техніку жонглювання та ведення м'яча.

 

5.

Прощання і організований вихід зі спортивної зали.

30 сек.

Пройти коло пошани по спортивній залі.

 

 

 

План-конспект розробив

учитель фізичної культури та здоров’я         О.В. Савельєв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
1071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку