Урок з теми "Розвязування неповних квадратних рівнянь"

Про матеріал
Урок з теми "Розвязування неповних квадратних рівнянь"удосконалить уміння інавички розвязувати неповні квадратні рівняння та дробово-раціональні рівняння, що зводяться до квадратних"
Перегляд файлу

Розв’язування неповних квадратних рівнянь

 урок математики

 у 8 класі

 

 

 

 

 

 

Мета:

удосконалювати уміння і навички розв’язувати неповні квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до квадратних; розвивати  увагу, наполегливість, математичну мову, логічне мислення, виховувати культуру математичних записів.

Обладнання: картки із завданнями для індивідуальної роботи.

Девіз уроку: Швидкість потрібна, а поквапливість шкідлива.

Тип уроку: Урок формування умінь і навичок.

 Хід уроку.

1.Усна розминка.

- Яке рівняння називається квадратним?

- Яке  рівняння називається неповним квадратним?

- Як називаються числа а,в,с?

- Скільки розв’язків може мати неповне квадратне рівняння?

№ 1.Розв’язування завдань біля дошки.

1) 4х2_                                                 2)х2                                                      3)х2

 

2.Перевірка домашнього завдання (фронтально).

3.Актуалізація опорних знань.

3.1.Інформаційне повідомлення.

Розв’язуванню квадратних рівнянь багато своїх праць присвятив відомий український математик, професор Микола Чайковський. (1887-1970). Він протягом тривалого часу працював у вищих навчальних закладах Кам’янця-Подільського, Львова, Одеси. М.Чайковський  зробив вагомий внесок у створення української наукової термінології з математики а також брав активну участь у виданні українських підручників з математики.

№ 2.Розв’язування дробово - раціональних рівнянь, що зводяться до неповних квадратних рівнянь

а).  ;         

    Відповідь: Z1   Z2         

б).=;

Відповідь:х1=х2=

3 Самостійна робота з наступною взаємоперевіркою.

3.1.) Розв’язати рівняння.

а2+3х=0

б).Х2=25

в) х2-10х=0

г) х2=100

4.Підсумок уроку. Домашнє завдання

 

 

Урок № 24

Тема. Властивості степеня (продовження). Степінь добутку й відношення

Мета: домогтися свідомого розуміння властивості степеня добутку й відношення; виробити вміння застосовувати ці властивості для перетво­рень виразів і обчислення значень числових виразів.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Як і на попередніх двох уроках, перевірку домашнього завдання можна виконати у вигляді самостійної роботи (бліцконтроль), зав­дання якої є квінтесенцією завдань домашнього завдання.

Бліцтест

  1. Яка з рівностей є правильною:

1) (y4)3 = y12; 2) (m5)4 = m25; 3) ((a7)3)2 = a21; 4) a32 : (a9)3 = a5?

  1. Виконайте дії:
    1) m5m4; 2) (a6)3 · (a2)4; 3) (a5)3 · (a4)7 : a12; 4) (113)4 : (115)2.
  2. Подайте у вигляді степеня: .

Після виконання вправ звіряємо відповіді з відповідями у виконаному домашньому завданні.

 

1. Установи проблему, що треба довести.

 

 

2. Дай означення поняттям, за допомогою яких буде здійснюватись доведення.

 

 

3. Добери достатньо ґрунтовні аргументи.

 

 

4. Визнач спосіб та логіку доведення.

 

 

5. Зроби висновок

 

 

 

III. Засвоєння знань

Після проведеної роботи із випереджальним домашнім завданням все, що залишається для усвідомлення загальних властивостей, — це пройти ті ж самі етапи доведення, але для загальних випадків:

 

х2

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
10 березня 2021
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку