Урок з української літератури для 6 класу за темою "Контрольна тестова робота №2. Я і світ"

Про матеріал

Мета: визначити рівень учнівських знань, умінь і навичок учнів із вивчених тем; розвивати навички зв'язного мовлення, уміння точно і стисло відповідати на запитання; систематизувати вивчене, робити висновки; сприяти моральному вихованню школярів.

Перегляд файлу

Контрольна тестова робота №2. Я і світ

Мета: визначити рівень учнівських знань, умінь і навичок учнів із вивчених тем;

розвивати навички зв’язного мовлення, уміння точно і стисло відповідати на запитання; систематизувати вивчене, робити висновки;  сприяти моральному вихованню школярів.

Тип уроку: урок контролю і корекції знань, умінь і навичок.

Обладнання: картки із завданнями.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми і мети уроку

ІІІ. Інструктаж учителя стосовно контрольної роботи

ІV. Виконання контрольної роботи

І варіант

Початковий рівень  

Оберіть один варіант відповіді

1.Твір «Федько-Халамидник» за жанром:

А Поема

Б Оповідання

В Роман

Г Повість

 

2. У якому рядку всі твори належать до ліричних?

А «Мрії», «Теплота родинного інтиму…», «Тиша морська»

Б «Федько-Халамидник», «Підкова», «Дим»

В «На козацьких островах», «Забула внучка в баби черевички», «Гном у буфеті»

Г «Як дитиною, бувало…», «Жар-Птиця»,  «Джури козака Швайки»                    

 

3. Укажіть, що уособлює Жар-Птиця з однойменного вірша Ірини Жиленко.

А Світло й тепло

Б красу й блиск

В вогонь і багатство

Г доброту й людяність


4. Справжнє ім'я Лесі Українки.

А Олена Пчілка

Б Лариса Косач

В Олеся Драгоманова

Г Наталена Королева

 

Середній рівень  

1.Установіть відповідність між назвами творів та їхніми авторами:

А «Як дитиною, бувало…»                         1. Ігор Калинець

Б «Забула внучка в баби черевички…»     2. Леся Українка

В «Федько-Халамидник»                             3. Володимир Винниченко

Г «Криничка»                                               4. Станіслав Чернілевський

 

Ключ-відповідь: 1-Г, 2-А,3-В,4-Б

 

2. Установіть відповідність між художніми засобами з поезії «Теплота родинного інтиму».

А «Світанковий вогонь»

Б «Полум'я гуляє»

В «Наче малесенька дитина»

Г «Мотузочком диму хату прив'язала до небес»

1 Метафора

2 Порівняння

3 Епітет

4 Персоніфікація (уособлення)

5 Анафора

 

Ключ-відповідь: 1–Г; 2–В; 3–А; 4–Б.

3. Установіть відповідність між назвою твору та його жанровою приналежністю.

А «Як дитиною, бувало…»

Б «Джури козака Швайки»

В «Федько-Халамидник»

Г «Тиша морська»

Д «Мрії»

1 Автобіографічний вірш

2 Оповідання

3 Лірична поезія

4 Роман

5 Пейзажна лірика

 

Ключ-відповідь: 1–А; 2–В; 3–Д; 4–Б, 5-Г.

4. Що таке ямб? 

Достатній рівень 
1.Головний герой – це…

2.Що таке пейзаж?
3.Який художній засіб використав Станіслав Чернілевський у виділених рядках вірша?

Встала мати. Мотузочком диму

Хату прив’язала до небес…

Високий рівень

1.Написати твір-мініатюру «Мої дитячі мрії».

2.Поясніть, над чим змусив вас замислитись твір Володимира Винниченка.

 

ІІ варіант

Початковий рівень

Оберіть один варіант відповіді.

1.У яких рядках вірша «Забула внучка в баби черевички…» передано бабусину самотність?

А  «А бабка все стояла на дорозі»

Б  «І тихо бабка … дитячі черевички у спорожнілу хату занесла»

В  «Лягла собі. І світло не світила»

Г  «Торкнулась черевичків перед сном»

 

2. У якому рядку всі герої є головними?

А Федько, Швайка, Гном

Б Толя, Демко, Вітрик

В Підова, Жар-Птиця, Барвінок

Г Стьопка, Тишкевич, Вовк


3. У вірші «Гном у буфеті» розповідається про:

А Казкове перетворення людини в гнома

Б Гнома як охоронця родинного затишку

В Сірого вовка і гнома

Г Боротьбу гнома зі злом


4. Назвіть псевдонім матері Лесі Українки.

А Лариса Косач

Б Олена Пчілка

В Олеся Іваненко

Г Ірина Драгоманова

 

Середній рівень  

1.Установіть відповідність між назвами творів та їхніми авторами.

А  «Співець»                                           1. Станіслав Чернілевський

Б  «Теплота родинного інтиму…»        2. Ірина Жиленко

В  «Федько-Халамидник»                      3. Леся Українка

Г  «Підкова»                                            4. Володимир Винниченко

 

Ключ-відповідь: 1-Б, 2-Г,3-А,4-В

 

2. Установіть відповідність між засобами художньої виразності.

А «рине річечка перлиста»

Б «колихає море хвилі»

В «безпощадній зброї сміху Я боюся піддаватись»

Г «люди, як нові»

Д «хоч раз. Хоч раз ти повинен відчути…»

1 Анафора

2 Персоніфікація (уособлення)

3 Метафора

4 Порівняння

5 Епітет

 

Ключ-відповідь: 1–Д; 2–Б; 3–В; 4–Г; 5–А.

 

3. Установіть відповідність між назвою твору та його автором.

А «Стежечка»

Б «Теплота родинного інтиму»

В «Підкова»

Г «Федько-Халамидник»

Д «Тиша морська»

1 Леся Українка

2 Станіслав Чернілевський

3 Володимир Винниченко

4 Ігор Калинець

5 Ірина Жиленко

 

Ключ-відповідь: 1–Д; 2–Б; 3–Г; 4–А; 5–В.

 

4. Що таке хорей?
 

Достатній рівень

1.Другорядний герой – це…

2.Що таке епіграма?

3.Який художній засіб використала Леся Українка у виділених рядках вірша?

В час гарячий полудневий

Виглядаю у віконце:

Ясне небо, ясне море,

Ясні хмарки, ясне сонце.

 

Високий рівень 

1.Написати твір-мініатюру «Моє ставлення до Федька і Толі».

2.Поясніть, над чим змусили вас замислитись вірші Лесі Українки.

 

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

Читати  «Казку про яян» Емми Андієвської.

docx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
13021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку