Урок з української мови 2 клас "Слова назви предметів. Хто? Що?"

Про матеріал
Очікуванні результати: передає інформацію в таблицях, розповідає про прочитаний текст самостійно, знаходить у висловлюванні слова іменники.
Перегляд файлу

Конспект року з  української мови   2 клас . Слова назви предметів. Хто? Що?

Очікувані результати навчання:

  • Взаємодіємо усно: використовує фактичний зміст (Хто? Що? Що робить? Чим? На чому?) для перетворення усної інформації4 передає інформацію в таблицях із допомогою вчителя; обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила4 підтримує аргументами власні думки або спростовує їх.
  • Читаємо: розповідає про текст прочитаний самостійно; відповідає на запитання за змістом прочитаного; добирає потрібну інформацію з тексту.
  • Взаємодіємо письмово: знаходить у висловленні слова іменники; творить нові слова на основі запропонованих; записує та списує розбірливо слова та речення, рукописними буквами.

Обладнання: картки, планшети, використання ІКТ, відео гра «Слово називай – питання швидко добирай».

 

Хід уроку

І. Вступна частина.

Організаційний момент

  1. Вправа «Відчуй моє тепло»

Діти стають у коло. Кладу свої долоні на долоні дитини, щоб поділитися емоціями і теплом. І так – по колу.  Кожній дитині.

  • Що ви відчули?
  • Спробуймо перенести це тепло через увесь наш день.
  1. Гра «Зараз сідає той…»
  • Тепер ставайте кожний біля своєї парти.

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок,

На перерві постарались

Гарно всі приготувались.

  • Зараз сідають ті у кого ім’я починається на букву … (називаю букви, діти сідають).
  1. – А тепер скажіть, будь ласка, чи все необхідне ви приготували до уроку.

Діти: Розум, щоб слухать.

Вушка, щоб чути,

Очі, щоб бачити.

Руки, щоб піднімати,

Серце, щоб відчувати.

 

ІІ. Основна частина.

  1. Актуалізація опорних знань.

Гра «Продовж речення» . Я починаю речення, а ви подумайте і продовжіть його, отримуючи мікрофон.

  • В українській мові є слова, які є назвами предметів, це … (іменники).
  • Іменники відповідають на питання… (хто?, що?)
  • Слова школа, урок, парта, відповідають на питання … (що?)
  • Слова учень, учениця, учителька відповідають на питання … (хто?).

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Послухайте слова, які я назву і скажіть як одним словом можна назвати групу цих слів.

Перукар, пожежник, учитель, лікар, пекар, водій, продавець – професії.

  • Розкажіть яку професію ви мрієте здобути і чому?
  • Яке запитання ми поставимо до назв усіх професій? (хто?)
  1. Робота за підручником на ст. 13
  • Розгляньте малюнки і скажіть якими інструментами користуються люди різних професій?
  • А зараз ми заповнимо таблицю.

Запитання у таблиці:

Хто?      Що робить?     Що?    Чим?    На чому?

(програміст набирає  текст   на клавіатурі).

 

  1. Робота в зошиті.
  • А тепер попрацюємо в зошиті. Запис у зошиті числа і класної роботи.
  1. Каліграфічна хвилинка.

З  з  уз   Зо   із    забиває

  • Запишіть речення яке ми склали.

Фізкультхвилинка

 

  1. Робота в групах.
  • А тепер працюємо в групах . розгляньте малюнки для кожної групи і запишіть на планшеті слова, що відповідають на питання Що? -  на один,  хто? – на другий. Оберіть хто буде у вас відповідати. І якщо ви справилися із завданням, піднімайте  руки у гору. 

 

  1. Робота за карточками тексту «Весняний вітер». Читання.
  • Прочитайте прочитайте самостійно текст на поданій карточці. Знайдіть і назвіть слова іменники, які відповідають на питання хто? Що?

Читання тексту ланцюжком по реченнях.

 

  1. Відео гра «слова називай – питання швидко добирай» (ланцюжком)

(Сукня, зайчик, редиска, корова, груша, стіл, …)

 

  1. Гра «Спіймай іменник»

Називаю різні слова, а діти мають впіймати іменник, хлопаючи в долоні.

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.

  1. Вправа «Піраміда позитивних почуттів»
  • А зараз побудуймо піраміду позитивних почуттів. Ось я протягую руку долонею вверх, а ви підходите до мене і по черзі кладете свої долоньки зверху, будуючи піраміду, промовляючи: Сьогодні на уроці мені найбільше сподобалося.

2. Самооцінювання за допомогою + і - .

  • Покажіть + ті, хто вважає, що все на уроці вдалося. – ті дітки, яким потрібна була допомога.
docx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
896
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку