Урок з української мови 3 клас по НУШ

Про матеріал
Тема: Що мизнаємо про іменник як частину мови Мета:удосконалення усного та писемного мовлення, уміння використовувати іменники в текстах; здатність розпізнавати іменники, визначати їхні граматичні ознаки; уміння аналізувати, узагальнювати та застосовувати отримані знання на практиці;здатність працювати в групах, парах, виконувати творчі та інтерактивні завдання.
Перегляд файлу

Тема: Що мизнаємо про іменник як частину мови

Мета:удосконалення усного та писемного мовлення, уміння використовувати іменники в текстах; здатність розпізнавати іменники, визначати їхні граматичні ознаки; уміння аналізувати, узагальнювати та застосовувати отримані знання на практиці;здатність працювати в групах, парах, виконувати творчі та інтерактивні завдання.

Хід уроку

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Вправа «Комплімент іменнику»: кожен учень називає своє ім’я та додає іменник, що його характеризує (наприклад, «Я – Марійка, і я – сонечко»).

II. Актуалізація знань

Гра «Ланцюжок»

  • Учні по черзі називають іменники за певною темою (наприклад, «Осінь»: листочок, дощик, гриб…).

Бесіда:

  • Що таке іменник?
  • На які питання він відповідає?
  • Які бувають іменники за значенням (істоти та неістоти, власні і загальні )?

III. Основна частина

1. Узагальнення

  • Демонстрація на дошці або слайді: іменники – назви предметів, осіб, явищ природи.
  • Пригадування роду, числа, зв’язку іменника з іншими словами.

2. Робота з картками

  • На картках записані слова, серед яких є іменники та інші частини мови.
  • Учні обирають лише іменники та пояснюють свій вибір.

3. Інтерактивне завдання

  • Учні отримують набір карток з окремими словами й мають скласти з них речення, підкреслюючи іменники.

4. Фізкультхвилинка

  • Вправа «Живі іменники»: учитель називає іменник, а діти показують його рухами (наприклад, «птах» – махають руками, «м’яч» – стрибають).

IV. Закріплення знань

1. Робота в командах

  • Учні об’єднуються в команди. Завдання: написати якомога більше іменників за 1 хвилину на певну тему.

2. Робота в парах

  • В мішечку предмети або картинки. Учень дістає предмет, називає його, визначає рід і число.

V. Рефлексія

VI. Домашнє завдання

Індивідуальні картки

Конец формы 

docx
Додав(-ла)
Nesterenko Larysa
Додано
18 березня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку