20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок з української мови 3 клас "Власні та загальні іменники" (дистанційне навчання)

Про матеріал
Дистанційне навчання- обмін інформацією між учителем і учнем за допомогою електронних мереж чи інших засобів телекомунікацій. Учень розглядається як одержувач деякого інформаційного змісту і системи завдань для його засвоєння. Ця форма навчання надає можливість дітям з особливими освітніми потребами приймати участь у навчальному процесі, отримувати індивідуальні корекційні завдання. Тривалість занять і їхню інтенсивність учень регулює самостіійно. З’являється додатковий час для особистого розвитку дитини.
Перегляд файлу


 


 



Урок №70

Тема: «Власні та загальні іменники».

Учитель:

Контактний телефон:

Електронна адреса:

Очікувані результати для учня:

― ознайомити учня з поняттям власні та загальні іменники;

вчити вживати їх у власному мовленні;

― вміти аналізувати та узагальнювати;

― виховувати інтерес до рідної мови;

Хід уроку

Ⅰ. Організаційний момент

(спілкування через Skype)

― Добрий день, Дмитро!

Починаємо урок української мови. Бажаю тобі успіху!

Ⅱ. Актуалізація опорних знань

1. Артикуляційна гімнастика (для її виконання перейди, будь-ласка, за посиланням videoplayback.mp4)

2. Чистомовка (videoplayback (1).mp4)

3. Словарний диктант

― запиши слова, розподіляючи їх за питаннями хто? або що? (ведмідь, голуб, кукурудза, хвилина, суниця, шпак, троянда, метелик, тополя)

Ⅲ. Повідомлення теми та мети уроку

― Сьогодні поглибимо свої знання про правопис слів з великої букви.

Ⅳ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Для того щоб ти згадав матеріал по цій темі, подивись, будь-ласка, відео

Власні та загальні іменники. Велика буква у власних іменників.mp4

2. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с.104)

3. Робота за вправою 252 (с.104)

― Прочитай вірш Романа Завадовича

― Спиши іменники, які називають імена людей

4. Робота за вправою 253 (с.104)

― Прочитай текст. Дай відповіді на питання:

― Де народився Т.Г. Шевченко?

― Яким було життя малого Тараса?

― Назви найкращих друзів хлопчика

― Кого найбільше любив Тарас?

Ⅴ. Фізкультхвилинка

Для виконання фізкультхвилинки перейди, будь-ласка, за посиланням videoplayback (3).mp4

Ⅵ. Узагальнення й систематизація отриманих знань

1. Доповни речення власними іменниками.

Я живу в місті…

Біля нашого міста протікає річка…

Мою маму звати…, а тата -…

Сестричка… ходить у дитячий садок.

Ⅶ. Підсумок уроку

― Як пишуться власні іменники? (наведи приклади)

― Як пишуться загальні іменники (наведи приклади)

Ⅷ. Домашнє завдання

― Дай відповіді на запитання за схемою (загальна назва + власна)

1. Хто доглядає ліс?

2. Хто купив цукерку?

3. Хто стереже дім?

4. Хто читає книжку?

5. Хто готує  обід?

(свої відповіді на питання та виконані завдання надсилай на мою електронну адресу)

Додатки:

1. Українська мова 3 клас М.Д. Захарійчук, А.Ї. Мовчун (підручник)

2. Інтернет ресурси:

videoplayback.mp4

videoplayback (1).mp4

Казка про те, як з'явився іменник.mp4

videoplayback (2).mp4

videoplayback (3).mp4


 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

docx
Додано
22 січня
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку