Матеріал стане в нагоді під час проведення уроків в режимі дистанційного навчання з української мови за підручником «Українська мова» для 5 кл. закладів загальної середньої освіти / О. Авраменко. — Київ : Грамота,2022 р.
17.04.2024. Українська мова. 5 клас Тема уроку: КР № 8. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова (тест або інша форма обліку знань). Навчальний диктант на вивчені орфограми й пунктограми. ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДО УРОКУ ПІДГОТУВАЛА: вчитель початкових класів Красноградського ліцею № 4 Красноградської міської ради Харківської області ПАЮНОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
Номер слайду 2
Шістнадцяте квітня. Діагностувальна робота. Диктант. Три сестри
Номер слайду 3
І. Прослуховування тексту диктанту «Три сестри».ІІ. Запис тексту під диктовку вчителя і перевірка кожного речення.ІІІ. Виконання граматичного завдання: 1. Зробити синтаксичний розбір останнього речення. 2. Виписати з тексту диктанту речення з узагальнюючими словами при однорідних членах речення. 3. Ввести вставні слова у речення: Шипшина завжди гарна і корисна. Шипшиновий напій дуже смачний та цілющий.
Номер слайду 4
Шістнадцяте квітня. Діагностувальна робота. Диктант. Три сестри
Номер слайду 5
Перевір себе сама Калиновим мостом ішли три сестри: Калина, Малина і Шипшина. Не вміли вони шити й прясти. Вміли лише вогонь заливати та кров зупиняти. Так мовиться у народних замовляннях. Справді, про цілющі властивості калини, малини і шипшини люди знали давно. Відварами з ягід калини й малини рятувалися від простуди. У кожній хаті заготовляли на зиму ліки: калинові ягоди, кору, цвіт. З ягід малини готували страви: киселі, варення, начинку для пирогів. Із пелюсток квітки шипшини варили мед для очищення крові. Перетерті пелюстки вживали для загоювання ран. Шипшина, за народним повір’ям, створена для того, щоб люди лаялися й грішили, коли вколються. (З довідника»Лікарські рослини»)100 слів. Шістнадцяте квітня. Діагностувальна робота. Диктант. Три сестри
Номер слайду 6
Шістнадцяте квітня. Діагностувальна робота. Диктант. Три сестри Калиновим мостом ішли три сестри: Калина, Малина і Шипшина. Не вміли вони шити й прясти. Вміли лише вогонь заливати та кров зупиняти. Так мовиться у народних замовляннях. Справді, про цілющі властивості калини, малини і шипшини люди знали давно. Відварами з ягід калини й малини рятувалися від простуди. У кожній хаті заготовляли на зиму ліки: калинові ягоди, кору, цвіт. З ягід малини готували страви: киселі, варення, начинку для пирогів. Із пелюсток квітки шипшини варили мед для очищення крові. Перетерті пелюстки вживали для загоювання ран. Шипшина, за народним повір’ям, створена для того, щоб люди лаялися й грішили, коли вколються. ІІІ. Виконання граматичного завдання: 1. Зробити синтаксичний розбір останнього речення.2. Виписати з диктанту речення з узагальнюючими словами при однорідних членах речення. 3. Ввести вставні слова у речення: Шипшина завжди гарна і корисна. Шипшиновий напій дуже смачний та цілющий. Перевір себе сама
Номер слайду 7
І. Прослуховування тексту диктанту «Три сестри».ІІ. Запис тексту під диктовку вчителя і перевірка кожного речення.ІІІ. Виконання граматичного завдання: 1. Зробити синтаксичний розбір останнього речення. 2. Виписати з тексту диктанту речення з узагальнюючими словами при однорідних членах речення. 3. Ввести вставні слова у речення: Шипшина завжди гарна і корисна. Шипшиновий напій дуже смачний та цілющий.
Номер слайду 8
Домашнє завдання: Пройти тестування з теми: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9519376 ВДОМА:підготуватися до діагностувальної роботи.
Номер слайду 9
01.05.2024 СьогодніЯ з усім справився. Мене урок засмутив. Все було легко та просто. Було складно та нічого не зрозуміло. Чекаю наступний урок. Свій настрій залишу в секретіРефлексія «Мій настрій». Обери емотикон, який відповідає твоєму настрою в кінці уроку