Урок з української мови а тему: "Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних та подовжених приголосних ". 5 клас

Про матеріал

Матеріал стане в нагоді під час підготовки та проведення уроку з української мови в 5-му класі в режимі дистанційного навчання. Шановні колеги, буду вдячна за Вашу оцінку моєї роботи. Щиро дякую!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевір себе сама: ВДОМА: впр. на с.130, 132 (2). (Авраменко) Дев’ятнадцяте лютого Домашня робота Вправа с. 1301. Скільки років землі — і мільярд, і мільйон, а яка вона й досі ще гарна! 2. Це ще не сльози — це квітуча вишенька, що на світанку струшує росу. 3. Курличуть хмари, тьохкає вода, дерева казку шепчуть на світанні. 4. Помилки друзів ми повинні виправляти або прощати, коли вони не серйозні. 5. Ложка дьогтю зіпсує бочку з медом. 6. Горнець котлові докоряє, а обидва засмальцьовані.3. Курличуть хмари, тьохкає вода, дерева казку шепчуть на світанні. Вправа с. 130 А. 1. Гірко заробиш — солодко з’їси. 2. Ранні пташки росу п’ють, а пізні — слізки ллють. 3. Удар забувається, а слово пам’ятається. 4. Буряк червоний, хоч і в чорній землі зростає. 5. З любов’ю скрізь простір, а з примусом — тіснота. 6. Нащо клад, коли в сім’ї лад. 7. До свята готуйся, а будень шануй. дієсл. ім. дієсл. ім. ім. ім. дієсл. прийм. ім.

Номер слайду 2

26.02.2024. Українська мова. 5 клас Тема уроку: Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних та подовжених приголосних ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДО УРОКУ ПІДГОТУВАЛА: вчитель початкових класів Красноградського ліцею № 4 Красноградської міської ради Харківської області ПАЮНОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Номер слайду 3

§ 60. ПОДВОЄННЯ БУКВ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЗБІГУОДНАКОВИХ ПРИГОЛОСНИХ135 Дд зз сс лл1. Прочитайте слова та виконайте завдання. А. Поміркуйте, чому по-різному пишемо слова журавлиний (ключ) і журавлинний (сік). Б. Як утворилися прикметники журавлиний і журавлинний? Скористайтеся підказкою, що подана в дужках.

Номер слайду 4

ОРФОГРАМА подвоєні букви

Номер слайду 5

Вправа 2 с.136 Орлиний,136качиний, віддзвеніти, реформений, клятвений, освіченість, віддзеркалення, буквений, міськком, рознісся, возз’єднання, істинний, годинник, віддячити, розтанути, переддень, спорттовари, відокремити.2. Перепишіть слова, уписуючи на місці крапок, де потрібно, пропущенулітеру. Орлин..ий, качин..ий, від..звеніти, реформен..ий, клятвен..ий, осві-чен..ість, від..зеркалення, буквен..ий, міськ..ом, розніс..я, воз..’єднання,істин..ий, годин..ик, від..ячити, роз..танути, перед..ень, спорт..овари,від..окремити.

Номер слайду 6

3. Запишіть у три колонки слова зі збігом однакових приголосних на межі: 1) префікса й кореня; 2) кореня та суфікса; 3) частин складного слова. Законний, відділити, щоденник, юннат, фіззарядка, беззахисний, військкомат, ранній, оббігати, відділ, віконний, прессекретар, розрісся, роззброїти. Вправа 3 с.136136{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}123 Законний, Відділити, щоденник, юннат, фіззарядка, беззахисний, оббігати, відділ,роззброїти. ранній,віконний,розрісся. військкомат,прессекретар.

Номер слайду 7

ВИКОНАЙ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ: 4. Виконайте завдання в тестовій формі.1. Подвоєні літери треба писати в усіх словах, ОКРІМ слова А антен..ий Б вагон..ий В електрон..ий Г реформен..ий2. Подвоєні літери треба писати в слові А орлин..ий Б пташин..ий В буквен..ий Г охорон..ий3. Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка А годин..ик, перлин..ий, порадн..ик Б від..уватися, міськ..ом, диван..ий В роз..еленітися, осін..ій, качин..ий Г від..аляти, охорон..ик, солов’їн..ий136

Номер слайду 8

Вправа 5 с.137137 З давніх-давен гриби вживають у їжу. Загальновживані гриби є цінним продуктом харчування. Недарма їх називають лісовими овочами, лісовим м’ясом, лісовим хлібом. Давні народи добре розумілися на господарчих якостях грибів. Проте в ті далекі часи вчені ще мало знали про життя цих рослин, через що виникали різні вигадки. Так, наприклад, вважали, що раптову й рясну появу грибів викликає удар блискавки в землю або надмірне випадання роси (І. Дудка). А. Прокоментуйте написання -нн- та -н- у виділених словах. Б. Поділіться інформацією про: 1) види грибів, що ростуть у вашій місцевості;2) страви, які з них готують; 3) застереження щодо отруйних грибів. Підготуйте й запишіть ці відомості, а потім прочитайте їх у класі.

Номер слайду 9

127 КУЛЬТУРА СЛОВА:• Запамятуйте, як правильно наголошувати колоритні слова. Витівка, гармидер, горнятко, громовиця, дошкуляти.• Значення незнайомих слів з’ясуйте за тлумачним словником.

Номер слайду 10

ВДОМА:впр. на с.137 Вчити правило с.135(Авраменко). Фотозвіт надіслати вчителю.137

Номер слайду 11

Я б хотів передивитись ще раз цей «фрагмент» …Ця частину «фільму» мені не сподобалась …Рефлексія «В кінотеатрі»Найбільш яскравим моментом «фільму» був …Мене вразив та здивував «епізод» про …Я оцінюю гру «акторського складу» (вчителя, свою та однокласників) так …

Номер слайду 12

Перевір себе сама: ВДОМА: впр. на с.137(Авраменко) Дев’ятнадцять шосте лютого Домашня робота Вправа с. 137 Ночі туманні, ночі осінні, місяць та степ за селом. 2. Хто там пройшов по далекій стежині, білим махнув рукавом. 3. За раннім літом прийде рання осінь — осіння прохолода ночі напува. 4. Грім миттєво донісся до лісу й розтанув у ньому. 5. Хоча совість і беззуба, а до смерті загризти може. Туманні, стежині, донісся, розтанув.

Номер слайду 13

В презентації використано матеріал підручника «Українська мова» для 5 кл. закл.загальн.середн. освіти / О. Авраменко. — Київ : Грамота,

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Презентації
Інкл
Додано
26 лютого
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку