Прикрашаю своє мовлення прикметниками. Українська мова. Тема:3 клас Вчитель початкових класів. Петрівського ліцею Наталинської сільської ради. Красноградського району Харківської областіБалюк Ольга Олексіївна
Номер слайду 2
Мета: розширити знання про прикметник, як частину мови, вчити використовувати в активному мовленні прикметники, вміти за допомогою зразка виконувати завдання; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати каліграфічні вміння; формувати вміння вільно спілкуватись рідною мовою, висловлювати власну думку; виховувати патріотизм, любов до рідної мови та свого краю. Тема уроку: Прикрашаю своє мовлення прикметниками
Номер слайду 3
Організація класу. Заглядає ясне сонечко. У шкільне віконечко,Ніжно посміхається,На вас сподівається,Що ви будете уважні,І сміливі, і відважні !
Номер слайду 4
Асоціативний кущ «Що ми знаємо про прикметник?»Прикметник. Вказує на ознаки. Прикрашає мову. Частина мови. Який? Яка? Яке? Які?Змінюються за родами. Пов’язаний з іменником. Змінюються за числами
Номер слайду 5
Сьогодні ми з вами будемо вчитися прикрашати нашу рідну мову різними прикметниками. Повідомлення теми уроку.
Номер слайду 6
Каліграфічна хвилинка. Шістнадцяте лютого. Класна робота. Красивий, щедрий рідний крайІ мова наша солов’їна. Люби, шануй, оберігай. Усе, що зветься Україна.
Номер слайду 7
Вправа 1 Друзі відвідали виставку. Дізнайся з рекламного плаката, де саме вони побували. Розкажи, яку інформацію про виставку містить цей плакат.
Номер слайду 8
Вправа 2 Розглянь світлини картин, які зацікавили друзів. Зроби висновок, що малював Іван Айвазовський.
Номер слайду 9
Вправа 3 Прочитай текст, щоб перевірити, чи правильно ти думаєш
Номер слайду 10
Руки в сторони та вгору —На носочки піднялись. Підніми голівку вгору —Й на долоньки подивись. Присідати ми почнемо,Добре ноги розімнемо. Раз — присіли, руки прямо. Встали — знову все так само. Повертаємося вправно,Все виконуємо гарно. Вліво-вправо повернулисьІ сусіду усміхнулись. Фізкультхвилинка
Номер слайду 11
Вправа 4 - 5 Море неспокійне, розбурхане, суворе. На морі самотній, беззахисний корабель. Його оточують великі, небезпечні, безпощадні хвилі. Картина викликає тривожний настрій. Перевіримо!
Номер слайду 12
Вправа 6 - 7 Прочитай утворений текст. Чи зрозуміло, тепер, яку з картин, зображених у вправі 2, описано?Якою частиною мова є вставлені у розповідь слова? Зроби висновок про роль прикметників у мовленні.
Номер слайду 13
Креслимо коло за годинниковою стрілкою і навпаки. Малюємо поглядом прямокутники. Малюємо очима бантики. Малюємо букву S – спочатку в горизонтальному положенні, потім у вертикальному. Гімнастика для очей
Номер слайду 14
Вправа 8 - 9 Вправа 10 Склади про одного з хлопчиків розповідь (3-4 речення) і запиши. Використай прикметники.
Номер слайду 15
Підсумок уроку. Гра «Доповни речення»Прикметник – це…………………. Прикметник відповідає на питання……………Прикметник в реченні пов’язаний з ……………….. Змінюється за ………….. і ………………….
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Вправа 11 на ст. 102 Спиши текст, добираючи прикметники.
Номер слайду 17
Рефлексія. Підбери прикметники до свого настрою в кінці уроку.