Урок з української мови 2 клас
Тема: Написання з великої букви назв гір, річок, озер, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання речень.
Мета: ознайомити учнів з випадками вживання великої букви в назвах гір, річок, озер, морів; удосконалювати вміння знаходити відповіді на запитання; розвивати мовлення, пильність, спостережливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; формувати навички роботи в групі; сприяти вихованню любові до рідного краю.
Обладнання: картки для гри «Хто більше?», цеглинки LEGO, картки для гронування, картки «Зашифроване слово», карта України, кораблики.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форма проведення: уявна подорож Україною
Освітні галузі: мовно-літературна, громадянська, соціальна, здоров’язбережувальна.
Хід уроку
І. Вступна частина
Вправа «Девіз творчих та винахідливих».
Дітям пропонується перед початком роботи промовити такі слова:
Видумуй, пробуй і твори!
Розум, фантазію прояви.
Активним і уважним будь,
І про кмітливість не забудь!
За відведений час збудувати башту з LEGO з назвами міст і сіл.
Ж |
Й |
О |
Щ |
Г |
Ф |
З |
Р |
О |
Р |
Е |
М |
Р |
І |
Р |
О |
И |
Ч |
А |
Р |
Ч |
К |
Д |
Я |
І |
И |
Ь |
Ч |
Г, Р, О, М.
Гори, річки, озера, моря.
ІІ. Основна частина
Фізкультхвилинка
Серед села корито водою налито,
Біля нього вербичка пухнаста
І калина гілляста.
І малеча й дорослі часто йдуть до нього в гості.
Непосидливій водичці любо плинути у …. (річку).
Фізкультхвилинка
Групи складають опис Чорного та Азовського морів.
ІІІ. Заключна частина
Якщо істинне твердження – учні піднімають зелену цеглинку, якщо хибне – червону.
Діти розміщують свої кораблики на панно відповідно до рівня досягнень на уроці.