18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок з української мови у 4 класі нечуючих дітей "Склад слова".

Про матеріал

Конспект уроку з української мови для учнів з вадами слуху 4 класу

Тема: «Склад слова».

Мета:

Формувати вміння виділяти будову слова і позначати складові частини слова. Розвивати навички добору слів до поданих схем. Розвивати логічне мислення та поповнювати словниковий запас учнів. Виховувати охайність при виконанні письмових робіт.

Тип уроку: узагальнення знань.

Хід уроку.

  • 1.Оргмомент.
  • -Який сьогодні день?
  • -Який зараз урок?
  • -Що ми будемо робити на уроці?
  • 2.Актуалізація опорних знань.
  • -Що таке корінь слова?
  • -Як позначається префікс? Де знаходиться префікс у слові?
  • -Як позначається суфікс? Де знаходиться суфікс у слові?
  • -Які частини слова входять у основу?
  • -Що ми зараз робили?
  • 3.Робота над темою уроку.
  • Диктант (читання з губ).
  • Завдання: записати слова у 2 колонки за схемами.
  • Корінь + закінчення Префікс + корінь
  • Каша побіг
  • Риба заліз
  • Весна переплив
  • Здоровий приніс
  • (2 учні записують на дошці і визначають частини слова)
  • Виконання вправи №188 с.67
  • -Що треба зробити? (Самостійно. Хто швидше?) Усно прочитати слова.
  • Робота з таблицею «Префікс»
  • Завдання: з утвореними словосполученнями скласти речення.
  • Прийшов до школи.
  • Перейшов через дорогу.
  • Вийшов із класу.
  • Д.З. Продовжити роботу по таблиці.

4. Підсумок уроку. – Що ми робили на уроці?

- Хто працював на уроці краще усіх?

Оцінки.

Перегляд файлу

Конспект  уроку з української  мови  для учнів з вадами слуху 4 класу

Тема: «Склад  слова».

Мета:

     Формувати вміння  виділяти будову  слова і позначати  складові  частини  слова. Розвивати  навички добору слів до поданих  схем. Розвивати  логічне  мислення та поповнювати  словниковий запас учнів. Виховувати охайність при виконанні  письмових  робіт.

Тип уроку:  узагальнення  знань.

Хід  уроку.

  1. Оргмомент.
  • Який  сьогодні  день?
  • Який  зараз  урок?
  • Що ми будемо  робити  на уроці?
  1. Актуалізація  опорних  знань.
  • Що  таке  корінь  слова?
  • Як  позначається  префікс? Де  знаходиться  префікс  у  слові?
  • Як  позначається  суфікс? Де  знаходиться  суфікс  у  слові?
  • Які  частини  слова входять у  основу?
  • Що ми зараз  робили?
  1. Робота  над  темою  уроку.

Диктант (читання з губ).

Завдання: записати  слова  у  2 колонки  за  схемами.

     Корінь + закінчення                                     Префікс + корінь

      Каша                                                              побіг

      Риба                                                               заліз

      Весна                                                             переплив

      Здоровий                                                       приніс

(2 учні  записують на дошці  і  визначають  частини  слова)

  Виконання  вправи №188 с.67

  • Що  треба  зробити? (Самостійно.  Хто  швидше?) Усно  прочитати  слова.

 

Робота  з  таблицею «Префікс»

Завдання: з утвореними  словосполученнями  скласти  речення.

Прийшов до школи.

Перейшов  через  дорогу.

Вийшов  із  класу.

Д.З. Продовжити   роботу   по  таблиці.

       4.  Підсумок  уроку. – Що ми  робили  на  уроці?

                                          - Хто  працював  на  уроці  краще  усіх?

                                           Оцінки.

docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку