Урок з використанням інноваційних технологій

Про матеріал
Розвиваючі вправи, та вправи для розвитку гнучкості під музичний супровід. Завдання уроку: 1. Вивчення техніки обведення перешкод. 2. Розвиток швидкості і спритності під час проведення ігор – естафет. Місце проведення: спортивний зал. Картинки можна повісити на стіни спортзалу. Обладнання: м’ячі , коричневі маніжки, стійки для обведення, м які квадратні кубики.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект уроку

з фізичного виховання

для учнів 1 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання уроку:

  1. Вивчення техніки обведення перешкод.
  2. Повторення техніки передач і ведення м’яча однією рукою
  3. Розвиток швидкості і спритності під час проведення ігор – естафет.

 

Місце проведення: спортивний зал.

Картинки можна повісити на стіни спортзалу.

 

Обладнання:  м’ячі , коричневі маніжки, стійки для обведення, м які квадратні кубики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ пп

Зміст уроку

Дозування

Методичні вказівки

І.

Підготовча частина уроку

12  хв

 

1.

Шикування класу. Привітання

 

Звернути увагу на

зовнішній вигляд дітей

 

 

Привітання  з учнями

- Добрий день, діти! Як сьогодні ваш настрій ?

2 хв

 

1.

Повідомлення завдань уроку

 

Слідкувати за постановою учнів за чіткістю поворотів.

 

- на сьогоднішньому уроці ми з вами потрапимо у тваринний світ. Ми будемо бігати як швидкі змії, як мавпочки спробуємо пограти кокосами. Допоможемо киці Сімі і котикові Кесі робити розминку. Будемо годувати своє голодне пташеня різноманітною їжею.

2 хв

2.

Стройові вправи

 

 

 

 

- повороти право - руч, ліво- руч. , кругом.

 

1 хв

Слідкувати за чіткістю поворотів.

 

3.

 

Загальнорозвивальні вправи

 

Діти виконують під супровід відеоролика з уроків Тітоньки Сови разом із мультиплікаційними кошенятами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв

 

ІІ.

Основна частина

15 хв

 

Діти виконують ведення баскетбольного м’яча.

1.

  • Діти, я обіцяла вам , що сьогодні на уроці ми  зустрінемося з мавпочками. Я пропоную вам на один урок стати мавпочками. Зараз ви будете гратися

« кокосом» .

 

 

 

 

     5 хв.

2.

  • Скажіть чи знаєте ви , як швидко і вправно біжить змія чи маленький вужик ? Так , вони біжать хвилькою , ніби оминають щось на своєму шляху.  Давайте спробуємо дізнатися чи важко їм це дається ?

 

 

 

 

 

 

8 хв.

Діти звільнені від занять допомагають розставляти фішки. Вчитель демонструє обведення перешкод.

3.

  •          а тепер проведемо з вами гру – естафету з перенесенням предметів з одного місця в друге. Для цього нам потрібно два «пташенята».Ваше завдання в тому , щоб швидко принести йому багато «їжі». Їжею будуть предмети , які лежать перед вами. Кожен учасник бере по одному предмету , і несе його в хатинку до пташенят . Чия команда швидше нагодує своє пташеня і отримає перемогу . Готові ?

 

5 хв

У грі беруть участь усі учні. «Пташенятом» краще вибирати дитину яка повільно бігає. Учні вишикувані у дві колони. Пташення сидить в середині  намальованого кола

ІІІ.

Заключна частина

5 хв.

 

 

Шикування класу

  • Шикуйсь! Рівняйсь! Струнко!

 

 

1 хв.

 

1.

Підведення підсумків уроку.

  • що нового ми навчилися на уроці?
  • Чи сподобало вам?

 

     2 хв.

 

2.

Домашнє завдання

- Діти, вдома за допомогою батьків попробуйте зробити перекат вперед, назад, стійку на лопатках.

 

 

     2 хв.

 

3.

Організувати вихід з залу.

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Білецька Ірина
Додано
11 січня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку