для учнів 1 класу
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Картинки можна повісити на стіни спортзалу.
Обладнання: м’ячі , коричневі маніжки, стійки для обведення, м які квадратні кубики.
№ пп |
Зміст уроку |
Дозування |
Методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина уроку |
12 хв |
|
|
1. |
Шикування класу. Привітання |
|
Звернути увагу назовнішній вигляд дітей |
|
|
||||
|
Привітання з учнями - Добрий день, діти! Як сьогодні ваш настрій ? |
2 хв |
|
|
1. |
Повідомлення завдань уроку |
|
Слідкувати за постановою учнів за чіткістю поворотів. |
|
|
- на сьогоднішньому уроці ми з вами потрапимо у тваринний світ. Ми будемо бігати як швидкі змії, як мавпочки спробуємо пограти кокосами. Допоможемо киці Сімі і котикові Кесі робити розминку. Будемо годувати своє голодне пташеня різноманітною їжею. |
2 хв |
||
2. |
Стройові вправи |
|
|
|
|
- повороти право - руч, ліво- руч. , кругом.
|
1 хв |
Слідкувати за чіткістю поворотів. |
|
3. |
Загальнорозвивальні вправи
Діти виконують під супровід відеоролика з уроків Тітоньки Сови разом із мультиплікаційними кошенятами.
|
7 хв |
|
|
ІІ. |
Основна частина |
15 хв |
Діти виконують ведення баскетбольного м’яча. |
|
1. |
« кокосом» .
|
5 хв. |
||
2. |
|
8 хв. |
Діти звільнені від занять допомагають розставляти фішки. Вчитель демонструє обведення перешкод. |
|
3. |
|
5 хв |
У грі беруть участь усі учні. «Пташенятом» краще вибирати дитину яка повільно бігає. Учні вишикувані у дві колони. Пташення сидить в середині намальованого кола |
|
ІІІ. |
Заключна частина |
5 хв. |
|
|
|
Шикування класу
|
1 хв. |
|
|
1. |
Підведення підсумків уроку.
|
2 хв. |
|
|
2. |
Домашнє завдання - Діти, вдома за допомогою батьків попробуйте зробити перекат вперед, назад, стійку на лопатках.
|
2 хв. |
|
|
3. |
Організувати вихід з залу.
|
|
|
|