Урок з всесвіту "Значення води для живої природи. Джерела забруднення води. Способи очищення води" за програмою «Світ чекає крилатих»

Про матеріал
Мета: Закріпити знання про властивості води, встановити роль води в природі та значення для життя; розвивати мову, мислення, вміння аналізувати, логічно мислити, розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природи, вміння працювати в групі, навчити дітей економному використовуванні води.
Перегляд файлу

Урок з всесвіту за програмою «Світ чекає крилатих» для учнів 2 класу

                                          2 клас

                                       ВСЕСВІТ

Тема: Значення води для живої природи. Джерела забруднення води. Способи очищення води.

Мета: Закріпити знання про властивості води, встановити роль води в природі та значення для життя; розвивати мову, мислення, вміння аналізувати, логічно мислити, розвивати пізнавальний інтерес до

 вивчення природи, вміння працювати в групі, навчити дітей  економному використовуванні води.

                           Хід уроку

  1. Вступна частина заняття.
  1. Організація уроку.

Створення емоційного фону уроку. Лунає музика. Перегляд відео.

https://padlet.com/12969Larisa/1md9Ix9ubnmf

  1. Хвилинка спостережень.
  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць?
  • Що ви можете сказати про стан неба?
  • Яка сьогодні температура?
  • Чи є на дворі вітер? Опади?
  • Які зміни відбулися в неживій природі?
  • Як поводять себе тварини?
  • Які роботи виконують люди?

 

  1. Запитання та завдання до малюнку на с.36-37
  • Що зображено на світлинах?(одне й те саме дерево в різні місяці осені). Назвіть осінні місяці. Запишіть назву місяця на кожній світлині. Що допомогло дізнатись, який це місяць осені?
  • Позначте можливу температуру повітря.
  • Зафарбуйте умовні позначки, якими можна позначити зображену на світлинах погоду.
  • Наведіть лінію, яка ілюструє висоту положення Сонца на небосхилі в цю пору року. Поясніть свій вибір.
  1. Постановка проблемного питання.
  • Сьогодні лаксики звернулись до нас з проханням з’ясувати, для чого потрібна вода на Землі.
  1. Завдання №1 на с.40
  • Що зображено на світлинах? Позначте «зайву» світлину. Поясніть свій вибір. Розкажіть за світлинами про значення води в природі.
  1. Дискусія «Чи можна пити джерельну воду?»

Висновок: джерельну воду пити не можна, бо на око не можливо визначити, які речовини розчинені у воді.

  1.  Робота в парах. Завдання №3 на с.40.
  • Визначте, чи ощадливо дівчинка використовує воду.
  1. Робота в парах. Завдання №4
  • Що зображено на світлинах? Запишіть номери світлин відповідно до переліку джерел забруднення води. Поясніть сусіду по парті, чому важливо дбати про збереження чистоти води та її економне використання. Вислухайте пояснення сусіда по парті.
  1. Дослід «Що краще фільтрує воду?»

Вчитель проводить дослід, що краще фільтрує воду – тканина чи пісок.

III.Підсумкова частина заняття.

  1. Хвилинка – цікавинка.
  • Протягом життя людина використовує 50-60 т води.
  • Якщо хочуть пити , вони відчувають воду за 5-6 км.
  • Американський тушканчик взагалі не п’є воду (йому достатньо вологи із зерняток).
  • Щоб виростити 1 кг овочів, потрібно витратити 2 т води.
  • Для виготовлення 1 кг паперу потрібно 25 кг води.
  1. Поетична хвилинка

Гімн воді

Розляглася земля неозора, а найкраща вода – прозора!

На землі – кленове намисто, а найкраща вода – чиста!

Тут діброва шумить невмируща, а найкраща вода – цілюща!

Ось і день проминув. Ніч коротка, а найкраща вода – солодка!

  1. Селфі-трек

До завдання 3 – назвіть лаксикам речовини, які розчиняються та не розчиняються у воді.

До завдання 5 – розкажіть батькам/лаксикам про різні способи очищення води.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

docx
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку