"Урок з я досліджую світ на тему "Від молока до сиру"

Про матеріал
Розробка уроку "я досліджую світ" 2клас за підручником Н.Бібік на тему "Від молока до сиру"
Перегляд файлу

« Я досліджую   світ»

2  клаc

Тема уроку: «Від  молока  до  сиру»

Мета уроку: збагатити  уявлення  дітей  про  молоко,  як  цінний  і корисний  продукт  для  зростання  дитячого  організму, та як з нього виготовляють сир;  розширити знання  дітей  про  користь і властивості молочних  продуктів,  та важливість  вживати   їх; дати уявлення про те, скільки людей різних професій залучено до виготовлення сиру; розвивати   навички  дослідницької  діяльності; формувати  ціннісне ставлення  до  свого  здоров'я.

Обладнання: відеопрезентація  «Від  молока до  сиру», пластикові    стаканчики  з  молоком  і  водою,  коктельні  трубочки  для  дослідів,  стаканчики  з  молочною  продукцією (кефір,  молоко,  сирок,  йогурт,  сир); одноразові  ложечки  на  кожну  дитину, предметні малюнки, набори лего  «шість цеглинок», мультиварка.

                                     Хід  уроку

І. Організаційний   момент.

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто Молодці!

ІІ. Актуалізація  опорних  знань.

1. Календар погоди.

- Яка  зараз  пора  року?

- Яке сьогодні число, місяць?

- Що  можете  сказати  про  погоду?

Сьогодні -…, день  тижня.

Надворі - … погода. Небо - … .

Опади - … . Вітер - … . ( Діти  заповнюють віконечко календаря).

2.Повідомлення теми уроку.

- Відгадайте загадку

Рідке, а не вода, біле, а не сніг. ( Молоко)

ІІІ.  Мотивація  навчальної  діяльності.

  • Сьогодні на уроці ми  дізнаємось багато цікавого про молоко,  яке  значення  воно має для  зростання  дитячого організму, які продукти виготовляють, та як сир потрапляє до нашого столу.

ІV. Сприймання  нового  матеріалу.

  1. Гра  «Побудуй  молочну вежу» з  лего  «шість  цеглинок».
  • Зараз я вам буду загадувати загадки, якщо  слово-відгадка  зроблена з молока ви складаєте башту, якщо ні тоді це слово пропускаєте. В кінці перевіримо зі скількох цеглинок буде складатися ваша башта.

1 Холодок,  холодок,

   Дай  лизнути  тебе  разок!  (Морозиво)

2.Здогадайтесь,  хто  така?

   Білосніжна і  густа.

   Вершки  збили  вранці-рано,

   Щоб  була  у нас…  (Сметана)

3.Що  за  білі  крупинки?

   Не  зерно  і  не  сніжинки.

   Скисло  молоко  і  в  строк  

   Ми  отримали    (Сирок)

4. Зі мною кожен бутерброд, зазирає вам у рот. (Ковбаса)

5.Зроблений   він  з  молока,

   Проте  тверді  його  бока.

   У  ньому  так  багато  різних  дір.

   Здогадалися?  Це … (Сир)

6.Ми  на  хліб  його  намажемо

   І  додамо  до  різних  каш.  (Масло)

  • Отже, в нас вийшла башта, яка складається з 5 цеглинок. Зайве слово було «Ковбаса».
  1. Вправа «Мікрофон».
  • Діти, а які тварини дають нам молоко?

На  дошці  розміщуються  малюнки  тварин,  які  дають  молоко.

C:\Users\Юлия Александровна\Desktop\загружено.jpg           C:\Users\Юлия Александровна\Desktop\загружено (1).jpg  C:\Users\Юлия Александровна\Desktop\загружено (2).jpg

  • Ці тварини  дають  людям  молоко,  один  із  найважливіших  продуктів,  особливо  для  дитячого  організму.  Недарма  у  Індії  корова  вважається  священною  твариною.  Коров'яче молоко – це  водний  розчин,  який  містить  близько  200 різноманітних  органічних  та  мінеральних  речовин.  Молоко – рідкісний  створений  самою  природою  харчовий  продукт.  Цей  «еліксир  життя» має  високу  біологічну  цінність  і  протягом  багатьох  тисячоліть використовується  людиною.  У  молоці  містяться  всі  поживні  речовини  необхідні  дитячому  організму. Воно   служить  єдиною  їжею  для  новонародженої  дитини.  Без  молока  маленькі  звірі  не  проживуть. У ньому  є  все ,  що треба  для  побудови  крові,  нервової  тканини,  м'язів  та  кісток.

3. Дослідницьке  завдання (робота  в  групах).

Учитель  пропонує  учням  об'єднатись в групи  по 4-5 учнів. Повторити  правила  роботи  в  групах.  Для  групової  роботи  роздаються  потрібні  предмети  дослідження ( молоко ,  вода, кисле  молоко,  посуд , свічка , пробірка,  пробірко тримач  і т.д.).

Кожна  група  проводить  дослідження і  робить  висновки.

Група №1. Досліджує «Чи  є  у  молока  колір?»

Діти   порівнюють  молоко  і  воду.

Висновок: молоко  біле, а  вода  безбарвна.

Група №2. Досліджує «Чи  має  форму  молоко?»

Діти  наливають  молоко  в  посуд  різної  форми.

Висновок: молоко  не  має  власної  форми,  воно  набуває  форми  посуду в  яке  його  наливають.

Група №3. Досліджує «Чи  молоко  текуче?»

Запропонувати  дітям  крапнути  на  тарілку  декілька  крапель  молока  і  нахиляючи  в  різні  боки  перевірити,  чи  воно  текуче.

Висновок: молоко  текуче.

Група №4. Досліджує «Чи  розчинне  молоко?»

Діти  наливають  декілька  крапель  у  воду.

Висновок:  молоко  розчиняється  у  воді.

Дослід №5. «Що  буде  з кислим  молоком,  коли  його  нагріти?» (  нагадати  про  техніку  безпеки)

Запропонувати  нагріти  кисле  молоко  над  полум'ям  свічки. (Гріє  вчитель,  а  діти  спостерігають).

Висновок:  молоко  згортається.

Як  людина  використовує  цю  властивість? Назвіть  відомі  вам  молокопродукти.

V. Опанування  нового  матеріалу.

1. Робота в підручнику стр.64- 65

2. Робота в робочому зошиті стр.12

1.Перегляд  відеопрезентації  «Від  молока  до  сиру».

https://www.youtube.com/watch?v=KMi39PqqQYU

VΙ Практичне завдання. Виготовлення сиру в мультиварці.

C:\Users\Юлия Александровна\Pictures\IMG_20200123_100433.jpgC:\Users\Юлия Александровна\Pictures\IMG_20200123_100449.jpg  C:\Users\Юлия Александровна\Pictures\IMG_20200123_103611.jpg

C:\Users\Юлия Александровна\Pictures\IMG_20200123_103617.jpg      C:\Users\Юлия Александровна\Pictures\IMG_20200123_103625.jpg

VΙΙΙ Підсумок уроку. Повідомлення домашнього завдання.

Створити рекламу виготовленому  сиру.

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 грудня 2020
Переглядів
2973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку