Урок з Я досліджую світ. "Як зимує природа?"

Про матеріал
Розробка уроку з Я досліджую світ для 1 класу "Як зимує природа?" з опорою на мультимедійну презентацію.
Перегляд файлу

Я досліджую світ 1 клас

Тема: Як зимує природа?

 

Ранкова зустріч.

  1. Вітання долоньками.
  2. Вправа «Синоптик»
  3. Руханка «Золота зіронька»
  4. Вправа «Коробка із сюрпризом» Кожен задає 1  питання. Відповідь ТАК-НІ.

(Сніжинка)..

  • Описати яка вона.

( Сідають на свої місця).

 

  • Зробити звукову модель слова СНІЖИНКА
  • Яка пора року робить нам такі сюрпризи: ЗИМА.
  1. Кластер (павутинка) до слова ЗИМА.  Приклеювання  заздалегідь приготовлених малюнків до ватмана. Обговорення.
  2. Повторення правил безпеки взимку.
  • Щоб не захворіти треба одягатись по погоді.
  • Бути уважним під час ожеледиці.
  • Не ходити під карнизами будинків. Остерігатись бурульок.
  • Під час ігор дбати про свою безпеку.
  1. Оголошення теми уроку: Як зимує природа?  Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentaciaden3-ak-zimuut-tvarini-94603.html
  • Що належить до живої природи?
  • Неживої?

Діти обирають  малюнки , згідно яких утворюють групи і стають  за парти, на яких є завдання.

  1. Складають малюнки тварин приклеюючи їх на аркуші (малюнки розрізані на пазли).
  2. Загадки + презентація про тварин. Вчитель зачитує інформацію, як зимує тварина.

 

В лісі він без сумки ходить
Яблука й гриби знаходить.
Спина – голки. Очі – намистинки.
Хто це там біля ялинки?
(їжак)

 

У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька...
(мишка)

 

По діброві він блукає,
Мед, малинку там шукає,
А прийде зима - в барліг
Він заляже на нічліг.
В сні сопітиме малятко,
Волохате...
(ведмежатко)

 

Жовта блискавка невпинна

Між деревами пролине,

З гілки плигає на гілку

Ця мала руденька…

(білка).

 

Куций хвостик, довгі вушка,

Шерсть м’якенька, як подушка.

Скаче вгору, наче м’ячик.

Хто це, діти? Сірий…

(зайчик).

 

До пухнастого хвоста личить шубка їй руда.

Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати.

(лисиця)

 

Хвостик короткий, чотири копита

Великі вушка, рухається швидко

(козуля)

 

Ця свиня щетину має,

В лісі жолуді шукає,

Хижий, лютий пан іклан

Називається…

(кабан).

 

Паралельно діти прикріплюють утворені малюнки на дошку в таблицю

Як тварини пристосувалися до зими.

 

  1. Робота в зошитах
  2. Фізкультхвилинка « У оленя є свій дім»
  3. Птахи. Презентація.
  4. Презентація спільного проекту з батьками. Годівнички для птахів.
  5. Задача.
  • До годівнички прилетіло 3 горобчика, 2 синички та 1 сорока. Ск. всього птахів ласували зерном? – обчислення на дошці.
  1.  Запис складу числа 6 на дошці.
  2. Рефлексія.
  •  Творчо-емоційна гра.

Якщо ви любите птахів – підніміть руки вгору.

Якщо не руйнуєте пташиних гнізд – похитайте головою ліворуч і праворуч.

Якщо ви переймаєтесь, коли бачите зруйноване гніздо чи поранену пташку – покладіть руку на серце.

Якщо ви підгодовуєте птахів взимку – поплескайте у долоні.

Якщо ви радієте почувши спів птахів – посміхніться однин одному.

 

  1. Закріпити набуті знання. З’єднати тварин із тим, чим вони харчуються.

Білка  жолуді, коріння, личинки комах

Кабан  гілки, трава під снігом.

Козуля  гриби, горішки, жолуді

  1.  Ваш кулачок наче квіточка, пелюсточки якої будуть розкриватися з кожним твердженням із яким ви погоджуєтесь.
  • У мене зараз гарний піднесений настрій?
  • Сьогодні я більше дізнався про те, як зимують тварини?
  • Вдома я поділюся враженнями із батьками?
  • Я знаю правила безпечної поведінки взимку?
  • Я з друзями допоміг птахам?

 

doc
Додав(-ла)
Костів Яна
Додано
3 січня 2020
Переглядів
1938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку