Я досліджую світ 1 клас
Тема: Як зимує природа?
Ранкова зустріч.
(Сніжинка)..
( Сідають на свої місця).
Діти обирають малюнки , згідно яких утворюють групи і стають за парти, на яких є завдання.
В лісі він без сумки ходить
Яблука й гриби знаходить.
Спина – голки. Очі – намистинки.
Хто це там біля ялинки?
(їжак)
У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька...
(мишка)
По діброві він блукає,
Мед, малинку там шукає,
А прийде зима - в барліг
Він заляже на нічліг.
В сні сопітиме малятко,
Волохате...
(ведмежатко)
Жовта блискавка невпинна
Між деревами пролине,
З гілки плигає на гілку
Ця мала руденька…
(білка).
Куций хвостик, довгі вушка,
Шерсть м’якенька, як подушка.
Скаче вгору, наче м’ячик.
Хто це, діти? Сірий…
(зайчик).
До пухнастого хвоста личить шубка їй руда.
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати.
(лисиця)
Хвостик короткий, чотири копита
Великі вушка, рухається швидко
(козуля)
Ця свиня щетину має,
В лісі жолуді шукає,
Хижий, лютий пан іклан
Називається…
(кабан).
Паралельно діти прикріплюють утворені малюнки на дошку в таблицю
Як тварини пристосувалися до зими.
Якщо ви любите птахів – підніміть руки вгору.
Якщо не руйнуєте пташиних гнізд – похитайте головою ліворуч і праворуч.
Якщо ви переймаєтесь, коли бачите зруйноване гніздо чи поранену пташку – покладіть руку на серце.
Якщо ви підгодовуєте птахів взимку – поплескайте у долоні.
Якщо ви радієте почувши спів птахів – посміхніться однин одному.
Білка жолуді, коріння, личинки комах
Кабан гілки, трава під снігом.
Козуля гриби, горішки, жолуді